Kaikki lähtee kotoa. Lapset ovat vanhempiensa käyntikortteja. Huonot ja vääristyneet arvot on yksi tärkeimmistä asioista, mikä vaikuttaa siihen millaisia lapsista kasvaa. Toinen on opitut käytös- ja toimintamallit, jotka vanhemmat periyttää lapsilleen. Vanhemmat ja ympäristö vaikuttavat siihen tuleeko lapsesta koulukiusaaja vai ei.
Kaikkien ei pitäisi saada lapsia, se on fakta. Narkkarit, juopot, narsistit, elämän hallinnan menettäneet ja muuten epävakaat hullut, heidän ei pitäisi saada koskaan lapsia. Se suoranaista julmuutta! Se on sama kuin lapsi syntyisi suoraan helvettiin.
Maailmassa on ihan tarpeeksi hulluja ja pahoja ihmisiä! Koulukiusaajat vanhempineen tekevät maailmasta ruman paikan elää. He ovat pahoja ihmisiä, jotka eivät pysty edes myöntämään tekoja vaan kieltävät ne peittämällä valheisiin!
Maailma parempi paikka ilman teitä!
Koulukiusaajat
Anonyymi
2
132
Vastaukset
- Anonyymi
Aamen!
- Anonyymi
Koulu kiusaajien kodit on elämän tavoiltaan vääristyneet, varsinkin pienissä maalaiskylissä jotkut suvut yrittävät olla muita parempia vaikka omat käytös tavat ovat kuin huussin alta. Kyläkoulujen opettajat nuoleskelevat vanhempia vaikka juuri heidän kakarat ovat näitä ongelmia koko koulussa. Itse olen seurannut yhden koulukiusaajan varttumista aikuiseksi ja samoja uria näyttää menevän kuin vanhemmillakin, itsenäistyminen on jäänyt vanhempien luona maleksimiseen. Onneksi omat lapset on kaukana näistä paskoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan3208349Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka652629Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1681568Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451565Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal691477Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.201186Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a621069Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.391055GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys421055- 75981