Kylläpäs oli aikamoiset bileet. Alku näytti siltä että eihän siellä mitään tule tapahtumaan, mutta kun ilta eteni niin johan alkoi tapahtua ja osa porukasta taisi ryypätä ihan kunnolla. Suurimmilta järjestyshäiriöiltä sentään vältyttiin.
Lemust leippä
5
371
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä tapahtuma oli hieman yliammuttu sillä porukka enimmäkseen ryyppäsi siellä. Muutamalla kaverilla lähti mopo käsistä oikein kunnolla. Kyllä parempi olisi ollut järjestää vain ihan perinteiset markkinat niin kuin ennenkin ja toivottavasti tästä otettiin nyt opiksi.
- Anonyymi
Ilta oli muuten mukava, mutta aika paljon otti päähän ne muutamat kaverit jotka viinapäissään siellä kekkuloivat.
- Anonyymi
Ei pidä valittaa. Tuollaisissa tapahtumissa on aina alkoholi läsnä ja se pitää vaan hyväksyä. Järjestyksenvalvoja on sitä varten että poistaa häiriköt.
- Anonyymi
Itse markkinat olivat päivällä ja ne olivat tälläkin kertaa hyvät. Se mitä siellä illalla tapahtui niin meni sitten täysin yli ja toivottavasti ensi vuonna ei vastaavaa enää koeta.
- Anonyymi
Kyllä se leipämyynti siellä markkinoilla oli jälleen todella vähäistä. Alkuvuosina oli paljon enemmän leipämyyntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su392435- 1591698
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1751556En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2491410Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4201402Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄811337- 1171273
- 101074
Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861039Kehitysvammainen teki työtä 19 vuotta ilman palkkaa
K kaupan pullonpalautusautomaattia hoiti ja vapautti muut myyjät muihin töihin. Tästä on varmasti 19 vuoden aikana ollut129981