https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006236762.html Ei tullut iloinen mieli uutisesta muuten ihmisten kannalta mutta että kun vedät alaspäin tota uutista ja näät useita kioja veden alla niin siitä tuli hyvä mieli. Ettei nuo uudet kiat vaan päädy teiden tukkeeksi niin se on kyllä jokaisen autoilijan etu aivan varmasti. Kiolla ajaa muutenki lähinä seniilit niin ei ole hyvä juttu ei että niitä tiellä on.
Uusia kioja päätynyt kymmenittäin joen pohjaan
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
Veden alla oli myös Nissan paskaita...
- Anonyymi
Äly juhlaa, hyvä pojat!!
- Anonyymi
Nissan ja kia..siinä ehkä automaailman rimpuloimmat tuotteet😃 mukaan voisi lisätä rellun ja citikan myös..ehkä pökötin. Skodakin on itäautona vähän näiden edellä.
- Anonyymi
Syntinen Espanja taitaa tuhoutua mutavelliin tänään☠️☠️
- Anonyymi
Olen omistanut Nissanin ja Kian. Kokemukseni perusteella arvotan Kian paremmaksi kuin rimpula Nissanin.
Tosin Nissan meni pilalle vasta 90-luvulla brittien ruettua kasaamaan niitä ja lopullinen tuho Nissanille tuli kun joutui rellun käsiin. 80-luvun aitojapanilaiset Nissanit oli kyllä hyviä. - Anonyymi
Kiiat ovat edullisia Espanjan auringon alla, vain Suomessa sikahintaisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022326- 1171862
- 891463
- 1351433
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511077
- 381012
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22960