Eilen kunVille vaati asukkaita keskusteluunsa niin hän kertoi että monet uskovat ovat tavallaan kuinhuijareita mutta hä tekee oikeiassa hengessä. Jokaiselle asukkaalle ja muillekkin tämä pitäisi kertoa kuinka SUURI HUIJA Ville itse on. Hänhän kertoi kuinka hän on rehellinen uskossa ja muut uskovat epärehellisiä. Jos ja kun näin on, niin Ville kuuluu samaan lahkoon 150 prosenttisesti. Oman edun tavoitteli Villekin. Menevät köyhiin maihin kiskomaan viimeisetkin rahat rutiköyhilta luvaten parantumusta ja kaikkea hyvää mitä enemmän antaa "Jumalalle" ts kuten Villellekkin. Näinhän saarnasi Pirkko Jalovaarakin ja pukki ihmisiä kumoon. Rikastui. Tätä kaikki hihhulit hakevat. Ovat oikeasti JUMALAN PILKKAAJIA. Näin se vaan on. Kunnioita todellisia uskovia, mutta Raamattukin kertoo että niitä löytyy vähän.
VILLE kertoi muut huijareita
8
80
Vastaukset
- Anonyymi
AASIA selvä
- Anonyymi
Kylläpä jollain paljon kirjoitusvirheitä tekevällä. Suorastaan kirjoitustaidottomalla, on kauheat antipatiat Villeä kohtaan. Huvittuneena olen lukenut hänen avautumisiaan.
- Anonyymi
Jep. Ville on ihan hyvä tyyppi. Itse en ole uskossa, Mutta ei mä vihaakkaan uskovaisia. Vihaan terroristeja "enoja" ja joukkoraiskaajia.
- Anonyymi
Tuo kyseinen tyyppi on selkeästi jostain ankealta ja köyhältä pohjoisen kehitysalueelta kotoisin.
Ainakin Pudasjärvi- Kuusamo seuduilla asuu melko paljon tuollaisia.
- Anonyymi
Mitäs sen uskon ja uskomusten pitäis ketään haitata muutenhan se tarkoittaa että vastustatte uskonnonvapautta Suomessa. Jos joku uskoo eritavalla esim.homoudesta ym.kuin te, niin miksi se haittaisi ,jokainen uskokoon tavallaan jos ei väkivalloin ala käännyttämään. Ja jos ei haluu kuunnella toisenlaisia mielipiteitä kuin omaansa voi sanoa sen kohteliaasti päin naamaa eikä vätkyttää selän takana.
- Anonyymi
Noille vauvoille se oma mielipide on ainoa mitä jaksavat kuunnella. Kyllä ne siitä joskus aikuistuu..(tuskin).
- Anonyymi
Niin Anuki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887097
- 343279
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1011802Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27881Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32833- 21832
Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk45743Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60709Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29676Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26632