Se saattaa olla vielä vaikeampaa kuin kaikki ne muutot, jotka on nuorempana joutunut tekemään:
" Muutto "ammattitaitoisen muuttoliikkeen" toimesta oli pientä seikkailua ja jännityksessä olemista alusta loppuun. Kirjoitan siitä myöhemmin yksityiskohtia, mutta mainittakoon, että muuttoauto oli syttynyt tulee n 30 km ennen päämäärää ja paljon muuta sattui ennenkuin uskon että kaikki kamat ovat nyt yhdessä paikassa.
Itse olen rähjääntynyt muutossa, kun olen joutunut nostelemaan luvattoman painavia lasteja. Siinä kärsi silmänpohjat verenvuotoineen ja nivelrikkoiset jalat eivät kestäneet painavien lastien kantelua ja nostelua. Suurennuslasin avulla selvitään toistaiseksi ja kävelen kuin pingviini. - Muuten kaikki hyvin. Kirjoittelitte tervehtimisestä naapurien kesken. Täällä on ohjeistus että naapureita tervehditään (jos ei itse älyä). :) Naapureitten kesken on tiistaisin yhteisissä tiloissa kahvittelua ja rupattelua. Nyt on aikomus aloittaa akvarellikurssit halukkaille, toiset saavat tehdä vaikka käsitöitä tai pelata pelejä. Pääasia, ettei kenenkään tarvitse olla yksin.
Seuraavalla kerralla lisää. - Aurinkoista viikonloppua! "
Ei oikein innosta yksinään muuttamaan, jos on jo 80 vuotta vanha.
Lainaan erään hyvän kirjoittajan tekstiä vanhana muutosta
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En oleta kaikkien vielä nuorina 5-kymppisinä ymmärtävän, mutta kun 30 vuotta kuluu, niin sitten .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1503255Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel732217Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102187Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien731876Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551702Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241676Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k121655Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem231378Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31173Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️151140