Mistä saa parhaimmat grilliruuat Pyhäsalmesta

Anonyymi

Mihin kannattaa mennä,jos yhtäkkiä tulee mieli grilliruokaa?

35

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Grillille!

• Anonyymi

No, grillille tietysti. Kaikista saa hyvää suolaisia ruoka-annoksia. Pikaruokaa. Kun, nälkä yllättää.

• Anonyymi

Rollssiin!

• Anonyymi

Joo, siellä tavataan, ja ruokaa jonotetaan, jotta aamuun jaksaa. Ja sittten nukkumaan.

make...vann.

• Anonyymi

Jorman Grilli Kiuruvedellä on hyvä. Kannattaa käydä katsomassa,jos siellä kulkee. Listalta löytyy nakkia, lihapiirakaa, hampurilaista,hot dogia, kepappia ym... Erittäin hyvä grilli. Ja jos tykkää valkosipulista tai chilistä niin kyllä löytyy tulisuutta

• Anonyymi

Vittu siellä semmosta krilliä oo😂

• Anonyymi

Tussu- tuulan luukusta saa 24/7 piirakkaa !!

• Anonyymi

Jämsässä on tosi hyvä mättopaikka

• Anonyymi

Eikun jämsään nyt!

• Anonyymi

HaapJäeven Popssi- Grilli on best !.

• Anonyymi

Eikö teillä kenelläkään ole omaa pihagrilliä, ymmärtäähän sen, jos ei ole omaa pihaa.

Mutta taloyhtiöt voisivat laittaa pihalle grillin kaikille asukkaille kesäisin. Siinä iltaa istuttaessa tulisi naapuritkin tutuksi.

Taloyhtiöillä on isot pihat, vois siellä olla muutakin kuin vain nurmikkoa. Kyllä sinne yksi kuvullavarustettu grilli sopii makkaran paistoa varten. Jos lapsille on hiekkalaatikko ja keinut, miksei aikuisille pihagrilli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö teillä kenelläkään ole omaa pihagrilliä, ymmärtäähän sen, jos ei ole omaa pihaa.

Mutta taloyhtiöt voisivat laittaa pihalle grillin kaikille asukkaille kesäisin. Siinä iltaa istuttaessa tulisi naapuritkin tutuksi.

Taloyhtiöillä on isot pihat, vois siellä olla muutakin kuin vain nurmikkoa. Kyllä sinne yksi kuvullavarustettu grilli sopii makkaran paistoa varten. Jos lapsille on hiekkalaatikko ja keinut, miksei aikuisille pihagrilli?

Kommenttiini lisäisin, että grilli ruuat voi saada omalta pihaltakin, vaikka ne ei olisi yhtähyviä kuin jossain isommassa grillissä valmistetut ruuat. Isomassa grillissä on enemmän valinnanvaraa, näissä katukuvassa olevissa, kuin minun pihagrillissä., missä porisee muutama makkara tai kanankoipi.

make... vann.

• Anonyymi

Hölmölän sakki "hilipattaa" taas. Make... vann johdossa.

• Anonyymi

Aina vaan makkaran nieleminen mielessä?

• Anonyymi

Mikä kommentti tuokin nyt oli, tai sitten vitsi.

• Anonyymi

Ei ainakaan Lähin Pizzasta. Surkea paikka.

• Anonyymi

Ei ole surkee, hyvä paikka se on. Olet liian nirso. Tee itse omat pizzat, jos ei muiden hyvät tekemät maistu.

• Anonyymi

Nivassa Puustellin lähellä on paras grilli näillä main. Autosta voi tilata. Palvelukin on hyvä. Kokeiltu on Kiuruvesi, Kalajoki, Ylivieska ja Pyhäsalmi, myös ABC-Pyhäsalmi.

• Anonyymi

Voi taivas, että on laiskaa porukkaa. Autossa istuen tilataan grilliruokaa. Vois sitä auton jättää muutaman kymmenen metrin päähän ja kävellä grillin luukull

Autosta ostetaan grilli ruuat, autossa syödään ja roskat heitetään parkkipaikalle. Ihmisellä on jalat joita pitäisi käyttää. Istuminen on todettu epäterveelliseksi.

make.. vann.

• Anonyymi

Bemarin pakosarjan päällä foliossa paistettu lohi on parasta!

• Anonyymi

Tyhmäkin tajuaa ettei se lohenpaistaminen onnistu pakosarja päällä. Voi pyhä yksinkertaisuus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhmäkin tajuaa ettei se lohenpaistaminen onnistu pakosarja päällä. Voi pyhä yksinkertaisuus!

Vieläkin tyhmempikin tajuaa että tuo oli vitsi tuo bemarin pakosarjan päällä lohen paistaminen!

• Anonyymi

Joko se kaupunki kohta alkaa myydä risteysalueella/kivipuistossa kotipitsaa ja burgereita vai iskikö totuus silmille?

• Anonyymi

Mikä totuus?

• Anonyymi

Pitäisi samasta kioskista saada potut,vitut ja lätyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisi samasta kioskista saada potut,vitut ja lätyt!

Jätetään se keskimmäinen pois, ja otetaan potut ja lätyt. Potut ranskalaisilla perunoilla ja lätyt mansikkahillolla. Kyllä maistuis. Pitää tietysti olla kermavaahtoa lättyjen kanssa, se meinas unohtua.

• Anonyymi

Ja munan päästä saa dippikastiketta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi taivas, että on laiskaa porukkaa. Autossa istuen tilataan grilliruokaa. Vois sitä auton jättää muutaman kymmenen metrin päähän ja kävellä grillin luukull

Autosta ostetaan grilli ruuat, autossa syödään ja roskat heitetään parkkipaikalle. Ihmisellä on jalat joita pitäisi käyttää. Istuminen on todettu epäterveelliseksi.

make.. vann.

Voi taivas, että on tyhmää porukkaa. Autogrillin idea kun on siinä, että autossa istuen tilataan grilliruokaa muuten se ei olisi autogrilli. Vain idioottii jättää autogrillillä auton kymmenien metrin päähän ja kävelee grillin luukulle. Ihan kuin se muutaman kymmenen metrin käveliminen olisi se ongelma tai puute tilatessa roskaruokaa?

"Istuminen on todettu epäterveelliseksi" ja mitähän sinä teet tälläkin hetkellä? No istut tietokoneen äärellä kuten aina ennenkin. Kysymys kuuluu montako tuntia sinä istut tietokoneen äärellä päivässä, viikossa jne. jauhamassa tyhjää bisseä lipittäen muita arvostellen??

• Anonyymi

Mistä sinä minut arvasit, ajattelin kysyä? En tunteja laske, kauanko koneen, tai älypuhelin äärellä. Mutta nyt istun, tunteja en laske. Etkö tajua, en minä muita arvostele. On minullakin mielipiteet, jotka avaksisissanii tai kommenteissani tuon esille. Mielipidevapaus on jokaiella, myös minulla. Minä teen nii kuin tahdon. Sinä et minun tekemisiäni voi määräillä. Tulihan asia selväksi!

• Anonyymi

no niin lestapoika korkki kiinni kun alat taas silmille hyppimään viinan rohkaisemana

Tyhmäksi ihmisiä edellä taas haukuit ja taas kännissä päätä auot muille ja edelliset ovat sitten mielipiteitä joita ei saa arvostella sen ollessa taas sinun yksinoikeutesi?

• Anonyymi

jatkan edellistä kysymällä vielä mikä sinusta on tehnyt noin elämään vttuuntuneen negatiivisen, agressiivisen valittajan ja minkä takia sinä vtutuksesi aina muiden niskaan kännissä purat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no niin lestapoika korkki kiinni kun alat taas silmille hyppimään viinan rohkaisemana

Tyhmäksi ihmisiä edellä taas haukuit ja taas kännissä päätä auot muille ja edelliset ovat sitten mielipiteitä joita ei saa arvostella sen ollessa taas sinun yksinoikeutesi?

Ei se ole silmille hyppimistä, jos kommentoin. Ei minulla ole mitään yksinoikeutta mielipiteisiini, toki niitä saa arvostella. Mutta sinun arvostelusi menee joskus yli hilseen. Mutta arvosteluakin se, ei sitä voi kukaan kieltää, jokaisella omat mielipiteet. En ymmärrä, miks minun mielipiteitä haukutaan, kun en niissä ketään hauku. Aina oot jotain kysymässä.. Mutta en ole negatiivinen, en agressiivinen valittaja, mutta saan valittaa, sitä et voi kieltää. Em kännissä kenenkään niskaan mitään valituksia pura. Aina minua lestapojaksi nimittelet. Olen ylpeä siitä mikä olen. Ja mikähän sinä luulet olevasi, jos saan kysyä? Vaikea kysymys sinulle.

• Anonyymi

Jos lähialueen grilleja kyselet niin Jormuan grilli ennen kontiomäkeä on hyvä. Siinä tais käyvä grillithuurussa ukkokin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole silmille hyppimistä, jos kommentoin. Ei minulla ole mitään yksinoikeutta mielipiteisiini, toki niitä saa arvostella. Mutta sinun arvostelusi menee joskus yli hilseen. Mutta arvosteluakin se, ei sitä voi kukaan kieltää, jokaisella omat mielipiteet. En ymmärrä, miks minun mielipiteitä haukutaan, kun en niissä ketään hauku. Aina oot jotain kysymässä.. Mutta en ole negatiivinen, en agressiivinen valittaja, mutta saan valittaa, sitä et voi kieltää. Em kännissä kenenkään niskaan mitään valituksia pura. Aina minua lestapojaksi nimittelet. Olen ylpeä siitä mikä olen. Ja mikähän sinä luulet olevasi, jos saan kysyä? Vaikea kysymys sinulle.

Voi taivas, että on laiskaa porukkaa.

Voi taivas, että on tyhmää porukkaa.

Voi taivas, lestapoika olen, ylpeä itsestäni. Voi taivas että on laiskaa ja tyhmää porukkaa.

Voi taivas, En ymmärrä, miks minun mielipiteitä haukutaan, kun en niissä ketään hauku. Voi taivas, Vaikea kysymys minulle laiskat tyhmät ihmiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi taivas, että on laiskaa porukkaa.

Voi taivas, että on tyhmää porukkaa.

Voi taivas, lestapoika olen, ylpeä itsestäni. Voi taivas että on laiskaa ja tyhmää porukkaa.

Voi taivas, En ymmärrä, miks minun mielipiteitä haukutaan, kun en niissä ketään hauku. Voi taivas, Vaikea kysymys minulle laiskat tyhmät ihmiset.

Oli tuokin kommentti. Huono sellainen. Ei ollut minun kommentti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan

Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla
      Maailman menoa
      60
      2836
    2. Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana

Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "
      Maailman menoa
      42
      2469
    3. SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero

Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past
      Perussuomalaiset
      95
      2032
    4. Anita ei saanut Heikkiä pihalle

Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.
      Kemijärvi
      85
      1335
    5. Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!

Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1179
    6. Emotionalisuuden puute.

Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o
      Sinkut
      155
      861
    7. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      80
      794
    8. Ei ole vaikea päättää kumpi

Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.
      Ikävä
      52
      716
    9. Ymmärrätkö jo nyt, että

Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt
      Ikävä
      44
      682
    10. 43
      675
    Aihe