Onko normaalia??

Anonyymi

Hei, ajattelin kysyä et onko normaalia et oon 8lk ja olen 163cm pitkä ja painan vain 40kg, koska kaverit sanoo anorektikoksi ja käyn salilla mutta silti. Muut painaa yli 50kg 😬

4

169

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet vakavasti alipainoinen. Juttele asiasta terkkarin kanssa.

• Anonyymi

Käyt salilla? salli mun epäillä että käyt salilla tuolla painolla. Olet anorektinen. Anorektikot on liian laihoja ja muodottomia miesten mielestä. Miehet haluaa terveen ja hedelmällisen näköisen naisen. Ei mitään kukkakeppiä mut ei myöskään mitään ihrakasaa

t:MatiasOskari

• Anonyymi

Alipaino ei ole sama kuin anoreksia! Anoreksia on sairaus, alipainoinen voi olla monesta muustakin syystä, ei ainoastaan sairauden takia.
        Minkä kokoisia ovat vanhempasi ja mahd. muu perhe? Syötkö terveellisesti normaalia kotiruokaa normaalimäärän? Tunnetko olevasi kunnossa, jaksat koulussa ja myös harrastaa?
        Jos asia huolestuttaa puhu terkkarille. Saattaa olla että olet hyvin hoikka koko elämäsi. Ei siinä ole mitään pahaa eikä hävettävää. Harvinaista se on, nykyajan Suomessa joten varmasti erotut katukuvassa!
        Itse olen hyvin hoikka, painan noin 50 kg ja olen 168 cm. Olen hyväksynyt itseni enkä anna asian häiritä. Olen paljon vanhempi kuin sinä, pian 40.

• Anonyymi

Täällä https://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=pgt00004 on "Lasten painoindeksin (ISO-BMI) laskuri", laita pyyydetyt arvosi siihen. Se antaa numerrisen sekä kirjallisen tuloksen.

Ilmeisesti olet tuon laskurin mukaan "lievästi alipainoinen" mutta tämä kehon rakenteeseen suhtautuminen on aikakausiriippuvaista, nykyisin "normaalipainoisilta" näyttäviä kutsuttiin vuosikymmeniä sitten tukeviksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      196
      1912
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      139
      991
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      738
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      678
    7. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      25
      676
    8. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe