Mistähän saisi tilattua postia? Nykyään tulee niin harvoin, että kaikki mainoslehtisetkin kelpais. Kunhan ois printtimediaa :D nopeesti tulee postinen ja kebab-mainokset luettua ja vaikka raamattukurssitkin piristäis päivää! Oisko vinkkejä?
Mistä saisi postia?
5
180
Vastaukset
- Anonyymi
tarkoitata varmaan ilmaista postia. Kyllä paperisia sanoma ja aikakauslehtiä helpostikin saat tilattua. Varmaan sinullekin tulee puhelinmyyjinen soittoja. Seuraavalla keralla et kettuile vaan vastaat iloisella mielellä soittoon ja tilaat kaikki aviisit joita kaupustelija tarjoaa.Sen jälkeen printistä ei tule olemaan puutetta huushollissasi. Toki pankkitilisi hupee pikavauhtia. Teet sen jota saat itsellesi hyvän mielen. Lukemisiin.
- Anonyymi
Jokainen jaettu kirje tai lehti kuluttaa luontoa, jos niitä tilaat, toivottavasti luet.
Värillisiin mainoksiin ei oikein takapuoltakaan voi pyyhkiä eikä kalaa kääriä :)
Itse olen saanut lopetettua lähes kaiken postin. Netti kulkee mukana ja mukava avata Hesari reissun päällä eikä postilaatikko turpoa kaikesta turhasta. Ja mikä parasta, netistä saa uutisia eikä vanhasia. Kannattaa kokeilla.- Anonyymi
Mutta nettihän on myös ilmastosyöppö.
- Anonyymi
Serveri keskusten sähköenergian muuttuminen lämmöksi voidaan ottaa talteen ja näin jo tehdäänkin. Ja kun sähkö tehdään uusiutuvalla tai atomivoimslaitoksissa, päästöt voidaan hallita eikä ilmasto lämpiä.
Jaettu paperinen tuote ja sen logistiikan sekä tuotannon aiheuttamat päästöt leviävät luontoon eikä niitä pystytä kokonaisuudessaan kierrättämään. Esim. rekat käyttävät fossiilisia polttoaineita sekä jakelussa että puunkorjaamisessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nettihän on myös ilmastosyöppö.
netti on pahempi energiasyöppö kuin printtilehdet. Printtilehdet myös työllistävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986348KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555865Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602833Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072268Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071958- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331108