Aspergerihmisten maailma

Anonyymi

Aspergeroireiset hallitsevat maapallolla ja aiheuttavat sodat, köyhyyden ja kurjuuden. Aspergeroireset ovat empatiakyvyttömiä, heillä on kommunkointipulmia, ovat kapeakatseisia, tukeutuvat ohjaavaan henkilöon, omaavat voimakkaan tunnemaailman ja elävät omassa kuplassaan kuten he itse sanovat.

Julkinen sektori on aspergeroireinen ja verotus ja monet lait ovat vastoin useita moraaliohjeita. Jalo 8. osainen polku kehoittaa harjoittamaan elinkeinoa josta ei ole vahinkoa kenellekkään. Oikea puhe on myös hyve.
http://www.nic.fi/~laan/polku.htm

7

55

Vastaukset

• Sanoo hän, joka ei selvästikään tiedä asiasta mitään

Miltä sivustolta tiedot etsit?

• "Aspergeroireiset hallitsevat maapallolla ja aiheuttavat sodat, köyhyyden ja kurjuuden. Aspergeroireset ovat empatiakyvyttömiä. "

Ei pidä paikkaansa! Nuo ovat narsistin ominaisuuksia! Asperger ihmiset voivat olla jopa yli tunteellisia ja hyvin herkkiä. Joskus myös herkästi suuttuvia mutta se johtuu siitä että näemme maailman paljon moniulotteisemmin kuin normi ihmiset.

AssiMies89

• Ja kyllähän se joskus alkaa raivostuttamaan kun joutuu käymään keskusteluja itseään tyhmempien ihmisten kanssa.

AssiMies89

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kyllähän se joskus alkaa raivostuttamaan kun joutuu käymään keskusteluja itseään tyhmempien ihmisten kanssa.

AssiMies89

Se on juurikin se ärsyttävin juttu mitä en uskaltanut tunteistani sanoa 50 vuoteen .
      Keskustelut tuntuu usein niin kiduttavan tyhmiltä ja sit yrittää kohteliaasti näytellä niinkuin olis itse vielä tyhmempi jottei ne ihmiset hermostuis. Se on emotionaalisesti aivan kauhee kokemus

"poiuytrfghj"

• Tosiaan asperger henkilöt yhdistetään joihinkin sekoilijoihin vaikkapa tuolla ylilaudalla jossa joskus tulee jotain katottua kun joku somessa sinne linkittää. Mutta ne as henkilöt joita itse olen tavannut on olleet sellaisia saksalaisen dekkarin Kettu sarjassa as-henkilöä näyttelevän lenny wandmann tyyppisiä fiksuja tyyppejä.

• Ton tohtorin kurkku vuotais verta aika kivasti.

• Mä voisin helposti pahoinpidellä toimittajan kuin toimittajan jos haluaisin.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 50
    1145
  2. Ota vielä kerran yhteyttä

Ole kiltti. Koko ajan mietin miten voisin sanoa sulle että rakastan sua ja haluan sut ja meidät. Kun saisin siihen selvän merkin sulta niin en epäröi.
    Ikävä
    89
    871
  3. Samu Huberille myös syyte huumerikoksesta

Pääseekö Samu samaan selliin Sohvi-bimbon kanssa?
    20
    431
  4. Vieläkin on taikaa...

Juuri sinussa. Hyvä mieli tulee kun saan sinua aina nähdä. En tiedä miksi? Sinussa vain on jotain maagista. Mietin tässä tarkistettuani yhden jutun,
    Ikävä
    63
    415