Uusimpaan Ubuntuun on lisätty oletuksena täydellinen vakoilu. Miten sen saa pois?
Miten saa vakoilun pois
26
84
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta valehtelu niin silleen.
- Anonyymi
EI UBUNTU VAKOILE, Avaus on valetta.
Windows 10 vakoilee kaiken.
- Anonyymi
"Linux-piireissä kuhisee: ”Ubuntu on vakoiluohjelma. Avoimen koodin piireissä on viime päivinä heiluteltu sanan säilää. Avoveteraani Richard Stallman aloitti kinastelun moittimalla Ubuntua vakoiluohjelmaksi.. Ubuntua julkaiseva Canonical saa provision. Stallmanin mielestä Ubuntu on vakoiluohjelma, koska se tässä prosessissa lähettää käyttäjän tietoja Amazonille."
Tämän joutui canonical tunnustumaan pakon edessä.- Anonyymi
Heti asennuksen jälkeen pitää olla tarkkana ettei Ubuntu lähetä koneen tietoja eteen päin. Aika ovelasti laitettu se valintaikkuna tietojen lähetykselle.
- Anonyymi
https://www.tivi.fi/uutiset/linux-piireissa-kuhisee-ubuntu-on-vakoiluohjelma/97182891-ef1f-3df0-a6c3-b295d9a725ce
V. 2012.
Mikä se mahtaakaan olla uusin Ubuntu nykyään? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.tivi.fi/uutiset/linux-piireissa-kuhisee-ubuntu-on-vakoiluohjelma/97182891-ef1f-3df0-a6c3-b295d9a725ce
V. 2012.
Mikä se mahtaakaan olla uusin Ubuntu nykyään?Tuon jälkeen on lisätty täydellinen vakoilu. Vielä 2012 vakoilu oli epätäydellistä.
- Anonyymi
Valehteleva Trolli!!!!
EI UBUNTU VAKOILE, Avaus on valetta.
Windows 10 vakoilee kaiken.
- Anonyymi
Ilmaisohjelma kerää tulonsa vakoilusta.
- Anonyymi
Minullakin on pari ilmaista Windows 10 Insider-latausta vuodelta 2014 ja tabletissa on Microsoftin valmistajille jakama ilmainen W10.
- Anonyymi
Olet ilmeisesti ladannut ubuntusi hämäräsivustoilta, kun ei minulla tämä uusin ubuntu (19.04) vakoile yhtään mitään.
Yksityisyyttä voit säädellä Asetukset->Yksityisyys.- Anonyymi
Niin. EI UBUNTU VAKOILE, Avaus on valetta.
Windows 10 vakoilee kaiken. - Anonyymi
Asiasta on uutinen. Lue se, jos osaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiasta on uutinen. Lue se, jos osaat.
Joo, Stallman on Stallman
"Ubuntun Jono Bacon vastasi saman tien ja syytti Stallmania perättömien tietojen levittämisestä."
Stallman on tainnut siirtyä Windows-leiriin käydessään MS:llä,
- Anonyymi
Ilmaisohjelmat (kuten Ubuntu) vakoilevat kaiken. Maksulliset (kuten Windows) eivät vakoile mitään, koska niiden rahoitus on järjestetty muulla tavalla.
- Anonyymi
Minullakin on pari ilmaista Windows 10 Insider-latausta vuodelta 2014 ja tabletissa on Microsoftin valmistajille jakama ilmainen W10..
- Anonyymi
Valehtelet! Ubuntu eikä mikään linux vakoile mitään mutta sen sijaan Windowsin tiedetään tekevän niin ja lisäksi Microsoft tekee yhteistyötä NSA:n kanssa!
- Anonyymi
Alla olevalla loitsulla pitäisi lähteä ainakin nsa:lle vakoilevat kilkkeet
sudo apt remove --purge nsa-telemetry- Anonyymi
NSA ei vakoile Ubuntussa mutta kylläkin Windowsissa, mitens nyt suu pannaan, winröllit?
- Anonyymi
Sinä itse se valehtelet, en minä enkä minä ole mikään hihhelö vaan sinä olet!
- Anonyymi
MINÄ en ole se joka tässä valehtelee, minä en pidä tarpeellisena valehdella toisinkuin sinä windowshihhelö!
- Anonyymi
Aloitteleva aloittaja sun muut jaksavat aina vaan kehua.
- Anonyymi
Olet windowshihhelö sieltä kaikkein pahimmista päästä, kun on otsaa kirjoittaakin.
- Anonyymi
Jaaha, yhtä herkkähipiäinen kuin trumppikin kun poistattaa toisten viestejä, taidatte olla peräti samaa maata kun molemmat on n*rsistisia p*ykopaatteja sekä valehtelijoita jotka syyttää muita valehtelusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha, yhtä herkkähipiäinen kuin trumppikin kun poistattaa toisten viestejä, taidatte olla peräti samaa maata kun molemmat on n*rsistisia p*ykopaatteja sekä valehtelijoita jotka syyttää muita valehtelusta!
Niin me windowshihhelöt olemmekin n*rsistisia p*ykopaatteja sekä valehtelijoita, ja linukshihhelön on otettava hattu päästä kun puhuttelee meitä, onko selvä, HÄH!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin me windowshihhelöt olemmekin n*rsistisia p*ykopaatteja sekä valehtelijoita, ja linukshihhelön on otettava hattu päästä kun puhuttelee meitä, onko selvä, HÄH!
Me Linuxhihhelöt otamme mielellämme hatun pois päästämme ja käymme sitten wc:ssä, jonka jälkeen syötämme teille windows-hihhuleille koko hatullisen sitä itseään...
- Anonyymi
Kannattaa käyttää Windossia ja kookkelia niin ei tule yhtään lisää vakoilua entisten lisäksi, vissiinkään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446