Oletteko suudelleet kaivattunne kanssa milloinkaan? Vai eikö ole ollut minkäänlaista fyysistä kontaktia keskenänne?
Suutelusta kysyn
52
179
Vastaukset
- Anonyymi
Janosin sun kosketusta koko sen ajan, mutten ikinä saanut. En edes ystävänä. :*(
- Anonyymi
Minun hän tietäisi mitä on tehty eikä kyselisi täällä. 😕
- Anonyymi
Minäpä olen häntä naista suudellut ja vähän muutakin tehnyt...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän kaikkea "se vähän muu" mahtaakaan pitää sisällään? Jotain hyvää oletan, kun haluat sen kertoa :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et minua kuitenkaan 😤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et minua kuitenkaan 😤
Etpä tiedä kuka kirjoittaa ja kenelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etpä tiedä kuka kirjoittaa ja kenelle.
Sen tiedän kuka mua pussailee. Ei oo palsta-aikana sellaista tapahtunut 😤
- Anonyymi
Suutelen vaimoani sitten kun ollaan mies ja vaimo. Halata voin ja ehkä pussata ennen sitä. Kunnioitan toki hänen toiveitaan jos ei itse halua edes halata tai pussata ennemmin kuin ollaan naimisissa. Käsikkäin voidaan sitten ehkä olla. Tykkäisin kyllä siitä tosi paljon myöskin.
- Anonyymi
Hienoja ajatuksia!
- Anonyymi
Kieltämäti.
- Anonyymi
Ollaan. Kauan sitten.
- Anonyymi
Samoin
- Anonyymi
Vain unessani, joka oli ihmeellisen todentuntuinen
- Anonyymi
Sama. Kunpa toteutuisi joskus vielä oikeastikin...
- Anonyymi
Poskisuudelmia...muistan vieläkin hänen ihanan pehmeän ihonsa.
- Anonyymi
Tanssittu ollaan.
- Anonyymi
Niin ollaan.
- Anonyymi
Sitäkin. Kauan on siitäkin.
- Anonyymi
Tanssittu, mutta vain hetken.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tanssittu, mutta vain hetken.
Yhden tanssin verran olen tehnyt noin, mutta siitä on useampi vuosi aikaa. Eikä hän halunnut enää sen jälkeen tanssia kanssani. Siksi en enää koskaan käy tanssimassa.
- Anonyymi
Ei ole kovin kauaa aikaa.
Joskus pelkkä keskustelu on intensiivisempää kuin fyysinen kosketus. Parhaimmillaan. Sen jälkeen kokee olevansa kosketettu.
- Anonyymi
Paras suutelija ja muutenkin:)
- Anonyymi
Monta vuotta takaperin vaikka mitä juttuja...
- Anonyymi
Olisinpa suudellut yhden vanhemman miehen kanssa.
- Anonyymi
Kerroppas lisää 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppas lisää 🤔
Sai numeroni, mutta ei ole ottanut yhteyttä. Eipä sitten kiinnosta varmaan.
- Anonyymi
On se lähellä ollut useamman kerran mutta mutta.. ;)
- Anonyymi
Mutta mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mitä?
Mutta sitä että on loukkaavaa, miten kauan kaipasit täällä sitä toista sexyä naista ja kun se ei huolinut, niin nyt kelpaan minäkin!!!! 😤😡
- Anonyymi
Noooo, tilanteet eivät ole olleet oikein otollisia, joko paikka ollut hieman vääränlainen/tilanne taikka sit emme ole olleet kahden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noooo, tilanteet eivät ole olleet oikein otollisia, joko paikka ollut hieman vääränlainen/tilanne taikka sit emme ole olleet kahden.
Millaisessa tilanteessa yleensä näette?
- Anonyymi
Emme ole suudelleet. Emme kertaakaan.En edes tiedä, selviytyisikö suudelmasta hengissä.
- Anonyymi
Siksi se piitää tehdä jossakin rauhallisessa ympäristössä jos vaikka jalatkin pettää alta 😂
- Anonyymi
Ei. Käsien kosketusta tai reisien kosketusta pöydän alla enempää ei ole sattunut. Jos hän haluaisi, suutelisin kyllä mielelläni takaisin.Ja joka sentti mitä minusta löytyy, olisi kokonaan hänen, jos vaan itse haluasi.
- Anonyymi
Juu , näin pääs käymään ja oli IHANAA!
- Anonyymi
Olen suudellut joka puolelta ;-*
- Anonyymi
Ei ole eikä tule. Olemme halanneet vaatteet päällä ollessa ja niin se tulisi jatkossakin olemaan.
- Anonyymi
Ei vielä eikä välttämättä ikinä, herran haltuun.
Eikä mulla herrastakaan tarkkaa käsitystä ole, vaikka joka maailman kolkassa jotain tarvetta näilekkin asioille
Mieheltä Naiselle jokatapauksessa - Anonyymi
Olen, enkä sitä tule ihan helpolla unohtamaan. Vaikka elämäntilanteesta johtuen tiemme eroaisivatkin tai jatkoa ei muista syistä seuraisi, jäi kaunis muisto. n-n
- Anonyymi
Ei suudelmaa, mutta helliä suukkoja ja haleja kylläkin. Ensisuudelman häneltä sain nuorena tyttönä järven rannalla. Ei mennyt ihan putkeen, päättyi onnettomasti. Jos elämä vielä tilaisuuden antaa, haluaisin häneltä uuden hellän ensisuudelman pyytää. Hellän rakastavasti hänelle takaisin vastaisin.
- Anonyymi
Juu... 😊😊
- Anonyymi
Ei olla pussailtu, mutta hän on paras kättelijä ever 😍varmaan pyörtyisin jos pussattaisiin!
- Anonyymi
Koskas olette kätelleet? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskas olette kätelleet? :)
No en kyllä uskaltanut kun yhden kerran mennä niin lähelle ekana marraskuuta kun ekan kerran nähtiin mun työpaikan edessä 😍
- Anonyymi
Miellyttävä mies jota edelleen kaipaan tykkäsi aina käsisuudelman antaa.Ollaan me pussailtu....iso ikävä😍
- Anonyymi
Ei koskaan
- Anonyymi
Toikin kysyy https://www.instagram.com/p/BW9bDiOlpLW/
- Anonyymi
Olemme entinen pari ☺️💕 Eli olemme ☺️
- Anonyymi
Suutella, mitä se sellainen sitten on, kun kaikki kerran puhuvat
- Anonyymi
Olla juu suudeltu. Aikoja sitten.
- Anonyymi
En muista tarkalleen on aikaa mennyt. Olisin hullu jos en olisi yrittänyt ;?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176