Joo tein tnää jo yhen viestin täst mut ihsm OLEN ERITTÄIN FREAKED OUT mua on ruennu sattuu rintaan (vähän vaan mut sillee et sen huomaa, vähän niin ku kiree urheilutoppi kiristäis rinnasta) mua kyl ahdistaa ihan sikana, mut ei se kyl siitä johu ja ÄÄÄÄÄ mul on oikeesti varmaan leukemia tai imukudossyöpä :(( oireet: kivut jalois käsis ja kyljis ja ne on tosi epämääräsii, tulee ns aalloissa, parin sekunnin pätkissä ja ne on sillee luissa et... ja sit oon ollu kolme viikkoo flunssas, mut nyt enää oon vaan nuhanen. Ja pystyn kyl käymää normasti koulus. Et joo auttakaa, kertokaa mitä teen ja voiks mul oikeesti olla syöpä. Oon 14v enkä äidille voi sanoo ku se kuitenki on vaa sillee "MISTÄ OOT NYT NUO OIREET GOOGLANNU??!" Ja joo MUT PLIIS AUTTAKAA HUKUN AHDISTUKSEEN JA STRESSIIN!!!!!
AUTTAKAA!!!!! (Onks mul leukemia??)
11
153
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa keskustella asiasta lääkärin kanssa.
- Anonyymi
Mun äiti on lääkäri.. kysyin siltä leukemian mahdollisuuta ja se sano et niis menee heti tosi huonoon kuntoon mut en oikee usko sitä.. ja sit kun yritin sanoo sille ni rupes ragee et mistä oon lukenu tämmösii :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun äiti on lääkäri.. kysyin siltä leukemian mahdollisuuta ja se sano et niis menee heti tosi huonoon kuntoon mut en oikee usko sitä.. ja sit kun yritin sanoo sille ni rupes ragee et mistä oon lukenu tämmösii :(
Äitisi on lääkäri eikä kyennyt sinua auttamaan, joten päätit turvautua Suomi 24 keskustelu palstaan?
Mitähän tästä pitäisi ajataella???
- Anonyymi
Nuo ovat ns, kasvukipuja, ei vaarallisia, Podet lisäksi murrosiän ahdistusta. Elämä ja tulevaisuus pelottaa ja se saa kuvittelemaan kaikenlaista.
- Anonyymi
Kiitos kommentista, tää helpotti vähän tätä stressiä :)
- Anonyymi
Rintarangassa on kymmeniä pienempiä ja isompia lihaksia,
jos joku niistä on vähän "venähtänyt" se voi kipuilla viikkoja,
hetken kerrallaan, hengityksen tahtiin.
Itse rintaarangan luutkin voi kipuilla vaikka kovasta yskimisestä tai "väärässä" asennosta nukkumisesta, siitä voi lihaskin kipuilla,. - Anonyymi
ei vaikuta vakavalta sairaudelta,eli syövältä.tosin syöpäkään ei enää nykyään ole ,väistämätön kuolema,itse syövän läpikäynyt.
- Anonyymi
Nykyisn syöväsyä puhutaan valtavast, monet lehdet herkuttelevat joidenkin julkkisten syövillä. Joten eipä ihme, että lähes kaikki pelkäävät.
Useimmiten kyseessä kuitenkin on ihan tavallinen kuumeilu tai räkätauti tai muu sellainen.
Toki joskus syöpäkin voi iskeä jo nuorella iällä, mutta se on äärimmäisen harvinaista. Hieman sama, kuin kokeilist onneasi Lotossa. Aina odotat, mutta et koskaan voita. - Anonyymi
Joo tein tnää jo yhen viestin täst mut ihsm OLEN ERITTÄIN FREAKED OUT mua on ruennu sattuu rintaan (vähän vaan mut sillee et sen huomaa, vähän niin ku kiree urheilutoppi kiristäis rinnasta) mua kyl ahdistaa ihan sikana, mut ei se kyl siitä johu ja ÄÄÄÄÄ mul on oikeesti varmaan leukemia tai imukudossyöpä :(( oireet: kivut jalois käsis ja kyljis ja ne on tosi epämääräsii, tulee ns aalloissa, parin sekunnin pätkissä ja ne on sillee luissa et... ja sit oon ollu kolme viikkoo flunssas, mut nyt enää oon vaan nuhanen. Ja pystyn kyl käymää normasti koulus. Et joo auttakaa, kertokaa mitä teen ja voiks mul oikeesti olla syöpä. Oon 14v enkä äidille voi sanoo ku se kuitenki on vaa sillee "MISTÄ OOT NYT NUO OIREET GOOGLANNU??!" Ja joo MUT PLIIS AUTTAKAA HUKUN AHDISTUKSEEN JA STRESSIIN!!!!!
Siis sinua ahdistaa "ihan sikana". Kuule, kyllä tuo puristava tunne rinnassa ja muu panikointi johtuu ihan siitä ahdistuksesta! Ja mitä enemmän ahdistus sitä enemmän puristaa ja paniikki kasvaa. Syntyy itseän ruokkiva kierre.
Ahdistuneisuuden luonne ja voimakkuus vaihtelevat lievästä päivittäisiin stressitilanteisiin liittyvästä jännittyneisyydestä paniikinomaisiin tai järjenvastaisiin pelkotiloihin. Vähänkin voimakkaampi ahdistuneisuus aktivoi elimistön sympaattisen hermoston. Tämän vuoksi ahdistuneisuuteen liittyy usein erilaisia somaattisia (elimellisiä) oireita, kuten sydämentykytystä, verenpaineen kohoamista, suun kuivumista, hengenahdistusta, hikoilua, ruokahaluttomuutta, palan tunnetta kurkussa, vapinaa, huimausta tai silmäterien laajenemista jne.
Sinun olisi hyvä puhua huolestasi jonkun luotettavan turvallisen aikuisen kanssa. Sen voin luvata, että leukemiaa tai imusolmukesyöpää et sairasta! - Anonyymi
Tarvitset apua ahdistuneistuuteen, et mihinkään muuhun. Siiis, jollei postauksesi ollut tahallinen feikki. Niitäkin näiillä palstoilla liikkuu (liikaa, mielestäni).
Pitää muistaa, että porukat täällä vastailevat, olettaen kysyjän puhuvan totta. - Anonyymi
Olet vain rakastunut, se aiheuttaa kyseiset kivut!
Syy on se, ettet halua tunnustaa rakastumistasi!
Kun tunnustat rakastuneesi, niin se parantaa sinut!
exrakastunut ja kokenut samat kivut
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822141Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511687Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331068Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868- 171864