VILLE kertoi muut huijareita

Anonyymi

Eilen kunVille vaati asukkaita keskusteluunsa niin hän kertoi että monet uskovat ovat tavallaan kuinhuijareita mutta hä tekee oikeiassa hengessä. Jokaiselle asukkaalle ja muillekkin tämä pitäisi kertoa kuinka SUURI HUIJA Ville itse on. Hänhän kertoi kuinka hän on rehellinen uskossa ja muut uskovat epärehellisiä. Jos ja kun näin on, niin Ville kuuluu samaan lahkoon 150 prosenttisesti. Oman edun tavoitteli Villekin. Menevät köyhiin maihin kiskomaan viimeisetkin rahat rutiköyhilta luvaten parantumusta ja kaikkea hyvää mitä enemmän antaa "Jumalalle" ts kuten Villellekkin. Näinhän saarnasi Pirkko Jalovaarakin ja pukki ihmisiä kumoon. Rikastui. Tätä kaikki hihhulit hakevat. Ovat oikeasti JUMALAN PILKKAAJIA. Näin se vaan on. Kunnioita todellisia uskovia, mutta Raamattukin kertoo että niitä löytyy vähän.

8

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AASIA selvä

    • Anonyymi

      Kylläpä jollain paljon kirjoitusvirheitä tekevällä. Suorastaan kirjoitustaidottomalla, on kauheat antipatiat Villeä kohtaan. Huvittuneena olen lukenut hänen avautumisiaan.

      • Anonyymi

        Jep. Ville on ihan hyvä tyyppi. Itse en ole uskossa, Mutta ei mä vihaakkaan uskovaisia. Vihaan terroristeja "enoja" ja joukkoraiskaajia.


      • Anonyymi

        Tuo kyseinen tyyppi on selkeästi jostain ankealta ja köyhältä pohjoisen kehitysalueelta kotoisin.

        Ainakin Pudasjärvi- Kuusamo seuduilla asuu melko paljon tuollaisia.


    • Anonyymi

      Mitäs sen uskon ja uskomusten pitäis ketään haitata muutenhan se tarkoittaa että vastustatte uskonnonvapautta Suomessa. Jos joku uskoo eritavalla esim.homoudesta ym.kuin te, niin miksi se haittaisi ,jokainen uskokoon tavallaan jos ei väkivalloin ala käännyttämään. Ja jos ei haluu kuunnella toisenlaisia mielipiteitä kuin omaansa voi sanoa sen kohteliaasti päin naamaa eikä vätkyttää selän takana.

      • Anonyymi

        Noille vauvoille se oma mielipide on ainoa mitä jaksavat kuunnella. Kyllä ne siitä joskus aikuistuu..(tuskin).


    • Anonyymi

      Niin Anuki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe