Miten se on mahdollista, että kun Raumalla sdp pitää valtaa ja maan hallitus on oikea punavihreä työväenhallitus, niin silti Raumalta suljetaan paperikone, tulee lisää työttömiä ja kaupunki ulkoistaa työntekijät? No, onneksi korkeiden demari- ja kokoomusvirkamiesten palkkaluokkia lisätään kaupungin johtoportaassa, heillä kun on niin suuri vastuu. Raumalle tarvitaan myös lisää työperäistä maahanmuuttoa, sillä ei niistä paperimiehistä kuitenkaan ole nälkäpalkalla eläviksi lähihoitajiksi. Eespäin, eespäin toverit!
Sdp myy kaupungin työntekijät
20
82
Vastaukset
- Anonyymi
Lähihoitaja yötyö ja vähän ylitöitä. 50 000e vuosi. Nälkäpalkka, yölisä 40%.
- Anonyymi
Tunnen niitä yötöistä innostuneita tyyppejä , kaikki ovat kyllä jo minua nuorempia. Harva jaksoi edes eläkeikään , terveenoloisena.
tv autoileva osastontoitaja sairaanhoitaja 1937
- Anonyymi
Demarit osaavat tämän halpuuttamisen.
- Anonyymi
Siksi kannattaa äänestää perussuomalaisia.
- Anonyymi
Kuin kaksi marjaa
- Anonyymi
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f8/Alko.svg
Punavalkoisia sisaruksia, samoja piirteitä on kaikissa selkeästi
- Anonyymi
Täytyy sanoa, että on todellakin ikävä Sipilän/Orpon hallitusta. Asiat hoituivat, työtä tuli paljon lisää tekeville. Suoraan sanottuna suomella meni hyvin. No kansa äänesti näin. Perussuomalaistakaan ei ole apua, kun eivät pääse hallituksen niin kauan kuin tuomion saanut Halla-Aho on puh.joht. Toinen ongelma on, että persut eivät huoli ketään hallituskumppaniksi ja tuskin kukaan menisikään. Niin tuota SDP ei omista UPM.ää eikä mitään muutakaan. Mutta minä omistan, vaikkakin vain 6k. osingot on kyl. hyvät
- Anonyymi
Sipilän nukkehallitus ei saanut luotua yhtään työpaikkaa. 9e päiväkorvauksen saaneita orjatyöläisiä ei tule laskea työntekijöiksi.
- Anonyymi
Ookkei. Onko nykyinen hallitus parempi???
- Anonyymi
Työnvälitystoimisto välittää työttömiä purkuhommiin jotta yritys säästää purkurahat itsellään. Myös haravointia hommia työnvälitystoimisto välittää halukkaille. Ilmaisia työntekijöitä siis välitetään laista piittaamatta , työttömillä korvataan palkallinen työntekijä sillä jotain rakennusta kun puretaan niin ne ovat aina mmattiosaamista vaativia töitä mutta työnvälitystoimisto haluaa että työttömät tekee niitä hommia ilmaiseksi. Paperitehtailijat voi sitten hakea näitä purkuhommia työnvälitystoimistosta.
- Anonyymi
Ennemmin otan vuoden saikun kuin teen ilmaiseksi töitä. Nyt olen myyntialalla hyvissä hommissa. Tienaan 6000-8000e kk. Sitä ennen olin vuoden ansiosidonnaisella, toisen vuoden sairaspäivärahalla, joka oli 86%ansiosidonnaisesta. Sitten lopuksi olin taas vuoden ansiosidonnaisella. Enää ei tarvi, koska olen sopiva myyntityöhön ja hyvistä myyjistä on aina kysyntää. Heitä suorastaan ostetaan. Kenenkään ei tule mennä ilmaiseen työhön tai työhön josta ei pidä tai johon ei sovellu.
- Anonyymi
Kivan oloinen uni, mutta mitä on ympärilläsi kun heräät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivan oloinen uni, mutta mitä on ympärilläsi kun heräät?
Olet tyypillinen kateellinen eurajokilainen. Et kestä sitä, kun joku tienaa hyvin.
- Anonyymi
Sossut ovat tainnuttaneet vuosikymmenien aikana Rauman talouden siihen jamaan, että nyt on PAKKO etsiä säästöjä ja lisätä tuloja yhteensä ainakin 15 M€:lla!!!
Onneksi punikit itse taitavat tälläkin hetkellä olla isoin ryhmä ja heidän johdollaan on pakko toimia tai muuten kaupunki otetaan valtion holhoukseen ja sitten vasta sattuu rainerlehtiä&co leukaan - Anonyymi
Kyllä on niin yhteiskunnan ulkopuolella tämä pälli puppukylä. äänestää demareita.
- Anonyymi
Vuosien kokemuksella voin sanoa että roskapuolue SDP ja rikollisjärjestö JHL ovat työläisen pahimpia vihollisia .
- Anonyymi
Ei mitään hätää, kyllä sdp pitää suomalaisen duunarin puolta. Sehän on Raumalla suurin puolue ja vallankäyttäjä. Ulkoistussuunnitelma on ehkä laadittu ihan vahingossa vain. Ja lehmät lentää.
- Anonyymi
Mitäpä muuta voi suomen perseenreiältä ja sen vätyksiltä odottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621552Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271502Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2241236- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3261085Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1661064Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3091024- 781016