AUTTAKAA!!!!! (Onks mul leukemia??)

Anonyymi

Joo tein tnää jo yhen viestin täst mut ihsm OLEN ERITTÄIN FREAKED OUT mua on ruennu sattuu rintaan (vähän vaan mut sillee et sen huomaa, vähän niin ku kiree urheilutoppi kiristäis rinnasta) mua kyl ahdistaa ihan sikana, mut ei se kyl siitä johu ja ÄÄÄÄÄ mul on oikeesti varmaan leukemia tai imukudossyöpä :(( oireet: kivut jalois käsis ja kyljis ja ne on tosi epämääräsii, tulee ns aalloissa, parin sekunnin pätkissä ja ne on sillee luissa et... ja sit oon ollu kolme viikkoo flunssas, mut nyt enää oon vaan nuhanen. Ja pystyn kyl käymää normasti koulus. Et joo auttakaa, kertokaa mitä teen ja voiks mul oikeesti olla syöpä. Oon 14v enkä äidille voi sanoo ku se kuitenki on vaa sillee "MISTÄ OOT NYT NUO OIREET GOOGLANNU??!" Ja joo MUT PLIIS AUTTAKAA HUKUN AHDISTUKSEEN JA STRESSIIN!!!!!

11

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa keskustella asiasta lääkärin kanssa.

      • Anonyymi

        Mun äiti on lääkäri.. kysyin siltä leukemian mahdollisuuta ja se sano et niis menee heti tosi huonoon kuntoon mut en oikee usko sitä.. ja sit kun yritin sanoo sille ni rupes ragee et mistä oon lukenu tämmösii :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun äiti on lääkäri.. kysyin siltä leukemian mahdollisuuta ja se sano et niis menee heti tosi huonoon kuntoon mut en oikee usko sitä.. ja sit kun yritin sanoo sille ni rupes ragee et mistä oon lukenu tämmösii :(

        Äitisi on lääkäri eikä kyennyt sinua auttamaan, joten päätit turvautua Suomi 24 keskustelu palstaan?
        Mitähän tästä pitäisi ajataella???


    • Anonyymi

      Nuo ovat ns, kasvukipuja, ei vaarallisia, Podet lisäksi murrosiän ahdistusta. Elämä ja tulevaisuus pelottaa ja se saa kuvittelemaan kaikenlaista.

      • Anonyymi

        Kiitos kommentista, tää helpotti vähän tätä stressiä :)


    • Anonyymi

      Rintarangassa on kymmeniä pienempiä ja isompia lihaksia,
      jos joku niistä on vähän "venähtänyt" se voi kipuilla viikkoja,
      hetken kerrallaan, hengityksen tahtiin.
      Itse rintaarangan luutkin voi kipuilla vaikka kovasta yskimisestä tai "väärässä" asennosta nukkumisesta, siitä voi lihaskin kipuilla,.

    • Anonyymi

      ei vaikuta vakavalta sairaudelta,eli syövältä.tosin syöpäkään ei enää nykyään ole ,väistämätön kuolema,itse syövän läpikäynyt.

    • Anonyymi

      Nykyisn syöväsyä puhutaan valtavast, monet lehdet herkuttelevat joidenkin julkkisten syövillä. Joten eipä ihme, että lähes kaikki pelkäävät.
      Useimmiten kyseessä kuitenkin on ihan tavallinen kuumeilu tai räkätauti tai muu sellainen.
      Toki joskus syöpäkin voi iskeä jo nuorella iällä, mutta se on äärimmäisen harvinaista. Hieman sama, kuin kokeilist onneasi Lotossa. Aina odotat, mutta et koskaan voita.

    • Anonyymi

      Joo tein tnää jo yhen viestin täst mut ihsm OLEN ERITTÄIN FREAKED OUT mua on ruennu sattuu rintaan (vähän vaan mut sillee et sen huomaa, vähän niin ku kiree urheilutoppi kiristäis rinnasta) mua kyl ahdistaa ihan sikana, mut ei se kyl siitä johu ja ÄÄÄÄÄ mul on oikeesti varmaan leukemia tai imukudossyöpä :(( oireet: kivut jalois käsis ja kyljis ja ne on tosi epämääräsii, tulee ns aalloissa, parin sekunnin pätkissä ja ne on sillee luissa et... ja sit oon ollu kolme viikkoo flunssas, mut nyt enää oon vaan nuhanen. Ja pystyn kyl käymää normasti koulus. Et joo auttakaa, kertokaa mitä teen ja voiks mul oikeesti olla syöpä. Oon 14v enkä äidille voi sanoo ku se kuitenki on vaa sillee "MISTÄ OOT NYT NUO OIREET GOOGLANNU??!" Ja joo MUT PLIIS AUTTAKAA HUKUN AHDISTUKSEEN JA STRESSIIN!!!!!
      Siis sinua ahdistaa "ihan sikana". Kuule, kyllä tuo puristava tunne rinnassa ja muu panikointi johtuu ihan siitä ahdistuksesta! Ja mitä enemmän ahdistus sitä enemmän puristaa ja paniikki kasvaa. Syntyy itseän ruokkiva kierre.
      Ahdistuneisuuden luonne ja voimakkuus vaihtelevat lievästä päivittäisiin stressitilanteisiin liittyvästä jännittyneisyydestä paniikinomaisiin tai järjenvastaisiin pelkotiloihin. Vähänkin voimakkaampi ahdistuneisuus aktivoi elimistön sympaattisen hermoston. Tämän vuoksi ahdistuneisuuteen liittyy usein erilaisia somaattisia (elimellisiä) oireita, kuten sydämentykytystä, verenpaineen kohoamista, suun kuivumista, hengenahdistusta, hikoilua, ruokahaluttomuutta, palan tunnetta kurkussa, vapinaa, huimausta tai silmäterien laajenemista jne.
      Sinun olisi hyvä puhua huolestasi jonkun luotettavan turvallisen aikuisen kanssa. Sen voin luvata, että leukemiaa tai imusolmukesyöpää et sairasta!

    • Anonyymi

      Tarvitset apua ahdistuneistuuteen, et mihinkään muuhun. Siiis, jollei postauksesi ollut tahallinen feikki. Niitäkin näiillä palstoilla liikkuu (liikaa, mielestäni).

      Pitää muistaa, että porukat täällä vastailevat, olettaen kysyjän puhuvan totta.

    • Anonyymi

      Olet vain rakastunut, se aiheuttaa kyseiset kivut!
      Syy on se, ettet halua tunnustaa rakastumistasi!
      Kun tunnustat rakastuneesi, niin se parantaa sinut!

      exrakastunut ja kokenut samat kivut

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe