Onko normaalia??

Anonyymi

Hei, ajattelin kysyä et onko normaalia et oon 8lk ja olen 163cm pitkä ja painan vain 40kg, koska kaverit sanoo anorektikoksi ja käyn salilla mutta silti. Muut painaa yli 50kg 😬

4

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet vakavasti alipainoinen. Juttele asiasta terkkarin kanssa.

• Anonyymi

Käyt salilla? salli mun epäillä että käyt salilla tuolla painolla. Olet anorektinen. Anorektikot on liian laihoja ja muodottomia miesten mielestä. Miehet haluaa terveen ja hedelmällisen näköisen naisen. Ei mitään kukkakeppiä mut ei myöskään mitään ihrakasaa

t:MatiasOskari

• Anonyymi

Alipaino ei ole sama kuin anoreksia! Anoreksia on sairaus, alipainoinen voi olla monesta muustakin syystä, ei ainoastaan sairauden takia.
        Minkä kokoisia ovat vanhempasi ja mahd. muu perhe? Syötkö terveellisesti normaalia kotiruokaa normaalimäärän? Tunnetko olevasi kunnossa, jaksat koulussa ja myös harrastaa?
        Jos asia huolestuttaa puhu terkkarille. Saattaa olla että olet hyvin hoikka koko elämäsi. Ei siinä ole mitään pahaa eikä hävettävää. Harvinaista se on, nykyajan Suomessa joten varmasti erotut katukuvassa!
        Itse olen hyvin hoikka, painan noin 50 kg ja olen 168 cm. Olen hyväksynyt itseni enkä anna asian häiritä. Olen paljon vanhempi kuin sinä, pian 40.

• Anonyymi

Täällä https://www.terveyskirjasto.fi/kotisivut/tk.koti?p_artikkeli=pgt00004 on "Lasten painoindeksin (ISO-BMI) laskuri", laita pyyydetyt arvosi siihen. Se antaa numerrisen sekä kirjallisen tuloksen.

Ilmeisesti olet tuon laskurin mukaan "lievästi alipainoinen" mutta tämä kehon rakenteeseen suhtautuminen on aikakausiriippuvaista, nykyisin "normaalipainoisilta" näyttäviä kutsuttiin vuosikymmeniä sitten tukeviksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      28
      2420
    2. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      60
      2292
    3. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      77
      2078
    4. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      68
      1814
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1727
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      83
      1638
    7. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      132
      1585
    8. Pyyntö Teelle

Voisitko nyt vaan ystävällisesti laittaa viestin?
      Ikävä
      105
      1272
    9. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      4
      1182
    10. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      8
      1146
    Aihe