U-käännös kielletty

Anonyymi

Kuin moottoritien ohiajetut liittymät, odota seuraavaa, käänny tuntemattomaan. En halunnut tähän suuntaan - liian kauas, lähemmäksi, lähemmäksi, iholle, tuntemattomille kaduille, ihmisten keskelle, joille en ole kukaan. Sinulle olin joskus joku. Katseella taustasta esiin piirretty, nähty, painovoimaa.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voisitko ajatella että nousisit seuraavasta liittymästä ja odottaisitkin häntä siellä, keskellä tuntematonta. Jokainen meistä kulkee tietään eteenpäin, toiset nopeammin ja toiset hitaammin. Ehkä hänen tiensä vain ei ole moottoritie vaan seuraa sinua myöhemmin? Paikalleen ei kukaan pysty jäämään.

      • Anonyymi

        Tämä oli vain hetkellinen ikävän purkaus, jota en voinut vastustaa. -aloittaja


      • Anonyymi

        Ja hänkö on ohitettu, ei paluuta takaisin? Kun ikävöit..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hänkö on ohitettu, ei paluuta takaisin? Kun ikävöit..

        En tiedä. Hän on koti, mutta navigaattori ei osaa neuvoa reittiä.


      • Suunnista tähtien mukaan:) Nyt niitä taas näkyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Hän on koti, mutta navigaattori ei osaa neuvoa reittiä.

        Navigaattori ei todellakaan osaa, mutta sulla kai on sydän, joka osaa. Ja jos ei ole, niin sitten on hänellekin parempi, jos et osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli vain hetkellinen ikävän purkaus, jota en voinut vastustaa. -aloittaja

        Miehelle vai naiselle aloitus? Miksi niin kiire selittää, että aloituksessa oli kyse vain hetkellisestä mielenhäiriöstä? Mikset ole valmis kohtaamaan hänet oikeassa elämässä kasvotusten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehelle vai naiselle aloitus? Miksi niin kiire selittää, että aloituksessa oli kyse vain hetkellisestä mielenhäiriöstä? Mikset ole valmis kohtaamaan hänet oikeassa elämässä kasvotusten?

        Hirveästi oletuksia. Naiselta miehelle oli aloitus ja tarkoitin sitä, että lupasin lopettaa tänne kirjoittamisen, mutta tässä sitä taas ollaan. 🤦‍♀️


    • Anonyymi

      Mitäs potkaisit tielle mikä vie päinvastaiseen suuntaan.

      • Anonyymi

        Ei aloittaja eikä kukaan muukaan ole potkinut sua minnekään, ihan itse olet suuntasi valinnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloittaja eikä kukaan muukaan ole potkinut sua minnekään, ihan itse olet suuntasi valinnut.

        Sinulla on todella suppea näkemys asioihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aloittaja eikä kukaan muukaan ole potkinut sua minnekään, ihan itse olet suuntasi valinnut.

        Päinvastoin, kyllä se todella suppea näkemys on sillä joka laittaa syyn kaikesta, potkuistakin, anonyymin kirjoittajan piikkiin. Se on suppeutta jos mikä.
        Avartuu suppeudet kummasti kun uskaltautuu puhumaan muillekin kuin nettihenkilöille.


    • Anonyymi

      U-käännös voi joskus olla hyväksi, jos huomaakin kääntyneen väärästä rampista.

      • Anonyymi

        Totta, simppeli ohje:) kunhan nielee ylpeyden ja noudattaa.


      • Anonyymi

        Bensa on vaan vähissä, joten tässä sitä ollaan. En ymmärrä miten voi olla tunteiden kanssa näin jumissa ihmiseen, joka ei edes halua tätä nykyä olla yhteyksissäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bensa on vaan vähissä, joten tässä sitä ollaan. En ymmärrä miten voi olla tunteiden kanssa näin jumissa ihmiseen, joka ei edes halua tätä nykyä olla yhteyksissäkään.

        Sanoiko niin ettei halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoiko niin ettei halua?

        Näin minä hänen vastauksestaan käsitin. Hölmö minä en osannut lukea aiemmin rivien välistäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin minä hänen vastauksestaan käsitin. Hölmö minä en osannut lukea aiemmin rivien välistäkään.

        Mitä vastas ja mihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä vastas ja mihin?

        Tekstiviestiin.

        Olen jo yli vuoden toivonut, että kaikki on vain jokin hirveä väärinkäsitys, joka vielä purkautuu ja lutviutuu oikeisiin uomiinsa, mutta yritykseni selvittää asia eivät oikein ole tuottaneet tulosta. Pahentaneet vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekstiviestiin.

        Olen jo yli vuoden toivonut, että kaikki on vain jokin hirveä väärinkäsitys, joka vielä purkautuu ja lutviutuu oikeisiin uomiinsa, mutta yritykseni selvittää asia eivät oikein ole tuottaneet tulosta. Pahentaneet vain.

        Mikä nyt niin pahentaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nyt niin pahentaa?

        Tuntuu siltä, että hän vain hermostui enemmän minuun, kun yritin kysyä miksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu siltä, että hän vain hermostui enemmän minuun, kun yritin kysyä miksi.

        Jos on kerta sanonut selkeästi "ei kiinnosta ja anna olla jo" niin mitä voit sitten tehdä asialle? Vai onko sanonut selkeästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kerta sanonut selkeästi "ei kiinnosta ja anna olla jo" niin mitä voit sitten tehdä asialle? Vai onko sanonut selkeästi?

        Sanoi haluavansa omaa rauhaa. Huono vain, että hän on kummitellut nyt unissani aiempaa enemmän ja aamuisin herää vain kipeään ikävään, kun mikään ei ole totta.


    • Anonyymi

      Odotan, vaikka sillä ei olisikaan merkitystä. Olen odottanut jo kauan.

      Uskon yhä, että hänelläkin oli tunteita minua kohtaan, vaikka ei voinutkaan/halunnut niitä myöntää. Ja jos vain joskus näen taas sen tutun lempeyden hänessä, niin on tämä sen arvoista. Muut eivät merkitse. -aloittaja

      https://youtu.be/VjEq-r2agqc

      • Anonyymi

        Kokemukset voivat muuttaa ihmistä. Paljon loukattu ihminen ei ehkä luota enää niin paljon, että antaa mahollisuuden loukata itseään. Hän pitää välissä suojavyöhykkeen ja tarkistaa sen, voiko enää luottaa. Lempeys voi olla kätketty, mikäli olet loukannut tarkoituksellisesti. Korjausliike on silloin sinun tehtäväsi, jos haluat muutosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemukset voivat muuttaa ihmistä. Paljon loukattu ihminen ei ehkä luota enää niin paljon, että antaa mahollisuuden loukata itseään. Hän pitää välissä suojavyöhykkeen ja tarkistaa sen, voiko enää luottaa. Lempeys voi olla kätketty, mikäli olet loukannut tarkoituksellisesti. Korjausliike on silloin sinun tehtäväsi, jos haluat muutosta.

        Ongelma on juurikin siinä, etten tiedä miten olisin häntä loukannut. En yhtään tiedä. -aloittaja


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      200
      5138
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      124
      3170
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      142
      2417
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2374
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1992
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1566
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      116
      1510
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1403
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1230
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe