U-käännös kielletty

Anonyymi

Kuin moottoritien ohiajetut liittymät, odota seuraavaa, käänny tuntemattomaan. En halunnut tähän suuntaan - liian kauas, lähemmäksi, lähemmäksi, iholle, tuntemattomille kaduille, ihmisten keskelle, joille en ole kukaan. Sinulle olin joskus joku. Katseella taustasta esiin piirretty, nähty, painovoimaa.

27

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voisitko ajatella että nousisit seuraavasta liittymästä ja odottaisitkin häntä siellä, keskellä tuntematonta. Jokainen meistä kulkee tietään eteenpäin, toiset nopeammin ja toiset hitaammin. Ehkä hänen tiensä vain ei ole moottoritie vaan seuraa sinua myöhemmin? Paikalleen ei kukaan pysty jäämään.

      • Anonyymi

        Tämä oli vain hetkellinen ikävän purkaus, jota en voinut vastustaa. -aloittaja


      • Anonyymi

        Ja hänkö on ohitettu, ei paluuta takaisin? Kun ikävöit..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hänkö on ohitettu, ei paluuta takaisin? Kun ikävöit..

        En tiedä. Hän on koti, mutta navigaattori ei osaa neuvoa reittiä.


      • Suunnista tähtien mukaan:) Nyt niitä taas näkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Hän on koti, mutta navigaattori ei osaa neuvoa reittiä.

        Navigaattori ei todellakaan osaa, mutta sulla kai on sydän, joka osaa. Ja jos ei ole, niin sitten on hänellekin parempi, jos et osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli vain hetkellinen ikävän purkaus, jota en voinut vastustaa. -aloittaja

        Miehelle vai naiselle aloitus? Miksi niin kiire selittää, että aloituksessa oli kyse vain hetkellisestä mielenhäiriöstä? Mikset ole valmis kohtaamaan hänet oikeassa elämässä kasvotusten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle vai naiselle aloitus? Miksi niin kiire selittää, että aloituksessa oli kyse vain hetkellisestä mielenhäiriöstä? Mikset ole valmis kohtaamaan hänet oikeassa elämässä kasvotusten?

        Hirveästi oletuksia. Naiselta miehelle oli aloitus ja tarkoitin sitä, että lupasin lopettaa tänne kirjoittamisen, mutta tässä sitä taas ollaan. 🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Mitäs potkaisit tielle mikä vie päinvastaiseen suuntaan.

      • Anonyymi

        Ei aloittaja eikä kukaan muukaan ole potkinut sua minnekään, ihan itse olet suuntasi valinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloittaja eikä kukaan muukaan ole potkinut sua minnekään, ihan itse olet suuntasi valinnut.

        Sinulla on todella suppea näkemys asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloittaja eikä kukaan muukaan ole potkinut sua minnekään, ihan itse olet suuntasi valinnut.

        Päinvastoin, kyllä se todella suppea näkemys on sillä joka laittaa syyn kaikesta, potkuistakin, anonyymin kirjoittajan piikkiin. Se on suppeutta jos mikä.
        Avartuu suppeudet kummasti kun uskaltautuu puhumaan muillekin kuin nettihenkilöille.


    • Anonyymi

      U-käännös voi joskus olla hyväksi, jos huomaakin kääntyneen väärästä rampista.

      • Anonyymi

        Totta, simppeli ohje:) kunhan nielee ylpeyden ja noudattaa.


      • Anonyymi

        Bensa on vaan vähissä, joten tässä sitä ollaan. En ymmärrä miten voi olla tunteiden kanssa näin jumissa ihmiseen, joka ei edes halua tätä nykyä olla yhteyksissäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bensa on vaan vähissä, joten tässä sitä ollaan. En ymmärrä miten voi olla tunteiden kanssa näin jumissa ihmiseen, joka ei edes halua tätä nykyä olla yhteyksissäkään.

        Sanoiko niin ettei halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko niin ettei halua?

        Näin minä hänen vastauksestaan käsitin. Hölmö minä en osannut lukea aiemmin rivien välistäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin minä hänen vastauksestaan käsitin. Hölmö minä en osannut lukea aiemmin rivien välistäkään.

        Mitä vastas ja mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vastas ja mihin?

        Tekstiviestiin.

        Olen jo yli vuoden toivonut, että kaikki on vain jokin hirveä väärinkäsitys, joka vielä purkautuu ja lutviutuu oikeisiin uomiinsa, mutta yritykseni selvittää asia eivät oikein ole tuottaneet tulosta. Pahentaneet vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstiviestiin.

        Olen jo yli vuoden toivonut, että kaikki on vain jokin hirveä väärinkäsitys, joka vielä purkautuu ja lutviutuu oikeisiin uomiinsa, mutta yritykseni selvittää asia eivät oikein ole tuottaneet tulosta. Pahentaneet vain.

        Mikä nyt niin pahentaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nyt niin pahentaa?

        Tuntuu siltä, että hän vain hermostui enemmän minuun, kun yritin kysyä miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu siltä, että hän vain hermostui enemmän minuun, kun yritin kysyä miksi.

        Jos on kerta sanonut selkeästi "ei kiinnosta ja anna olla jo" niin mitä voit sitten tehdä asialle? Vai onko sanonut selkeästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kerta sanonut selkeästi "ei kiinnosta ja anna olla jo" niin mitä voit sitten tehdä asialle? Vai onko sanonut selkeästi?

        Sanoi haluavansa omaa rauhaa. Huono vain, että hän on kummitellut nyt unissani aiempaa enemmän ja aamuisin herää vain kipeään ikävään, kun mikään ei ole totta.


    • Anonyymi

      Odotan, vaikka sillä ei olisikaan merkitystä. Olen odottanut jo kauan.

      Uskon yhä, että hänelläkin oli tunteita minua kohtaan, vaikka ei voinutkaan/halunnut niitä myöntää. Ja jos vain joskus näen taas sen tutun lempeyden hänessä, niin on tämä sen arvoista. Muut eivät merkitse. -aloittaja

      https://youtu.be/VjEq-r2agqc

      • Anonyymi

        Kokemukset voivat muuttaa ihmistä. Paljon loukattu ihminen ei ehkä luota enää niin paljon, että antaa mahollisuuden loukata itseään. Hän pitää välissä suojavyöhykkeen ja tarkistaa sen, voiko enää luottaa. Lempeys voi olla kätketty, mikäli olet loukannut tarkoituksellisesti. Korjausliike on silloin sinun tehtäväsi, jos haluat muutosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemukset voivat muuttaa ihmistä. Paljon loukattu ihminen ei ehkä luota enää niin paljon, että antaa mahollisuuden loukata itseään. Hän pitää välissä suojavyöhykkeen ja tarkistaa sen, voiko enää luottaa. Lempeys voi olla kätketty, mikäli olet loukannut tarkoituksellisesti. Korjausliike on silloin sinun tehtäväsi, jos haluat muutosta.

        Ongelma on juurikin siinä, etten tiedä miten olisin häntä loukannut. En yhtään tiedä. -aloittaja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1254
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      121
      1133
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      855
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      316
      797
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe