Ihminen ei halua kiaa vaan se hankitaan olosuhteiden pakosta

Anonyymi

Eihän kukaan vapaaehtoisesti ostaisi kiaa jos olosuhteet sallisi jonkun normaalimerkin hankinnan. Kia ostetaan kun ei ymmärrys tai pelimerkit riitä muuhun. Kialla ajaakin toki lähinnä vanhempi väki jolle auton ominaisuuksilla ole enää niin väliä ja silloin ymmärrän toki kian hankinnan.

9

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huono dissaus.

    • Anonyymi

      Hyvä markkinointi ja takuu ovat luoneet Kialle jonkinmoisen maineen ihmisten mieliin. Jokaisella omansa. Samalla rahalla saa muitakin, vähävikaisempiakin ja laadukkaita autoja.

      Pohjoismaalaisiin nämä tuntuu aina uppoavan, kun täällä ajetaan euroopassa myyntimääriltään pienillä merkeillä. Kialla taitaa olla 3%:n luokkaa myyntimäärät Euroopassa.

      • Anonyymi

        Rahalla saa ja hevosella pääsee. Olen nyt pitänyt kirjaa jo viidestä eri merkistä. Ensimmäinen Kia menossa ja kirjanpito näyttää että tähän asti on käynyt vähiten kukkarolle. Toki laittamista on ollut: Etuledit vaihdettu, Antureita eteen ja taakse. Takapyörän laakeri ja kuluvista jarrupaloja sekä yhteen takapyörään jarrulevy. Paras osio: kaikki muut kuin kuluvat on mennyt takuuseen! Aikaisemmassa

        Volkkarissa piti lompakkoa kaivaa jo heti kahden vuoden jälkeen.
        No oikeastaan jo ennen kun ikkunan vaijerit laukesi ja ei ollut kuulemma takuun alaista. Sen kahden vuoden jälkeen lompakon kaivelu olikin säännöllistä. Melkein heti perään kaasuläpän uusinta, molemmat takapyörän laakerit, pyörien suuntaus vain 30tkm ajettuna, turvavyön vastakappale, oven johtosarja....jne kuluvia lamppuja yms kokoajan vain muutamat mainitakseni. Ajoin rotiskolla 170tkm. Jotain opin: Ei tule enää moista 2-vuoden takuuta.


    • Anonyymi

      Kia on parempi kuin esimerkiksi Toyota, miettikää sitä faktaa.

    • Anonyymi

      Olihan taas typerä aloitus. Samassa hintaluokassa on useita muitakin merkkejä ja jokainen varmaankin valitsee ihan oman mielensä mukaan minkä niistä valitsee? Tosin Toyotalla ajavat eivät uskalla muita koeajaa ja valta ettei naapurisopu järkyty ja samalla tule myönnettyä että paskalla olen ikäni ajanut.

    • Anonyymi

      Asioihan ihmiset Biltemassa ja Lidlissäkin, niin miksei ajaisi Kiallakin.

      • Anonyymi

        Lidlin parkkipaikalla näkee useimmin parempia autoja kuin esim. Cittarin tai Prisman.


    • Anonyymi

      Kerranhan täällä vain eletään - miksi ei siis Kiaa?

    • Anonyymi

      Jos on ostamassa mitä tahansa uutta autoa omilla rahoillaan ei ole aivan tyhjätasku, todennäköisesti elää huomattavasti köyhyysrajan yläpuolella ja muutakin omaisuutta saattaa olla. Rahoitus hämärtää ihmisten käsityksen varallisuudesta. Käteisellä ostetun Kia Cee'din omistajalla on hyvin todennäköisesti kukkaro paremmassa kunnossa, kuin rahoituksella ostetun Audi A4:n ostajalla. Ainahan sitä sanotaan, että kannattaa ottaa rahoituksella, niin omat rahat voi pitää tuottamassa, mutta en muista tavanneeni ketään aidosti varakasta vuokra-asunnossa asuvaa jolla on siihen päälle otettu vielä auto rahoituksella. Joku muu ehkä tuntee?
      Mutta "hienon" auton ostaminen on siinä mielessä jännä juttu, että omasta mielestä hieno auto on toisessa varallisuusluokassa ivan aihe. Ja varallisuusluokkia on E-mersun käteisellä oston jälkeenkin melko paljon ja jokainen varallisuusluokka mielellään katsoo huvittuneena mitä köyhät touhuavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe