Hedelmät oikeastaan kaikissa kaupoissa ovat maultaan heikkoja, jopa ala-arvoisia. Appelsiinit ovat ihan kuivia, vain vähän mehua, eikä maltoa voi juuri syldä. Käytännössä olen lopettanut appelsiinien ostamisen, vaikka hinta olisi vain 0,8...1,5 €/kg, kun aina niissä pettyy. Joskus erittäin harvoin on tarjolla mehukkaita ja syötäviä Jaffa-appelsiineja Israelista. Tuontiomenat Ira Red, Golden Delicious jne, varsinkin puolalaiset eivät maistu, ei todellakaan, enkä osta niitä, vaikka niitä usein myydään jopa alle 1,0 €/kg hinnalla. Se mikä maistuisi, on kotimainen omena. Mutta miksi h..tissä sen hinta on 3,0...3,99 €/kg. Ottaispa joko K- tai S-ryhmä ohjelmaansa kotimaisen omenan keräämisen kotipuutarhoista myyntiin kauppojensa hedelmätiskeille hinnalla 1,0...2,0 €/kg. Ja että kotitaloudet alkaisivar enemmän viljellä ja kasvattaa omenaa kotipuutarhoissa ja että sen kerääminen ja kanavointi kauppoihin organisoitaisiin. Ihan älytöntä, että kotimaista omenaa päätyy jopa kaatopaikoille. Kuinka ikävä onkaan raikasta ja mehukasta Valkeaa kuulasra ja monia muita kotimaisia omenoita
Kauppojen hedelmätarjonta
4
56
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi rahasi ovat sentään riittäneet kotimaiseen ohratuotteeseen jopa liiankin kanssa. Vai onko sekin saksalaista joka ei kanssa maistu miltään.
- Anonyymi
Kotipuutarhan omenat on rupisia ei ne menisi kaupaksi jossain myymälässä. Mehuksi kylläkin. Mutta mikä siinä parin euron hintaerossa on niin kamalaa. Itse kyllä ilahduin kun näin niitä viime vuonna myynnissä. Ne puolalaiset omenat saattaa olla vuosia vanhoja.
- Anonyymi
Tänään ostin Cittarista kotimaisia 2,5 €/kg omenoitam puoli kg. Olisin ostanut enemmänkin, mutta liian kalliita. Hyviä olivat, todella maukkaista. Avaaja oikeassa, kaikki appelsiinit ja ulkomaiset omenat ala-arvoisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856