Mun nyt päälle 1v narttu kääpiösnautseri on ruvennut heräämään öisin joskus 2-3 aikaan hakkaamaan huoneeni ovea. Ilmeisesti haluaa mennä pihalle ja jos en vie niin pissaa lattialle. Ei ole ennen tällaista tehnyt, mikä voisi olla syynä? Juo myös aika paljon vettä ja pitää käyttää usein ulkona. Eläinlääkärissä eivät löytäneet mitään normaalista poikkeavaa, kaikki maailman kokeet tehty. Ei viitsisi joka yökään kolmen aikaan herätä kun on kouluakin aamuisin.
Olen koittanut käyttää koiran pihalla ja rajoittaa juomista juuri ennen nukkumaan menoa, mutta ei ole auttanut.
Olisiko siis jollain tietoa tai neuvoja? :/
Kiitos vastanneille.
Koiran yöllinen herääminen
Anonyymi
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja lisäksi vielä että myös röntgenkuvauksissa ollaan käyty ja ei näkynyt mitään epänormaalia
- Anonyymi
Miksi viestini poistettiin, se oli täsin sääntöjen mukainen
- Anonyymi
Ompa kumma🤔. Mitäs sinä sitten kirjoitit? :)
Epäilen sokeritautia, joka on kohtalaisen yleinen koirillakin, erikoisesti joillain roduilla.
Se löytyy ainoastaan verikokeilla, ei muuten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu126951Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37877Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47829Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143724Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50721- 54721
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32703Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187660Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42656Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136655