Lihottaja / lihavista miehistä tykkäävä nainen

Olen haaveillut että löytäisin naisen joka nauttii siitä kun mies lihoo, masu kasvaa ja miestissit turpoavat.

Unelmana olisi löytää nainen joka nauttisi miehen lihottamisesta. Tai tykkäisi mikäli mies olisi jo ennestään lihava, eikä haittaisi vaikka painoa tulisi lisää.

Nainen siis kannustaisi miestä syömään enemmän, isompia annoksia, seuraisi painon nousua punnituksilla ja masun ympäryksen mittauksella.

Nainen myös kannustaisi miestä olemaan laiska ja palkitsisi miehen seksillä mikäli tämä olisi lihonut tarpeeksi lyhyessä ajassa.

On todella klihottavaa seurata kuinka masu kasvaa isommaksi, painavaksi ja kuinka vaatteet alkavat kiristää masun kohdalta.

On ihanaa hyväillä pehmeää masua kun makaa selällään sängyssä, kuinka ihanan pehmeältä, lämpimältä masu tuntuu ja mikäli nainen tuntisi samoin niin tämä olisi taivaallista.

Tuntea kuinka masu alkaa roikkua painon takia ja pomppia ylös / alas liikkumsien tahdissa.

Myös se tunne kun miestissit alkavat paisumaan, näkyvät selkeästi paidan alta, nännit herkistyvät kosketuksesta ja kuinka liikkuessa alkaa tuntumaan että "tissit" pomppivat.

Olen aina halunnut jakaa tämän fantasian naisen kanssa mutta en ole sellaista vielä löytänyt.

16

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Edelleen hakusassa kyseinen nainen :)

    • Anonyymi

      Samaa itsellä hakusessa. Tosin alkanut tuntumaan siltä, että joutuu vielä muuttamaan toiseen maahan, löytääkseen tämmöisen naisen..

    • Isot pojat ovat ihania :)

      • Kiitos ihanista sanoista :) Piristi päivää todella paljon ja tuli mukava mieli.


      • Crisium kirjoitti:

        Kiitos ihanista sanoista :) Piristi päivää todella paljon ja tuli mukava mieli.

        Mikä voisi olla turvallisemman tuntuista kuin pehmeä, lämmin iso syli, suuren sydämen kera?

        Mitä seksiin tulee, on aivan erilaista olla pienikokoisen miehen kanssa, jonka voi siirtää kevyesti jaloilla tarpeen mukaan haluamaansa asentoon kuin tuntea olevansa itseään reilustikin isomman lähellä. Kummassakin on oma viehätyksensä, mutta on miellyttävää tuntea olevansa miestä pienempi.

        Painavin, jonka kanssa olen ollut oli ainakin 200kg elopainoltaan. Paino ei menoa hidastanut ja nelisen tuntia kului, sanoisinkos kuin pilvien päällä ilakoiden.. 🤔☁️☺
        Olen aina ollut kova tuputtamaan ruokaa miesystävilleni, toivoen kunnon painavaa massua. Jos se sattuu olemaan vielä karvainen, niin meikä on ihan myyty 😁 !


      • Anonyymi
        100kg162cmDD kirjoitti:

        Mikä voisi olla turvallisemman tuntuista kuin pehmeä, lämmin iso syli, suuren sydämen kera?

        Mitä seksiin tulee, on aivan erilaista olla pienikokoisen miehen kanssa, jonka voi siirtää kevyesti jaloilla tarpeen mukaan haluamaansa asentoon kuin tuntea olevansa itseään reilustikin isomman lähellä. Kummassakin on oma viehätyksensä, mutta on miellyttävää tuntea olevansa miestä pienempi.

        Painavin, jonka kanssa olen ollut oli ainakin 200kg elopainoltaan. Paino ei menoa hidastanut ja nelisen tuntia kului, sanoisinkos kuin pilvien päällä ilakoiden.. 🤔☁️☺
        Olen aina ollut kova tuputtamaan ruokaa miesystävilleni, toivoen kunnon painavaa massua. Jos se sattuu olemaan vielä karvainen, niin meikä on ihan myyty 😁 !

        Kuulostaa todella ihanalta! Toivottavasti miesystävällesi kertyy iso karvainen,pehmoinen ja söpö masu :)


    • Anonyymi

      Heh, suunnittelin kerran ryhtyväni tällaiseen touhuun, mutta homma tyssäsi oman uskallukseni puutteeseen. En ehkä pystyisi elämään sen syyllisyydentunteen kanssa, joka seuraisi kumppanin lihottamisesta valtaviin mittoihin, vaikka se meitä molempia kiihottaisikin.

      Tästä huolimatta pidän lihavista miehistä! 😉

      • Anonyymi

        Mikäli molemmat tätä haluaisivat niin ei tästä kannata syyllisyyttä kantaa. Toinen haluaa lihotettavaksi ja toinen lihottaa tämän isoksi. Molemmille hieno juttu,.

        Itse olen aina halunnut lihoa ja olisi todella ihanaa jos nainen haluaisi lihottaa minut todella pulleaksi ja nauttisi siitä. Itse myös nauttisin todella paljon kun oma mahani paisuisi isoksi, pehmeäksi ja löllöksi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäli molemmat tätä haluaisivat niin ei tästä kannata syyllisyyttä kantaa. Toinen haluaa lihotettavaksi ja toinen lihottaa tämän isoksi. Molemmille hieno juttu,.

        Itse olen aina halunnut lihoa ja olisi todella ihanaa jos nainen haluaisi lihottaa minut todella pulleaksi ja nauttisi siitä. Itse myös nauttisin todella paljon kun oma mahani paisuisi isoksi, pehmeäksi ja löllöksi :)

        Tuo on kyllä totta. Ehkä en luovu ajatuksesta aivan täysin 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä totta. Ehkä en luovu ajatuksesta aivan täysin 😁

        Ei todellakaan kannata luopua ajatuksesta :) Töytyy vain löytää sellainen ihminen jolle tämä sopii ja joka haluaa että näin tapahtuu.

        Kyseisiä miehiä ja naisia on kuitenkin olemassa, siis jotka haluavat tulla lihotetuksi ja nauttivat siitä.


      • Anonyymi

        Juu ei missään nimessä kannata mitään omantunnontuskia ottaa asiasta. Itse ainakin olisin aivan myyty jos kyseisestä aiheesta kiinnostunut daami osuisi kohdalle (:


    • Mistähän voisi löytää naisen oikeassa elämässä joka tykkää kun mies pulskistuu koko ajan ja nauttii tästä?

      • Anonyymi

        Oletko tutkinut sivustoja ? Fantasyfeeder ? Feabie ? Itselleni ei ainakaan oman ikäistä seuraa tuntunut löytyvän noista. Mutta kannattaa tsekkaa kuitenkin.


    • Anonyymi

      Olen kyllä seurannut kyseistä sivua / muita saman tyylisiä sivuja mutta valitettavasti Suomesta naisia on vähän näissä nettisivustoilla ja nämä ovat nuoria 19-28 iältään.

      • Siis ikäero on hieman suuri kun olen 38-vuotias. Naiset suunnilleen 20-28 vuoden ikäisiä kyseisillä sivustoilla.


      • Anonyymi
        Crisium kirjoitti:

        Siis ikäero on hieman suuri kun olen 38-vuotias. Naiset suunnilleen 20-28 vuoden ikäisiä kyseisillä sivustoilla.

        Nokun itse menen vielä tuohon "kategoriaan alle kolmekymppiset", niin tuntuu että ei vain ole oikein heitäkään. Noh.. aika näyttää sitten (:


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4384
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2375
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1351
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      181
      1127
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1066
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1000
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1000
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      985
    Aihe