Seksuaalinen ahdistelu

Anonyymi

Hei, olen 13v tyttö mulla on aika normaali elämä siitä lukuun ottamatta että mua ahdistellaan melkeinpä päivittäin. Kaikki alko siitä et pari tyyppii alko kehuu mun ulkonäköö et ”sul on hyvä perse” ”sul on hyvät rinnat” noh otin sen lähinnä kohteliaisuutena kai. Asiat alkoi pikku hiljaa mennä yli. Esim mun päälle kerran tuli noin 5poikaa ja kaikki kosketteli mua ja meni mun kimpuun eikä päästäny mua pois huusin varmaan kuin hullu mut ei siin mitää sain kunnon ahdistuskohtauksen tämän jälkeen ja itkin 2tuntii suihkussa. Mua kosketellaan vitusti ja yritän peittää sitä nykyään pitkillä vaatteilla mutta ei se auta :/ mun huppareita nostetaan ylös ja kosketellaan tai ihan vain sen läpi. Ja tämä ei tunnu mukavalta. Mul ei oo paljoo muija frendei ku ne vihaa mua lähinnä ja luulee mua kunnon horoks ja äijät ahdistelee mä päivittäin katon peiliin ja mietin mitä laittaa päälle etten näyttäisi liikaa. Mä olen myös lintsannut koulua useita kertoja ahdistukseni takia ja mun itsetunto on todella paska koska mua haukutaan päivittäin niiku jos mun perse näkyy kerrankin koulussa kaikki nauraa ja haukkuu kui paljon herutan. Mua myös haukutaan paljon muutenkin ulkonäköö jne ja mua vaa ahdistaa itken joka yö koska tiiän etten riitä muille enkä ittelleni vihaan itteeni mua ällöttää katoo enää peiliin tuntuu etten enää nauti edes olla mun omassa kropassa mua ärsyttää kun halusin vaikka laittaa ne hienot farkut ja sen crop topin mutta en voi ja en voi laittaa mitään päälle mistä itse pidän mä myös olen rakastunut yhteen poikaan me oltiin suhteessa noin 2kk jälkeen päin kuulin kuinka hän käytti mua hyväksi mun kropan takia ja kuinka hän oli väittänyt että me nussitiin sen frendeille. No mä koen päivittäin ahdistusta ja painetta et einkai näytä liikaa taas mua ahdistaa kun joku esim läpsii mua perseelle koskee mun rintojani jne yritän sanoo mut keskityn yleensä siihen miten pidätän itkuani haluun vaa kuolla mul on niin vaikeeta vaa mua myös on uhkailtu et mua jupataan niiku porukka äijii jne ja en vaa kestä tätä enää vihaan itteeni ja koen 24:7 ahdistusta haluun vaa pois💔

8

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikään tuosta ei ole sinun vikasi, vaan kaikki syyllisyys kuuluu noille ahdistelijoille. Heidän käytöksensä on törkeää ja siitä voi tehdä rikosilmoituksen poliisille. Kenenkään koskemattomuutta ei saa loukata.

      Ja se on tosi ymmärrettävää, että tuollaisen jälkeen ahdistaa ja tulee pahoja fiboja. Niistä voi päästä eroon. Muista, että olet ainutlaatuinen ihminen ja hieno tyyppi, ja jostain ympäriltäsi löytyy vielä tukea tilanteeseesi. Ehkä koulusta, ehkä kotoa, tai sitten vaikka sossusta tai nuorisotalolta tms. Jossain joku haluaa kuunnella sua ja pystyy heittämään sellasia idiksiä, mitkä auttaa eteenpäin. Pidä vaan silmät ja mieli auki, niin ratkaisu saattaa tulla vastaan nopeastikin.

      Tsemii.

      • Anonyymi

        No kun se tuntuu siltä sillä mulle nykyään paljon sanotaan että myönnä et tykkäät siitä tai että hakisin huomiota ihan vain sillä että mun kroppani näkyisi edes vähän mua aletaan nykyään kiusaamaan siitä kuinka olen joku ämmä ja kaikkea muita alistuttavia sanoja. Ongelma on siinä että ku mä en tiiä mitä sanoa koska olen vaikkapa tunnilla ja kesken tunnin joku poika koskettaa mua ja kaikki vain tuijottaa mua ja en tiiä mitä sanoa tai mitä tehdä kun kaikki tuntuu väärältä. Ja mua tällä hetkellä ahdistaa se ajatus että kaikki sille juoruilee musta ja sanoo kaikkee et ”mä pidän siitä” ”haen huomioo sillä” vaikka mielestäni siinä ei olisi mitään väärää vaikka mä käyttäisin vaatteita jossa mun kroppa näkyy mutta se nykyään ahdistaa ja se sattuu koska tämä kaikki muutti mua vain kokonaan vaikka en haluaisi mut ei oppettajia paljon kiinosta usein he näkee sen ja on vain hiljaa tai vaihtaa puheen aihetta. En vaa tiedä mitä tehdä koska mua ahdistaa paljon että mä näyttäisin yhtään kroppaani ja se sattuu se sattuu etten voi vain elää huolehtimatta siitä että mitä kommetteja mulle heitetään tai mitä mulle ihan fyysisesti tehdään. Kaiken tämän lisäksi mua vaa sattuu se että muut sai ihan väärän kuvan itsestäni ja en osaa muuta sitä. Mä yritän aina piilottaa ja unohtaa sitä mutta mua oikeasti haittaa se ja se tapahtuu enemmän kun päivittäin ja se on niin ahdistavaa koska olen tuntenut useita kertoja sitä että porukka poikia koskettelee mua vaikka sanon ei ja lopettakaa ja se vain ahdistaa ja sen yhden ekan kerran kun mun kaverit jätti mut siihen johonkin nurkkaan johon sitten en edes muista kauan meni siinä mutta tuntu ikuisuudelta siis kiljuin ja ne lopettanut ja jotenkin se kun minua vaikka kosketellaan koulussa siinä tulee vain kaikki tunteet esille ja tunnen itseeni taas niin voimattomaksi kuin silloin ja kaikki tulee taas muistiin kaikki se ja sen lisäksi kaikki katsoo mua joka vain ahdistaa en tiedä kauan enää kestän tätä. Unohdin mainita silloin ku minun kimppuun tuli ne pojat mua ei päästetty siis must piti noin kaksi poikaaa ja loput vaa kosketteli en päässyt pois muistin sen vaa että se tuntu pitkältä ajalta ja kun pääsin vois vetoketjun oli vähän revitty jopa auki ja olin ihan itku kurkussa menossa kotiin ja senjälkeen itkin tuntikauseja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun se tuntuu siltä sillä mulle nykyään paljon sanotaan että myönnä et tykkäät siitä tai että hakisin huomiota ihan vain sillä että mun kroppani näkyisi edes vähän mua aletaan nykyään kiusaamaan siitä kuinka olen joku ämmä ja kaikkea muita alistuttavia sanoja. Ongelma on siinä että ku mä en tiiä mitä sanoa koska olen vaikkapa tunnilla ja kesken tunnin joku poika koskettaa mua ja kaikki vain tuijottaa mua ja en tiiä mitä sanoa tai mitä tehdä kun kaikki tuntuu väärältä. Ja mua tällä hetkellä ahdistaa se ajatus että kaikki sille juoruilee musta ja sanoo kaikkee et ”mä pidän siitä” ”haen huomioo sillä” vaikka mielestäni siinä ei olisi mitään väärää vaikka mä käyttäisin vaatteita jossa mun kroppa näkyy mutta se nykyään ahdistaa ja se sattuu koska tämä kaikki muutti mua vain kokonaan vaikka en haluaisi mut ei oppettajia paljon kiinosta usein he näkee sen ja on vain hiljaa tai vaihtaa puheen aihetta. En vaa tiedä mitä tehdä koska mua ahdistaa paljon että mä näyttäisin yhtään kroppaani ja se sattuu se sattuu etten voi vain elää huolehtimatta siitä että mitä kommetteja mulle heitetään tai mitä mulle ihan fyysisesti tehdään. Kaiken tämän lisäksi mua vaa sattuu se että muut sai ihan väärän kuvan itsestäni ja en osaa muuta sitä. Mä yritän aina piilottaa ja unohtaa sitä mutta mua oikeasti haittaa se ja se tapahtuu enemmän kun päivittäin ja se on niin ahdistavaa koska olen tuntenut useita kertoja sitä että porukka poikia koskettelee mua vaikka sanon ei ja lopettakaa ja se vain ahdistaa ja sen yhden ekan kerran kun mun kaverit jätti mut siihen johonkin nurkkaan johon sitten en edes muista kauan meni siinä mutta tuntu ikuisuudelta siis kiljuin ja ne lopettanut ja jotenkin se kun minua vaikka kosketellaan koulussa siinä tulee vain kaikki tunteet esille ja tunnen itseeni taas niin voimattomaksi kuin silloin ja kaikki tulee taas muistiin kaikki se ja sen lisäksi kaikki katsoo mua joka vain ahdistaa en tiedä kauan enää kestän tätä. Unohdin mainita silloin ku minun kimppuun tuli ne pojat mua ei päästetty siis must piti noin kaksi poikaaa ja loput vaa kosketteli en päässyt pois muistin sen vaa että se tuntu pitkältä ajalta ja kun pääsin vois vetoketjun oli vähän revitty jopa auki ja olin ihan itku kurkussa menossa kotiin ja senjälkeen itkin tuntikauseja.

        Ja viellä se mua häiritsee että eletään vuonna 2019 kohta 2020 ja minun pitäisi varoa sitä mitä puen päälle ettei minun koropaani näy millään tavalla eikä niitten poikien jotka kommentoi ulkonäköäni jatkuvasti. Ja se saa mut tuntee että se on minun syytäni koska minun pitää muuttua koska sana ”ei” ja ”lopeta” ei näytä riittävän.


    • Anonyymi

      Olet hyvä ja riität ihan omana itsenäsi. Sinun ei tarvitse "riittää" toisille. Kukaan ei saa koskea toiseen luvatta, etenkään minkään poikaporukan ! Vedä rajasi siihen ja liiku vain tyttöjen kanssa. Nuo imartelut "hyvästä perseestä" tai rinnoista ovat asiattomia ja silloin pitää hälytyskellojen soida ! Tuollaisten kommenttien taka-ajatus on saada sinut sänkyyn!!

      Voisitko keskustella asiasta vanhempiesi, isompien sisarusten, ystävän tai jonkun muun kanssa?

      Voit myös mennä kouluterveydenhoitajan puheille, ainakin hänen tulisi osata sinua ohjata eteenpäin, jos muualta et riittävää tukea saa tai et uskalla puhua. Terveydenhoitajalla on vaitiolovelvollisuus.

      Pidä huolta ja rakasta itseäsi ! Olet tärkeä ja ainutlaatuinen omana itsenäsi !

      Voimahaleja!

      • Anonyymi

        Kiitos❤️ Koitan vain jaksaa jotenkin ja käytän vaikka vainnpitkiä vaatteita ja jos se ei auta niin en tiedä:/


    • Anonyymi

      Tee ilmoitus poliisille. Sinua kohtaan on tehty rikos. Seksuaalinen ahdistelu on vakavaa väkivaltaa.

      Toivottavasti jaksat vielä puhua ja viedä asiaa eteenpäin. Kunnioitan sinua ja kestokykyäsi. Et ole yksin myöskään, moni kokee samaa mutta kun tuntee olevansa liian yksin on vaikea toimia.

      Kunpa voisin auttaa sinua enemmän. :)

    • Anonyymi

      Minua ahdistelee aikuiset naiset soittelemalla ja viestittelemällä töihin. Niiden esimies sanoo, ettei hän tiedä naisten ahdistelua olevan olemassa, että olisit imarreltu. Mutta kun oon Ukkomies! Keskustelu mediassa on ihan vinoa..naisetkin osaa olla syntisiä. Kuten muutkin.

    • Anonyymi

      13-vuotiaan tytön päiväunia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      5005
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1265
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      741
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe