Mitä tehdä kun naapurin mies on alkanut tuijoittaa ikkunasta sisään? Hän itse rikkoo laki sillä että seisottaa autoaan koko ajan piha alueella pitkiä aikoja, ollaan sitä valitettu isännöitijälle, ja viimeisen valituksen jälkeen niin tämä mies tuijottaa sisään keittöni ikkunsta, hän siis pysähtyy ja tuijottaa. Eilen hän taas seisoitti autoaan pihalla, seisoin aamulla ja tein aamupalaa keittiössä niin koko ajan hän tuijotti ikkunasta sisään ja sitten lopussa hän sillee vihaisesti vilkutti, niin kuin minä olisin tehnyt jotain väärin.
Asun vuokra asunnossa, rivitalossa. Meillä on vuokrayhtiössä se häiriö ilmoitus lomake mutta siinä lukee että siihen tarvitaan vähintään kaksi henkilöä ennen kuin ne tekee asialle mitään. Mutta mitä tehdä tässä tapauksessa kun tämä kohdistuu vaan minuun? On selvää että taloyhtiö on ottanut häneen yhteyttä siitä että seisottaa autoa oven edessä koska viimeisen valituksen jälkeen niin hän on alkanut tuijottaa minua... Häiritsevää, on koko ajan sellainen tunne että joku tuijottaa... Onko mitään tehtävää jos ei taloyhtiö asiaan ota kantaa? Olen sanonut asiasta kerran hänelle suoraan, silloin mies alkoi huutamaan että hän tekee pihalla sitä mitä hän haluaa niin kauan kun hän haluaa että minulla ei ole mitään sanottavaa siitä... Minä en halua muuttaa koska minua kiusataan ja muuten asiat on tosi hyvät siellä mutta ei naapurit halua allekirjoittaa jotain mitä ne ei näe tai ei niitä häiritse kun tämä mies tekee sitä vaan ja ainoastaan minulle!
Naapurin mies tuijoittaa
15
531
Vastaukset
- Anonyymi
On se jännä juttu, että aina saavat tietää kuka on tehnyt ilmoituksen...Ottaisin yhteyttä suoraan poliisiin. Tuo on uhkaavaa käytöstä ja jos on huutanut sinulle, ei vaikuta hyvältä. Tuijottaminen tehdään pelottelutarkoituksessa. Olehan varovainen.
- Anonyymi
Kipinkapin tekemään rikosilmoitusta. Tuo on uhkailemista ja pelottelua. Vaikuttaa skitsofreenikolta.
- Anonyymi
Paremminkin aloittaja tuntuu olevan paranoidisessa vaiheessa
- Anonyymi
Entäs sinä?
- Anonyymi
Kyllä sinä otat pulttia sellaisista asioista, jotka kyllä ovat hyviä pelottelukeinoja, mutta miksi et hankkisi verhoja. Väliverho peittää tuijottamiset ja niihin ei kiinnitä huomiota niin usein. Käy vaikka kävelyllä aamulla, keskipäivällä ja illalla tapaamassa muita ihmisiä, vaikka ikkunaostoksilla. Sillä tarkoitetaan myymälöiden näyteikkunoiden katselua. Voit myös hankkia sälekaihtimet, maksaa muutaman satasen tai päivä verhon. Katsele elokuvia ja - tuijota takaisin.
- Anonyymi
Miksi hänen pitää käydä kävelyllä,aamulla,keskipäivällä,illalla?
- Anonyymi
Minä teen alasti aamupalat, kokeile.
- Anonyymi
Mie vemppaan parvekkeel. Herto nieme ranta.
- Anonyymi
Sen täytyy olla niitä valeymmärtäjiä vissiin.
- Anonyymi
Tässä oli taas hyvä esimerkki tyypillisestä Suomi24:n provoaloituksesta
- Anonyymi
Tuijottelija kerjää jotain kovaa ja painavaa otsalohkoonsa, voi jopa pää selkiytyä, "sillä se lähtee millä on tullutkin".
- Anonyymi
Naapurin mies kaipaa kovaa toimintaa, anna peräosastosi hänen käyttöönsä toviksi ja hän rauhoittuu.
- Anonyymi
Mieki vempuitan.
- Anonyymi
Aloittaja on juuri sellainen tapaus, joka heiluu alasti asunnossa verhot auki ja toivoo, että joku huomaisi. Sitten kun joku huomaa ja katsoo, niin tämä tekee siitä ison haloon ja uhriutuu. Näitä on paljon naisissa, huomiota keinolla millä hyvänsä.
- Anonyymi
Tollaisia tuijottajia löytyy akoistakin,vittuilessaan toljottaa toisten ikkunoihin kyyläriämmä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817