VILLE kertoi muut huijareita

Anonyymi

Eilen kunVille vaati asukkaita keskusteluunsa niin hän kertoi että monet uskovat ovat tavallaan kuinhuijareita mutta hä tekee oikeiassa hengessä. Jokaiselle asukkaalle ja muillekkin tämä pitäisi kertoa kuinka SUURI HUIJA Ville itse on. Hänhän kertoi kuinka hän on rehellinen uskossa ja muut uskovat epärehellisiä. Jos ja kun näin on, niin Ville kuuluu samaan lahkoon 150 prosenttisesti. Oman edun tavoitteli Villekin. Menevät köyhiin maihin kiskomaan viimeisetkin rahat rutiköyhilta luvaten parantumusta ja kaikkea hyvää mitä enemmän antaa "Jumalalle" ts kuten Villellekkin. Näinhän saarnasi Pirkko Jalovaarakin ja pukki ihmisiä kumoon. Rikastui. Tätä kaikki hihhulit hakevat. Ovat oikeasti JUMALAN PILKKAAJIA. Näin se vaan on. Kunnioita todellisia uskovia, mutta Raamattukin kertoo että niitä löytyy vähän.

8

96

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

AASIA selvä

• Anonyymi

Kylläpä jollain paljon kirjoitusvirheitä tekevällä. Suorastaan kirjoitustaidottomalla, on kauheat antipatiat Villeä kohtaan. Huvittuneena olen lukenut hänen avautumisiaan.

• Anonyymi

Jep. Ville on ihan hyvä tyyppi. Itse en ole uskossa, Mutta ei mä vihaakkaan uskovaisia. Vihaan terroristeja "enoja" ja joukkoraiskaajia.

• Anonyymi

Tuo kyseinen tyyppi on selkeästi jostain ankealta ja köyhältä pohjoisen kehitysalueelta kotoisin.

Ainakin Pudasjärvi- Kuusamo seuduilla asuu melko paljon tuollaisia.

• Anonyymi

Mitäs sen uskon ja uskomusten pitäis ketään haitata muutenhan se tarkoittaa että vastustatte uskonnonvapautta Suomessa. Jos joku uskoo eritavalla esim.homoudesta ym.kuin te, niin miksi se haittaisi ,jokainen uskokoon tavallaan jos ei väkivalloin ala käännyttämään. Ja jos ei haluu kuunnella toisenlaisia mielipiteitä kuin omaansa voi sanoa sen kohteliaasti päin naamaa eikä vätkyttää selän takana.

• Anonyymi

Noille vauvoille se oma mielipide on ainoa mitä jaksavat kuunnella. Kyllä ne siitä joskus aikuistuu..(tuskin).

• Anonyymi

Niin Anuki

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      72
      4924
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3349
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      20
      2632
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1685
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1556
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1336
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1302
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      219
      1083
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      995
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      51
      875
    Aihe