On minulla muistoja sinusta, mutta siitä on jo aikaa. Se, mitä kuulin kasvotusten kanssasi ollessani sai minut täysin tolaltani, järkytyin. Kävelin metsässä monta tuntia, kävelin pitkän matkan ja surin. Se oli eräs kamalimmista päivistä elämässäni.
Olisiko jotain muuttunut?
Muistoja sinusta
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Saanko kysyä, mitä kuulit häneltä? Ja miksi järkytyit / surit niin kovasti? Avaa vähän..
- Anonyymi
Mitä luulet sen olleen? Tulin torjutuksi, hän ei ollut kiinnostunut, ainakaan silloin. Näin omien sanojensa mukaan. Olin pitkään, hyvin pitkään sen jälkeen aivan maassa. Muisto siitä kirveltää vieläkin vaikka ei pitäisikään enää pohtia moisia. Olin vain niin toiveikas, ja sinisilmäinen ja sitten kaikki pyyhkäistiin taivaan tuuliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä luulet sen olleen? Tulin torjutuksi, hän ei ollut kiinnostunut, ainakaan silloin. Näin omien sanojensa mukaan. Olin pitkään, hyvin pitkään sen jälkeen aivan maassa. Muisto siitä kirveltää vieläkin vaikka ei pitäisikään enää pohtia moisia. Olin vain niin toiveikas, ja sinisilmäinen ja sitten kaikki pyyhkäistiin taivaan tuuliin.
Ymmärrän. Jos olisit hän.. kertoisin hänelle monta asiaa menneisyydestäni. Ja ehkäpä hän kykenisi näkemään asiat niin menneet kuin tulevan ihan uudessa valossa. Minä rakastan häntä, olen aina rakastanut ja tulen aina rakastamaan. Jos muistoni pitää paikkaansa, taisin torjua hänet kahdesti? Elämä ei ole koskaan mustavalkoista, eikä mene aina niin kuin on suunnitellut.
Torjutuksi tuleminen on aina kova ja vaikea paikka. Varsinkin jos tulee ajatelleeksi ja kokee, että toinen tuntee samoin. Itse olin täysin varma, että hän rakastaa minua ja haluaa juuri minut. Kerroin sen vielä hänelle pehmeällä tavalla. Mies järkyttyi pahemman kerran ja niin taisin minäkin hänen reaktiota. Ei ole aika koskaan ollut oikea meille.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Jos olisit hän.. kertoisin hänelle monta asiaa menneisyydestäni. Ja ehkäpä hän kykenisi näkemään asiat niin menneet kuin tulevan ihan uudessa valossa. Minä rakastan häntä, olen aina rakastanut ja tulen aina rakastamaan. Jos muistoni pitää paikkaansa, taisin torjua hänet kahdesti? Elämä ei ole koskaan mustavalkoista, eikä mene aina niin kuin on suunnitellut.
Torjutuksi tuleminen on aina kova ja vaikea paikka. Varsinkin jos tulee ajatelleeksi ja kokee, että toinen tuntee samoin. Itse olin täysin varma, että hän rakastaa minua ja haluaa juuri minut. Kerroin sen vielä hänelle pehmeällä tavalla. Mies järkyttyi pahemman kerran ja niin taisin minäkin hänen reaktiota. Ei ole aika koskaan ollut oikea meille..Hän ei ole minulle kertonut noista rakkausjutuista mitään. Kyllä se on tullut minun puolelta, joskaan en sanamuotoja enää muista tarkalleen.
Muuten kuulosti ihan samalta, tuo kaksi kertaa myös, ainakin periaatteessa. Kaksi kertaa tulin tavallaan torjutuksi. Mitä vielä?
- Anonyymi
Metsä on mielestäni melko terve tapa kohdata pettymyksiä kuitenkin. Se on varmuudella sattunut sinuun. Minä valitsin kaljabaarin ja kännin hänen ja itseni välisen pienen keskustelun jälkeen. En edes uskaltanut kohdata tunnetta, mutta kyllä se saavutti minut silti.
- Anonyymi
Rakkautta ei voi pakottaa. Arvostin sitä, että se sanottiin kasvotusten. Totuushan oli toinen, sen huomasin myöhemmin. Rakkautta riitti liikaakin, valintoja vain pitää tehdä.
- Anonyymi
Sydänasiat koskettavat pitkään.
- Anonyymi
Mitä muistoja sinusta on?
- Anonyymi
Muistot kiinnostavat hyvin paljon.
- Anonyymi
Nyt niitä muistoja kaivataan. Saas nähdä millaisia?
- Anonyymi
Muistosi pysäyttvät hyvin pitkälle..................................................
- Anonyymi
oot muistoissain.
- Anonyymi
Anna yksi muisto annan myös myös muiston. Ooot muistoissain pettääkö muisti?
- Anonyymi
Muistellaanpa nyt oikein kovasti yhdessä hyvä tulee ;)
- Anonyymi
Olimme siis kasvotusten, muistatko muuta?
- Anonyymi
Muistan toki, mutta se ei ole niin oleellista. Tai no, mitä oleellista noissa huonoissa muistoissakaan on, sen puoleen.
- Anonyymi
Muistan toki, mutta se ei ole niin oleellista. Tai no, mitäpä oleellista näissä surullisissa muistoissakaan on, sen pahemmin.
- Anonyymi
Eipä tule muuta mieleen. Joka tapauksessa järkytyit.
Mistä syystä? - Anonyymi
Oliko mies muuttunut gorillaksi tms. ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1416688
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495749- 1234901
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434500Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?533905- 623081
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522976Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242452- 422280
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152207