on todettu että tuohon kelpaa useampi vaihtoehto, eli tietääkö joku mitkä nimet ovat hyväksyttäviä?
Kemian 6. tehtävän hiilivedyn nimi?
11
1060
Vastaukset
- Ope
Pielaveden Sampo, pipeline purst cache ja vieraan vallan valuutta, eli derivaatta...ehkäpä vielä jokin näistä; inessiivi, elatiivi tai illatiivi...en tosin ole lukenut niin paljon historiaa, että osaisin varmasti sanoa...
- tietäjämies
styreeni ja bentseenikin täytyy mainita.
- ihmettelet varmaankin
miksi esimerkiksi metyylibentseeni ei kelpaa, hiilivetyjen tuli olla "parillisia" koska emppiirinen kaava on n(CH), ja n täytyy olla kokonaisluku.
- eteenibentseeni?
ihmettelet varmaankin kirjoitti:
miksi esimerkiksi metyylibentseeni ei kelpaa, hiilivetyjen tuli olla "parillisia" koska emppiirinen kaava on n(CH), ja n täytyy olla kokonaisluku.
menin semmosen laittamaan:DD
- Toorie
eteenibentseeni? kirjoitti:
menin semmosen laittamaan:DD
minäkin sen eteenibentseenin pistin nimeksi... toivottavasti se käy... :|
- ....
Toorie kirjoitti:
minäkin sen eteenibentseenin pistin nimeksi... toivottavasti se käy... :|
myös mää laitoin eteenibentseeni. Mut epäilen, et se olis muka oikein... Toivotaan et olis.
- Cos
etenyyli- eli vinyylibentseeni tai fenyylieteeni käyvät ainakin.
- :D :D
mukava kuulla että tuo fenyylieteeni käy, koska sen mä pistin!!! :D
- n00b
etenyyli? ettei olis etyleeni?
- feniliftaleini
n00b kirjoitti:
etenyyli? ettei olis etyleeni?
ei käy muut kuin bentseeni ja styreeni (C8H8) eli onkohan styreenin oikea nimi nyt sitten metyyli-bentseeni
- systemaattinen nimi
feniliftaleini kirjoitti:
ei käy muut kuin bentseeni ja styreeni (C8H8) eli onkohan styreenin oikea nimi nyt sitten metyyli-bentseeni
on etyleeni- eli vinyylibentseeni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201787
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991598Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491134Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441010Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46838Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760