Toyota RAV4 on hutera ajettava

Anonyymi

22 kommenttia

Vastaukset

  • Kehottivat olla ostamatta noin vaarallista autoa.

  • Kyllä Bemari on paras! Uskokaa tojotapapat jo tää!

    • Joko löytyy sellainen bemari mikä kulkee suoraan, ei syty palamaan, minkä jakopää ei porsi ja missä nelivedon jakolaatikko kestää yli 3v perusajot?

      Jaa ei löydy, no ei sitten.


  • Tutkimuksen mukaan turvallisin.

    • Taitaa olla viherpiipertäjien tekemä tutkimus, kun lopputulos on mitä sattuu.


    • Tötterös on siis aika huono alusta?


    • No onneksi auto on niin ruman näköinen möhkäle muutoinkin, ettei herätä mitään ostohalua


    • Törmäystestissä ajetaan suoraan seinään ja se onnistuu jopa Toyotalta hyvin, mutta kun pitää tehdä väistöliike, niin vituix menee ja töttörö kellahtaa nurin. Pitääkö tuosta tehdä johtopäätelmä, että kannattaa ajaa suoraan päin?


    • Anonyymi kirjoitti:

      Törmäystestissä ajetaan suoraan seinään ja se onnistuu jopa Toyotalta hyvin, mutta kun pitää tehdä väistöliike, niin vituix menee ja töttörö kellahtaa nurin. Pitääkö tuosta tehdä johtopäätelmä, että kannattaa ajaa suoraan päin?

      Kyllä nimenomaan suoraan päin on turvallisin tapa.


  • Sitten kun laitat tohon kötöstykseen vielä kärryn perään ja joudut vähän tiukempaan paikkaan niin voi tulla pahaa jälkeä. Tojota on mielikuvien auto arkikäyttöön sitä ei kannata hankkia. Vuosia sitten oli muutaman vuoden vanha anjovis, oli mielikuvien mukaan kova luotto laatuun mutta oli melkoinen öljysyöppö, männän renkaat sekundaa. Kallis remontti, sen jälkeen muilla haukutuillakin merkeillä huolettomuus kilometrejä.

  • Kyllä on taas trollit keksineet törkeitä valheita parhaasta merkistä. RAV4 on oikeasti hyvä ja turvallinen sekä moitteeton ajo-ominaisuuksiltaan.

    • Jos autoja työkseen testaavat ammattilaiset pitävät vaarallisena, niin ei tartte paljo amatöörin rollata sitä turvalliseksi. Tojota on vielä Suomessa enemmän vanhojen pappojen auto, niin oikein pelottaa minkälaista kiemurtelua aiheuttavat noilla ravistimilla.


    • Huonojen kilpailijoiden maksama trollaustesti.


    • Panneekohan Ruotsalaiset Raw töttörön myyntikieltoon kun sanovat että noin vaarallista -autoa väistötilanteessa ei saisi myydä..


    • Anonyymi kirjoitti:

      This message has been removed by moderator.

      Ei ole mitään tarvetta, sillä suurin ostajakunta on yli 61 vuotiaat.


    • Hyvä merkki tehnyt huonon mallin, edellinen Rav4 oli hyvä, uusi huono! Nolo moka Toyotalta, mutta mestarikin voi epäonnistua. Virheistä opitaan ja seuraava tulee olememaan varmasti loistava!


  • On totta, että uusi Rav4 käyttäytyy vaarallisesti nopeissa väistötilanteissa. Sen jousitus on lepsu. Auto ei ole tasapainoinen. Se lentää käsistä todella arvaamattomasti. Pari kertaa jo tuntunut todella pahalta kun ohitustilanteissa kaistalle paluussa auto alkanut tasaisella motarilla keikkua puolelta toiselle ja syöksyillä ihmeellisellä tavalla. Sen tiellä pitäminen ollut todella kovan työn takana. Hiljaisessa ajossa auto ok. Ongelma tulee esiin nopeissa ohituksissa ja omalle kaistalle palaamisessa.

    On täysin perustetua, että uuden Rav4:n hirvitesti on raportoitu jo kymmenissä lehdissä ympäri maailmaa. Peruttujen tilausten määrä lasketaan kohta tuhansissa. Toyotalla kiire korjata asia eli taksinkutsukampjanja on ovella ja sitten uudet testit kansainvälisen lehdistön läsnäollessa. Toyotan organisaatiossa joku homma pettää nyt pahasti. Miksi eivät testaa uusia mallejaan kunnolla? Rav4 on laskettu markkinoille raakileena ja testaamattomana...tai sitä on testeissä käsitelty silkkihansikkain ja toivottu parasta, että kukaan ei huomaisi sen vaarallista ja salakavalaa tasapainottomuutta.

    Arvelen, että ESP menee uusiksi ja isoja muutoksia tulossa myös jousitukseen ja iskunvaimennukseen. Muutoin noin fundamentaalisesti väärää käytöstä ei saada korjattua.

    • Vois tehdä koko auton uusiksi, niin kuin asiantuntijat sanoneet että: takaisin piirrustus pöydälle. Kamalan näköinen laitos!


  • On jotenkin yllättävää, että Rav4:n tuotantotiimi voi mokata noin pahasti muutoin kelvollisen Cittarin. Erkonomiassa on myös huonon suunnittelun helmiä ja ohjaus on luvalla sanoen täysin tunnoton. Pakko kytätä koko ajan tietä. Sivulle ei tunnottoman ohjauksen kanssa voi yhtään vilkuilla tai muutoin autoin liukuu informaatiota antamatta pois kaistalta. Tunnollisen ohjauksen kanssa moista ei tapahdu. Kaistavahti kannattaa pitää koko ajan päällä.

    • Kirjoituksesta paistaa läpi ettei kirjoittajalla ole mitään kokemusta ko auton ohkauksesta ja kaistavahdin toiminnasta.


    • Ohjaus on paljon parempi kuin oman pari vuotiaan A4sen hyytelökuminen.
      Toki Ravistimen ohjaus on kevyt mutta se on tunnokkaampi suoraan ajettaessa mikä on tärkeintä.

      Olin jo ostohousut jalassa mutta kun myyjä sanoi että ei saa ennen ensi vuoden kesää niin lopahti kiinnostus.


  • Odotellaan miten uusi Volvo XC 60 pärjää Japanin hirvitestissä. Luulen, että nurin menee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.