Suutelusta kysyn

Anonyymi

Oletteko suudelleet kaivattunne kanssa milloinkaan? Vai eikö ole ollut minkäänlaista fyysistä kontaktia keskenänne?

52

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Janosin sun kosketusta koko sen ajan, mutten ikinä saanut. En edes ystävänä. :*(

    • Anonyymi

      Minun hän tietäisi mitä on tehty eikä kyselisi täällä. 😕

      • Anonyymi

        Minäpä olen häntä naista suudellut ja vähän muutakin tehnyt...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä olen häntä naista suudellut ja vähän muutakin tehnyt...

        Mitähän kaikkea "se vähän muu" mahtaakaan pitää sisällään? Jotain hyvää oletan, kun haluat sen kertoa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä olen häntä naista suudellut ja vähän muutakin tehnyt...

        Et minua kuitenkaan 😤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et minua kuitenkaan 😤

        Etpä tiedä kuka kirjoittaa ja kenelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä tiedä kuka kirjoittaa ja kenelle.

        Sen tiedän kuka mua pussailee. Ei oo palsta-aikana sellaista tapahtunut 😤


    • Anonyymi

      Suutelen vaimoani sitten kun ollaan mies ja vaimo. Halata voin ja ehkä pussata ennen sitä. Kunnioitan toki hänen toiveitaan jos ei itse halua edes halata tai pussata ennemmin kuin ollaan naimisissa. Käsikkäin voidaan sitten ehkä olla. Tykkäisin kyllä siitä tosi paljon myöskin.

      • Anonyymi

        Hienoja ajatuksia!


      • Anonyymi

        Kieltämäti.


    • Anonyymi

      Ollaan. Kauan sitten.

      • Anonyymi

        Samoin


    • Anonyymi

      Vain unessani, joka oli ihmeellisen todentuntuinen

      • Anonyymi

        Sama. Kunpa toteutuisi joskus vielä oikeastikin...


    • Anonyymi

      Poskisuudelmia...muistan vieläkin hänen ihanan pehmeän ihonsa.

    • Anonyymi

      Tanssittu ollaan.

      • Anonyymi

        Niin ollaan.


      • Anonyymi

        Sitäkin. Kauan on siitäkin.


      • Anonyymi

        Tanssittu, mutta vain hetken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tanssittu, mutta vain hetken.

        Yhden tanssin verran olen tehnyt noin, mutta siitä on useampi vuosi aikaa. Eikä hän halunnut enää sen jälkeen tanssia kanssani. Siksi en enää koskaan käy tanssimassa.


      • Anonyymi

        Ei ole kovin kauaa aikaa.


    • Joskus pelkkä keskustelu on intensiivisempää kuin fyysinen kosketus. Parhaimmillaan. Sen jälkeen kokee olevansa kosketettu.

    • Anonyymi

      Paras suutelija ja muutenkin:)

    • Anonyymi

      Monta vuotta takaperin vaikka mitä juttuja...

    • Anonyymi

      Olisinpa suudellut yhden vanhemman miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Kerroppas lisää 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppas lisää 🤔

        Sai numeroni, mutta ei ole ottanut yhteyttä. Eipä sitten kiinnosta varmaan.


    • Anonyymi

      On se lähellä ollut useamman kerran mutta mutta.. ;)

      • Anonyymi

        Mutta mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä?

        Mutta sitä että on loukkaavaa, miten kauan kaipasit täällä sitä toista sexyä naista ja kun se ei huolinut, niin nyt kelpaan minäkin!!!! 😤😡


      • Anonyymi

        Noooo, tilanteet eivät ole olleet oikein otollisia, joko paikka ollut hieman vääränlainen/tilanne taikka sit emme ole olleet kahden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noooo, tilanteet eivät ole olleet oikein otollisia, joko paikka ollut hieman vääränlainen/tilanne taikka sit emme ole olleet kahden.

        Millaisessa tilanteessa yleensä näette?


    • Anonyymi

      Emme ole suudelleet. Emme kertaakaan.En edes tiedä, selviytyisikö suudelmasta hengissä.

      • Anonyymi

        Siksi se piitää tehdä jossakin rauhallisessa ympäristössä jos vaikka jalatkin pettää alta 😂


    • Anonyymi

      Ei. Käsien kosketusta tai reisien kosketusta pöydän alla enempää ei ole sattunut. Jos hän haluaisi, suutelisin kyllä mielelläni takaisin.Ja joka sentti mitä minusta löytyy, olisi kokonaan hänen, jos vaan itse haluasi.

    • Anonyymi

      Juu , näin pääs käymään ja oli IHANAA!

    • Anonyymi

      Olen suudellut joka puolelta ;-*

    • Anonyymi

      Ei ole eikä tule. Olemme halanneet vaatteet päällä ollessa ja niin se tulisi jatkossakin olemaan.

    • Anonyymi

      Ei vielä eikä välttämättä ikinä, herran haltuun.

      Eikä mulla herrastakaan tarkkaa käsitystä ole, vaikka joka maailman kolkassa jotain tarvetta näilekkin asioille

      Mieheltä Naiselle jokatapauksessa

    • Anonyymi

      Olen, enkä sitä tule ihan helpolla unohtamaan. Vaikka elämäntilanteesta johtuen tiemme eroaisivatkin tai jatkoa ei muista syistä seuraisi, jäi kaunis muisto. n-n

    • Anonyymi

      Ei suudelmaa, mutta helliä suukkoja ja haleja kylläkin. Ensisuudelman häneltä sain nuorena tyttönä järven rannalla. Ei mennyt ihan putkeen, päättyi onnettomasti. Jos elämä vielä tilaisuuden antaa, haluaisin häneltä uuden hellän ensisuudelman pyytää. Hellän rakastavasti hänelle takaisin vastaisin.

    • Anonyymi

      Juu... 😊😊

    • Anonyymi

      Ei olla pussailtu, mutta hän on paras kättelijä ever 😍varmaan pyörtyisin jos pussattaisiin!

      • Anonyymi

        Koskas olette kätelleet? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskas olette kätelleet? :)

        No en kyllä uskaltanut kun yhden kerran mennä niin lähelle ekana marraskuuta kun ekan kerran nähtiin mun työpaikan edessä 😍


    • Anonyymi

      Miellyttävä mies jota edelleen kaipaan tykkäsi aina käsisuudelman antaa.Ollaan me pussailtu....iso ikävä😍

    • Anonyymi

      Ei koskaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olemme entinen pari ☺️💕 Eli olemme ☺️

    • Anonyymi

      Suutella, mitä se sellainen sitten on, kun kaikki kerran puhuvat

    • Anonyymi

      Olla juu suudeltu. Aikoja sitten.

    • Anonyymi

      En muista tarkalleen on aikaa mennyt. Olisin hullu jos en olisi yrittänyt ;?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe