Haapavesi on hieno paikka, nyt vain kyläkuva syksyä vasten kukoistamaan. Yrittäjät, valot palamaan myös iltaisin. Saadaan kyläkuva edustavan näköiseksi. Puhalletaan yhteen hiileen :) Terveisin Duunari
Haapavesi, ihmeen hyvä
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Haapavesi on tyhyjää täynä.
- Anonyymi
Kyllä aloittaja oikeassa on.
Tuo 7:39 taas joku vieraspaikkanen trolli
Kylä elävämmän näköiseksi ja muutenkin eläväksi. Harmi, kun tuo lähes monopolissa oleva KPO tekee tuhoja ABC:n vanhalla tontilla. Ei kyllä kyläkuvaa mitenkään piristä.
Jo alun perin oikea paikka tuolle ABC:lle olisi ollut sillan eteläpuolella risteyksessä, jossa edes jonkin verran liikennettä myös kärsämäki- Oulainen akselilla.
Kaavoittamalla on saatu vähäinen elinkeinorakenne hyvinkin hajalle.
Siinä on tyhjä paikka, hyvä vaikka torille, entisen S kaupan parkkipaikalla, vai onko sekin alue myyty jo gryndereille.
Yrittäjät itse, kaupungin tukemana voisivat miettiä, miten kylästä saa elävämmän.- Anonyymi
miten sitä tyhyjästä saa elämää? Jos haapavetiset siivois omat nurkkasa ja sitte vasta velevottasivat siihen muita . tapanahan on kerätä omat rojut ja jätteet naapureihen ikkunoitten alle pois omista silimistä
Siinä sitä on toellista kyläkuvaa.
Ei se lavasteilla miksikään muutu ihimiset näkee niitten taakse.
- Anonyymi
Tuo viimeinen oli viisas kirjoitus. Noihin lauseisiin yhdyn täysin.
- Anonyymi
Tuosta tulee kyllä mahtavan näkönen tuosta kun noustaan kirkkomäkeen, kylpyläsaarta vastapäätä. Ja k-kaupan edustaakin siistitty. 👍 Haapavesi on erittäin nätti paikka.
- Anonyymi
Tuo yksi kylä laittoman romukasan takana ei paljon tuota kylää edusta.
- Anonyymi
Se muutaman metrin alue jota sanotta keskustaksi näyttää siltä mitä se onki muuttotappioalueelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901