Luotatko K-Autoon?

Anonyymi

Vastaa kyllä tai ei, perustele vastauksesi.

21

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä. Aivan samanlainen maahantuoja ja jälleenmyyjä kuin muutkin yhtiöt.

• Anonyymi

Onko omaa kokemusta muista?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko omaa kokemusta muista?

16 erillaista autoa omistanut, joista 4 ollut uusia. En mä ole huomannut mitään eroa noiden myyjäliikkeiden välillä. Samanlailla takuuaikana hoitavat hommat ok ja sen jälkeen joutuu neuvottelemaan mahdollisissa ongelmatapauksissa. Paljon riippuu omasta käytöksestä miten asiat etenevät ja millaiseen sopimukseen päästään.

• Anonyymi
        Aurinkokuningas kirjoitti:

16 erillaista autoa omistanut, joista 4 ollut uusia. En mä ole huomannut mitään eroa noiden myyjäliikkeiden välillä. Samanlailla takuuaikana hoitavat hommat ok ja sen jälkeen joutuu neuvottelemaan mahdollisissa ongelmatapauksissa. Paljon riippuu omasta käytöksestä miten asiat etenevät ja millaiseen sopimukseen päästään.

Just toi sun käytös -kommentti kertoo mistä olet kotoisin, K-Autosta. Mitä vitun tekemistä jollain käytöksellä on jos autossa on takuuaikana vikaa joka pitää korjata, että jos valittaa asiasta niin miten se pitäisi tehdä ettei arvon herra paskan myyjä suutu ja evää korjausta?

Hyvin harva asiakas autoliikkeissä riehuu tai esiintyy törkeästi, itse olin K-Aolle joka silloin oli VV-Auto, hieman ehkä normaalia vaativampi asikas, sillä olin pulannut autojen tekniikan parissa sen verran paljon, että tiesin heidän valehtelevan päin naamaa. Pyysin mm. huohotinkorjaukseen liittyen jotain dokumenttia siihen, että millainen ratkaisu on kehitetty ja miten se vaikutti öljynsyöntiin. Ei ollut mitään dokumenttia eli täysin keksitty juttu. Tekniikana maailman toimittaja kumosi täysin maahantuojan väitteet ja kummeksui auton öljynsyöntiä jo uutena, koska ei ollut ikinä koeajoissa törmännyt mihinkään vastaavaan. 100 tkm matkalla on TM koeajoissa pahimmat öljynkulutukset olleet luokkaa 2-3 litraa, mun ja monen muun auto kulutti jo uutena lähes 50 litraa öljyä 100 tkm matkalla ja kun kulutus vain paheni niin 88 tkm ajettuna kulutus oli jo 66 litraa 30 tkm.

Että tuo olisi pitänyt mukisematta hyväksyä kun maksoin autosta täyden hinnan? Siinä syy että ei varmuudella unohdu tai jää ikinä kertomatta tämä juttu, vaikka toiset 10 vuotta jauhetaan ihan vittuillessaan tätä samaa virttä, niin kauan jatketaan kun paskalaadusta on saatu asiallinen korvaus.

• Anonyymi kirjoitti:

Just toi sun käytös -kommentti kertoo mistä olet kotoisin, K-Autosta. Mitä vitun tekemistä jollain käytöksellä on jos autossa on takuuaikana vikaa joka pitää korjata, että jos valittaa asiasta niin miten se pitäisi tehdä ettei arvon herra paskan myyjä suutu ja evää korjausta?

Hyvin harva asiakas autoliikkeissä riehuu tai esiintyy törkeästi, itse olin K-Aolle joka silloin oli VV-Auto, hieman ehkä normaalia vaativampi asikas, sillä olin pulannut autojen tekniikan parissa sen verran paljon, että tiesin heidän valehtelevan päin naamaa. Pyysin mm. huohotinkorjaukseen liittyen jotain dokumenttia siihen, että millainen ratkaisu on kehitetty ja miten se vaikutti öljynsyöntiin. Ei ollut mitään dokumenttia eli täysin keksitty juttu. Tekniikana maailman toimittaja kumosi täysin maahantuojan väitteet ja kummeksui auton öljynsyöntiä jo uutena, koska ei ollut ikinä koeajoissa törmännyt mihinkään vastaavaan. 100 tkm matkalla on TM koeajoissa pahimmat öljynkulutukset olleet luokkaa 2-3 litraa, mun ja monen muun auto kulutti jo uutena lähes 50 litraa öljyä 100 tkm matkalla ja kun kulutus vain paheni niin 88 tkm ajettuna kulutus oli jo 66 litraa 30 tkm.

Että tuo olisi pitänyt mukisematta hyväksyä kun maksoin autosta täyden hinnan? Siinä syy että ei varmuudella unohdu tai jää ikinä kertomatta tämä juttu, vaikka toiset 10 vuotta jauhetaan ihan vittuillessaan tätä samaa virttä, niin kauan jatketaan kun paskalaadusta on saatu asiallinen korvaus.

No naama väärinpäin oleva asiakas, joka käyttäytyy besserwisserin tavoin on joka alalla kaikkein v..sin asiakas.

• Anonyymi

En. Luottamus täysin nollissa omien kokemusten perusteella, muualla ei oo tarvinnu selvissä asioissa tapella, toki epäselvät asiat on muualla ehtä kitkeriä, mutta eipä.ole samoja vikoja jääny muualla korjaamatta jne. K-Auto ja sen merkkiliikkeet on olleet pahimpia kusettajia heti jos jokin menee vikaan, niin kauan kun asiakas on tyytyväinen hymyillään, kun valitat viasta, pääset hankalien asiakkaiden mustaan listaan. On kokemusta, K-Autolla tosiaan palvelu lopetetaan erillisellä systeemillä ja siihen pääsee mukaan erittäin helposti, ei tarvitse kuin esittää vaatimus korjauksesta takuuaikana, se on heille liikaa. Heiltä ei saa vaatia, pitää kiltisti odottaa mitä tarjoavat vaikka se olisi lumetta mitä lopulta saa. Aivan hirvee lafka, en suosittele.

• Anonyymi

Katotaan kun aurinkomies Antero riemastuu

• Anonyymi

Ja omaan aloitukseesi kirjoitit idiootin vastauksen, miksi olet noin hölmö että luulet ettei me tajuta näitä sun juttujasi, sen verran läpinäkyviä ja hölmöjä ne on.

• Anonyymi

En. K-Auto lupas keväällä, että ID.3 sähköauto maksaa suomessa alle 30 tonnia, saksan himta kun suhteutetaan suomen verotukseen ja K-Auton välistävetoon, hinta on lopulta sama tai korkeampi kuin e-Golfissa joka maksaa yli 46 tonnii. Pitää olla täysi idiootti jos on menny tilaamaan etukäteen ilman hintatakuuta 😁

Jotku makso jopa ennakkomaksua, on nää hauskoja nää VW uskovaiset, memi Teslaan...

• Anonyymi

Uus Kupla, kansanauto pikkurahalla.

• Anonyymi

Ei maahantuoja mitään lupaa ennen kuin auto on saatavana ja sitten se vasta hinnoitelleen, hölmö poika. Se halpa versio on kyllä tulossa myöhemmin, mutta yritit tuonkin kääntää vittuiluksi tuttuun tyyliisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei maahantuoja mitään lupaa ennen kuin auto on saatavana ja sitten se vasta hinnoitelleen, hölmö poika. Se halpa versio on kyllä tulossa myöhemmin, mutta yritit tuonkin kääntää vittuiluksi tuttuun tyyliisi.

Sen halpamallin piti olla tämä ID.3 kun e-Golfin hintaa ei pysty pudottaa, VW laskee, että hype on nyt niin kova, että on helppo kusettaa tyhmimpiä. Että taas te kusetitte meitä hölmöjä. Mulla ikinä oo rahaa sähkösutoon ja käytettynä noita ei osta kukaam, patterit maksaa enemmän kuim auto uutena, pihakoristeeksi voitte myydä käytetyt vaihdokit.

Ai että on viiltävää vittuilua 😁

• Anonyymi

En. Onneks mulla on Opel.

Muuten, miettikää, 3 miljoonaa lukijaa ei luota K-Autoon, mutta yksi Aurinkomies A.N.Tero OmaPoika luottaa, puntit on siis likimain tasan, niukasti K-Auton kannattajat voitolla, suhdeluku on sama kuin jo uutena viallisissa VW autoissa, suurin osa eli 40 % toimii ja vain 60 % toimitettu valmiiksi viallisina.

• Sekoitat taas hemmot. Mä ajoin Yaris Hybridillä aikaisemmin, ei mulla ole mitään tarvetta kehua tai puolustella K-Autoa, kunhan sanon miten homma on mun kohdalla toiminut.

• Anonyymi

Mistä ne kolme miljoonaa löytyy jotka eivät luota K-autoon? Ja miten perustelet ja todista tuo 40/60 vitsin? Olet uskomaton hölmö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä ne kolme miljoonaa löytyy jotka eivät luota K-autoon? Ja miten perustelet ja todista tuo 40/60 vitsin? Olet uskomaton hölmö.

Tästä mm. samoin jnkkilässä Audi VW koneet öljysyöpöt 2 litraset, juuri tuo suhdeluku näissä jo vuosia

Skodan maahantuoja

Toimitusjohtaja: Pyydän anteeksi
        https://yle.fi/uutiset/3-8029743

Volkswagen maahantuoja

Kerromme avoimesti ne asiat jotka kerromme
        https://yle.fi/uutiset/3-8022762

Emme halua tutkia
        https://yle.fi/uutiset/3-8002604

Emme halua kertoa
        https://yle.fi/uutiset/3-8008831

Räjähdysvaara
        https://yle.fi/uutiset/3-9136586

• Anonyymi

En. tässä perustelut

ID.3 hinnoittelusta valehdeltiin toukokuussaa ennakkotilaajille, ilmeisesti kyse on petoksesta jossa lehdistö oli mukana hypettämässä!

Toukokuu 2019

Volkswagenin täyssähköauton hinta jää alle 30 000 euron: Kymmeniä ennakkovarauksia Suomessa heti kun varauskirjat avattiin

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/8390a5bc-e483-474b-9c86-69170f622265

Syyskuu 2019

Esimmäiset tilaajat maksaa tuplahinnan!!!
      https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/bf5864c2-0a7b-413a-86ac-13220ffbdcfc

• Anonyymi

Ei ennakkotilaajan tarvitse mitään ostaa ja saavat halutessaan rahansa pois jos lupaukset ei täyty. Sinä hölmö poika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ennakkotilaajan tarvitse mitään ostaa ja saavat halutessaan rahansa pois jos lupaukset ei täyty. Sinä hölmö poika.

Myyvät erikoismallia 50 tonnin hintaan, siinä muunon akusto ym, kansanmallin akuilla ajelee 50 km pakkasessa, se on fakta, ja kahden vuoden päästä akut vaihtoon. Ne on vielä niitä Cadmium syöpä -akkuja VW omilla kuorilla, hyi hyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myyvät erikoismallia 50 tonnin hintaan, siinä muunon akusto ym, kansanmallin akuilla ajelee 50 km pakkasessa, se on fakta, ja kahden vuoden päästä akut vaihtoon. Ne on vielä niitä Cadmium syöpä -akkuja VW omilla kuorilla, hyi hyi.

Kalliissa erikoisversiossa siis kunnon akusto jolla pääsee pitemmälle, kansanmalli vie lähimarkettin ja takas ja taas lataukseen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      227
      2003
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      56
      1251
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1075
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1008
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      950
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      865
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      864
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      802
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      794
    Aihe