Olen 43-vuotias vapaa mies. Haluaisin vielä syksyllä lähteä matkalle Espanjaan, Kreikkaan, Kroatiaan, Italiaan tai Turkkiin. Haluaisiko joku seikkailumielinen mukava nainen lähteä reissuun mukaan? Ota yhteyttä niin suunnitellaan mukava yhteinen reissu:) [email protected]
Matkaseuraa lämpimään
Anonyymi
5
198
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä 40 nainen joka tykkää matkustella ja loma ensi viikolla 23.9-29.9.
- Anonyymi
Lähdössä matkalle?
- Anonyymi
Lisäys ilmoon et en pysty lähtee kun vasta ensi kuussa:(
- Anonyymi
Olen lähdössä Turkkiin tässä kuussa mutta matka on jo varattu. ( 30 v) Ota äkkilähtö samaan kaupunkiin :)
- Anonyymi
Siis kuka siellä on lähdössä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749