Kylläpäs oli aikamoiset bileet. Alku näytti siltä että eihän siellä mitään tule tapahtumaan, mutta kun ilta eteni niin johan alkoi tapahtua ja osa porukasta taisi ryypätä ihan kunnolla. Suurimmilta järjestyshäiriöiltä sentään vältyttiin.
Lemust leippä
5
346
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä tapahtuma oli hieman yliammuttu sillä porukka enimmäkseen ryyppäsi siellä. Muutamalla kaverilla lähti mopo käsistä oikein kunnolla. Kyllä parempi olisi ollut järjestää vain ihan perinteiset markkinat niin kuin ennenkin ja toivottavasti tästä otettiin nyt opiksi.
- Anonyymi
Ilta oli muuten mukava, mutta aika paljon otti päähän ne muutamat kaverit jotka viinapäissään siellä kekkuloivat.
- Anonyymi
Ei pidä valittaa. Tuollaisissa tapahtumissa on aina alkoholi läsnä ja se pitää vaan hyväksyä. Järjestyksenvalvoja on sitä varten että poistaa häiriköt.
- Anonyymi
Itse markkinat olivat päivällä ja ne olivat tälläkin kertaa hyvät. Se mitä siellä illalla tapahtui niin meni sitten täysin yli ja toivottavasti ensi vuonna ei vastaavaa enää koeta.
- Anonyymi
Kyllä se leipämyynti siellä markkinoilla oli jälleen todella vähäistä. Alkuvuosina oli paljon enemmän leipämyyntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840