Muistoja sinusta

Anonyymi

On minulla muistoja sinusta, mutta siitä on jo aikaa. Se, mitä kuulin kasvotusten kanssasi ollessani sai minut täysin tolaltani, järkytyin. Kävelin metsässä monta tuntia, kävelin pitkän matkan ja surin. Se oli eräs kamalimmista päivistä elämässäni.

Olisiko jotain muuttunut?

19

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saanko kysyä, mitä kuulit häneltä? Ja miksi järkytyit / surit niin kovasti? Avaa vähän..

• Anonyymi

Mitä luulet sen olleen? Tulin torjutuksi, hän ei ollut kiinnostunut, ainakaan silloin. Näin omien sanojensa mukaan. Olin pitkään, hyvin pitkään sen jälkeen aivan maassa. Muisto siitä kirveltää vieläkin vaikka ei pitäisikään enää pohtia moisia. Olin vain niin toiveikas, ja sinisilmäinen ja sitten kaikki pyyhkäistiin taivaan tuuliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä luulet sen olleen? Tulin torjutuksi, hän ei ollut kiinnostunut, ainakaan silloin. Näin omien sanojensa mukaan. Olin pitkään, hyvin pitkään sen jälkeen aivan maassa. Muisto siitä kirveltää vieläkin vaikka ei pitäisikään enää pohtia moisia. Olin vain niin toiveikas, ja sinisilmäinen ja sitten kaikki pyyhkäistiin taivaan tuuliin.

Ymmärrän. Jos olisit hän.. kertoisin hänelle monta asiaa menneisyydestäni. Ja ehkäpä hän kykenisi näkemään asiat niin menneet kuin tulevan ihan uudessa valossa. Minä rakastan häntä, olen aina rakastanut ja tulen aina rakastamaan. Jos muistoni pitää paikkaansa, taisin torjua hänet kahdesti? Elämä ei ole koskaan mustavalkoista, eikä mene aina niin kuin on suunnitellut.

Torjutuksi tuleminen on aina kova ja vaikea paikka. Varsinkin jos tulee ajatelleeksi ja kokee, että toinen tuntee samoin. Itse olin täysin varma, että hän rakastaa minua ja haluaa juuri minut. Kerroin sen vielä hänelle pehmeällä tavalla. Mies järkyttyi pahemman kerran ja niin taisin minäkin hänen reaktiota. Ei ole aika koskaan ollut oikea meille..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Jos olisit hän.. kertoisin hänelle monta asiaa menneisyydestäni. Ja ehkäpä hän kykenisi näkemään asiat niin menneet kuin tulevan ihan uudessa valossa. Minä rakastan häntä, olen aina rakastanut ja tulen aina rakastamaan. Jos muistoni pitää paikkaansa, taisin torjua hänet kahdesti? Elämä ei ole koskaan mustavalkoista, eikä mene aina niin kuin on suunnitellut.

Torjutuksi tuleminen on aina kova ja vaikea paikka. Varsinkin jos tulee ajatelleeksi ja kokee, että toinen tuntee samoin. Itse olin täysin varma, että hän rakastaa minua ja haluaa juuri minut. Kerroin sen vielä hänelle pehmeällä tavalla. Mies järkyttyi pahemman kerran ja niin taisin minäkin hänen reaktiota. Ei ole aika koskaan ollut oikea meille..

Hän ei ole minulle kertonut noista rakkausjutuista mitään. Kyllä se on tullut minun puolelta, joskaan en sanamuotoja enää muista tarkalleen.

Muuten kuulosti ihan samalta, tuo kaksi kertaa myös, ainakin periaatteessa. Kaksi kertaa tulin tavallaan torjutuksi. Mitä vielä?

• Anonyymi

Metsä on mielestäni melko terve tapa kohdata pettymyksiä kuitenkin. Se on varmuudella sattunut sinuun. Minä valitsin kaljabaarin ja kännin hänen ja itseni välisen pienen keskustelun jälkeen. En edes uskaltanut kohdata tunnetta, mutta kyllä se saavutti minut silti.

• Anonyymi

Rakkautta ei voi pakottaa. Arvostin sitä, että se sanottiin kasvotusten. Totuushan oli toinen, sen huomasin myöhemmin. Rakkautta riitti liikaakin, valintoja vain pitää tehdä.

• Anonyymi

Sydänasiat koskettavat pitkään.

• Anonyymi

Mitä muistoja sinusta on?

• Anonyymi

Muistot kiinnostavat hyvin paljon.

• Anonyymi

Nyt niitä muistoja kaivataan. Saas nähdä millaisia?

• Anonyymi

Muistosi pysäyttvät hyvin pitkälle..................................................

• Anonyymi

oot muistoissain.

• Anonyymi

Anna yksi muisto annan myös myös muiston. Ooot muistoissain pettääkö muisti?

• Anonyymi

Muistellaanpa nyt oikein kovasti yhdessä hyvä tulee ;)

• Anonyymi

Olimme siis kasvotusten, muistatko muuta?

• Anonyymi

Muistan toki, mutta se ei ole niin oleellista. Tai no, mitä oleellista noissa huonoissa muistoissakaan on, sen puoleen.

• Anonyymi

Muistan toki, mutta se ei ole niin oleellista. Tai no, mitäpä oleellista näissä surullisissa muistoissakaan on, sen pahemmin.

• Anonyymi

Eipä tule muuta mieleen. Joka tapauksessa järkytyit.

Mistä syystä?

• Anonyymi

Oliko mies muuttunut gorillaksi tms. ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      141
      6688
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5749
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      123
      4901
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4500
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      53
      3905
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      62
      3081
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      52
      2976
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      24
      2452
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      42
      2280
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      15
      2207
    Aihe