Aspergeroireiset hallitsevat maapallolla ja aiheuttavat sodat, köyhyyden ja kurjuuden. Aspergeroireset ovat empatiakyvyttömiä, heillä on kommunkointipulmia, ovat kapeakatseisia, tukeutuvat ohjaavaan henkilöon, omaavat voimakkaan tunnemaailman ja elävät omassa kuplassaan kuten he itse sanovat.
Julkinen sektori on aspergeroireinen ja verotus ja monet lait ovat vastoin useita moraaliohjeita. Jalo 8. osainen polku kehoittaa harjoittamaan elinkeinoa josta ei ole vahinkoa kenellekkään. Oikea puhe on myös hyve.
http://www.nic.fi/~laan/polku.htm
Aspergerihmisten maailma
5
143
Vastaukset
- Anonyymi
Sanoo hän, joka ei selvästikään tiedä asiasta mitään
Miltä sivustolta tiedot etsit? - Anonyymi
"Aspergeroireiset hallitsevat maapallolla ja aiheuttavat sodat, köyhyyden ja kurjuuden. Aspergeroireset ovat empatiakyvyttömiä. "
Ei pidä paikkaansa! Nuo ovat narsistin ominaisuuksia! Asperger ihmiset voivat olla jopa yli tunteellisia ja hyvin herkkiä. Joskus myös herkästi suuttuvia mutta se johtuu siitä että näemme maailman paljon moniulotteisemmin kuin normi ihmiset.
AssiMies89- Anonyymi
Ja kyllähän se joskus alkaa raivostuttamaan kun joutuu käymään keskusteluja itseään tyhmempien ihmisten kanssa.
AssiMies89 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllähän se joskus alkaa raivostuttamaan kun joutuu käymään keskusteluja itseään tyhmempien ihmisten kanssa.
AssiMies89Se on juurikin se ärsyttävin juttu mitä en uskaltanut tunteistani sanoa 50 vuoteen .
Keskustelut tuntuu usein niin kiduttavan tyhmiltä ja sit yrittää kohteliaasti näytellä niinkuin olis itse vielä tyhmempi jottei ne ihmiset hermostuis. Se on emotionaalisesti aivan kauhee kokemus
"poiuytrfghj"
- Anonyymi
Tosiaan asperger henkilöt yhdistetään joihinkin sekoilijoihin vaikkapa tuolla ylilaudalla jossa joskus tulee jotain katottua kun joku somessa sinne linkittää. Mutta ne as henkilöt joita itse olen tavannut on olleet sellaisia saksalaisen dekkarin Kettu sarjassa as-henkilöä näyttelevän lenny wandmann tyyppisiä fiksuja tyyppejä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648