Lainaan erään hyvän kirjoittajan tekstiä vanhana muutosta

Anonyymi

Se saattaa olla vielä vaikeampaa kuin kaikki ne muutot, jotka on nuorempana joutunut tekemään:

" Muutto "ammattitaitoisen muuttoliikkeen" toimesta oli pientä seikkailua ja jännityksessä olemista alusta loppuun. Kirjoitan siitä myöhemmin yksityiskohtia, mutta mainittakoon, että muuttoauto oli syttynyt tulee n 30 km ennen päämäärää ja paljon muuta sattui ennenkuin uskon että kaikki kamat ovat nyt yhdessä paikassa.

Itse olen rähjääntynyt muutossa, kun olen joutunut nostelemaan luvattoman painavia lasteja. Siinä kärsi silmänpohjat verenvuotoineen ja nivelrikkoiset jalat eivät kestäneet painavien lastien kantelua ja nostelua. Suurennuslasin avulla selvitään toistaiseksi ja kävelen kuin pingviini. - Muuten kaikki hyvin. Kirjoittelitte tervehtimisestä naapurien kesken. Täällä on ohjeistus että naapureita tervehditään (jos ei itse älyä). :) Naapureitten kesken on tiistaisin yhteisissä tiloissa kahvittelua ja rupattelua. Nyt on aikomus aloittaa akvarellikurssit halukkaille, toiset saavat tehdä vaikka käsitöitä tai pelata pelejä. Pääasia, ettei kenenkään tarvitse olla yksin.
Seuraavalla kerralla lisää. - Aurinkoista viikonloppua! "

Ei oikein innosta yksinään muuttamaan, jos on jo 80 vuotta vanha.

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En oleta kaikkien vielä nuorina 5-kymppisinä ymmärtävän, mutta kun 30 vuotta kuluu, niin sitten .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe