Kuinka asuntokauppa käy?

Anonyymi

Lehden mukaan viime vuonna ei yhtään asuntokauppaa. Evijärven taru taitaa olla tässä, kun vielä miettii, jottei täällä edes synny vauvoja.

15

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo.

    • Anonyymi

      Ei hätää, sillä Ilmastopakolaiset Afrikasta tulee asuttamaan Evijärven.

      • Anonyymi

        Uusi komea rivitalo rakennettu justiinsa Evijärven keskustaan. Samanlaisen ja samat rakentajat aloittamassa rakentamisen Kauhavalle. Miksi Kauhavan suuntaan? Miksi ei omaan kuntaan? Onko liitosneuvottelut jo alkaneet Kauhavan kanssa?


      • Anonyymi

        Näin on. Evijärvi on kohta kuumaa kamaa kun ilmastopakolaiset tulevat evakkoon tänne Pohjolaan. Tiedä vaikka itsekin palaisi seudulle.on juuret vahvasti Evijärvellä.


    • Anonyymi

      Liitosneuvottelut? Pitääkö neuvotella mitenpäin liitokset tehdään? Mitkä on mittarit asiassa ja miten päin mittareita luetaan? Onko asia vesiselvä?

      • Anonyymi

        Evijärveläisiä ei kukaan halua riesakseen.Tapelkaa vaan keskenänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evijärveläisiä ei kukaan halua riesakseen.Tapelkaa vaan keskenänne.

        Kyllä evijärveläisten eurot kelpaavat Kantakauhavalle. Vanhuksia kupataan jo nyt, kun Kaksneuvosen arvauskeskusta joutuvat käyttämään. Ilman Evijärveä Kauhava olis lirissä uuden Sotekeskuksen rakentamisessa. Onneksi meillä on hyvät edustajat kaksneuvosen yhtymähallituksessa, puolustavat evijärveläisten etuja (vai vaan omia etujaan??)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä evijärveläisten eurot kelpaavat Kantakauhavalle. Vanhuksia kupataan jo nyt, kun Kaksneuvosen arvauskeskusta joutuvat käyttämään. Ilman Evijärveä Kauhava olis lirissä uuden Sotekeskuksen rakentamisessa. Onneksi meillä on hyvät edustajat kaksneuvosen yhtymähallituksessa, puolustavat evijärveläisten etuja (vai vaan omia etujaan??)

        Kauhavan terveyskeskuksen vuodeosastolla joutuu sairaat potilaat odottamaan tuntikausia, että saisivat apua. Kun sitten kysyy, miksi soittokelloon ei vastata, niin vastauksena sanotaan kiire! Keskussairaalasta siirretyt potilaat eivät saa heille suunniteltua kuntoutusta. Kun sitten kysyy, miksi ei erikoissairaanhoidon suunnitelmaa toteuteta, vastaus on kiire! Mitä sellaisella terveyskeskuksella tehdään, saati uudella Sote keskuksella, missä hoidontaso on koko maakunnan huonoin?
        Evijärveläisiä vanhuspotilaita kohdellaan erityisen huonosti.
        Hoitajilla aikaa on kyllä keskinäiseen rupatteluun, tupakalla käyntiin ja istuskeluun, sekä sitä kiirettä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhavan terveyskeskuksen vuodeosastolla joutuu sairaat potilaat odottamaan tuntikausia, että saisivat apua. Kun sitten kysyy, miksi soittokelloon ei vastata, niin vastauksena sanotaan kiire! Keskussairaalasta siirretyt potilaat eivät saa heille suunniteltua kuntoutusta. Kun sitten kysyy, miksi ei erikoissairaanhoidon suunnitelmaa toteuteta, vastaus on kiire! Mitä sellaisella terveyskeskuksella tehdään, saati uudella Sote keskuksella, missä hoidontaso on koko maakunnan huonoin?
        Evijärveläisiä vanhuspotilaita kohdellaan erityisen huonosti.
        Hoitajilla aikaa on kyllä keskinäiseen rupatteluun, tupakalla käyntiin ja istuskeluun, sekä sitä kiirettä on?

        Jos potilas joutuu makaamaan vessan lattialla tuntikausia verta vuotavana saamatta apua, on kyseessä heitteille jättö ja täyttää rikoksen tunnusmerkit!


    • Anonyymi

      evijärven suunta on kauhava tai pietarsaari,ensi vuonna taas milli alijäämää ei hyvältä näytä.

      • Anonyymi

        Miten Lappajärven kävi kun erosi kaksineuvoisesta? Ei ainakaan huonosti! Pian evijärveläiset joutuvat ajamaan Kauhavalle jopa verikokeita varten. Kauhavan suunnalta kuultua, että uuden Kauhavan hyvinvointikeskuksen myötä kaikki pikkuterveysasemat suljetaan ja toiminnat siirretään Kauhavalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten Lappajärven kävi kun erosi kaksineuvoisesta? Ei ainakaan huonosti! Pian evijärveläiset joutuvat ajamaan Kauhavalle jopa verikokeita varten. Kauhavan suunnalta kuultua, että uuden Kauhavan hyvinvointikeskuksen myötä kaikki pikkuterveysasemat suljetaan ja toiminnat siirretään Kauhavalle!

        Mitäs tuohon Evijärven terveyspalvelujen sulkemissuunnitelmaan sanoo kaksineuvoisen yhtymähallituksen Evijärven edustajat?


    • Yllätys jos tämä kusinen kunta on konkas

    • Anonyymi

      Pietarsaari kutsuu,kauhava on huonommassa jamassa kuin evijärvi.

    • Anonyymi

      Kyllä kunnanjohtaja kääntää asiat taas raiteilleen, voimalaitos sijoitukset lähtee nousuun...;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe