Kristian pelle.

Anonyymi

On tuo Kristian todellinen dorka. Asunnoton paskahousu. Aivan pelle. Alkoholi ongelmallinen. Kotiin pelle.

43

737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aluksi vaikutti ihan mukavalta tyypiltä ja oli jopa voittaja-ainesta mutta viinaanmenevä idiootti näyttää olevan. Kiroileekin kuin mikäkin muokka. Ei lausetta jossa ei olisi kirosanaa. Toivottavasti lähtee nopeasti kotiin tuolta.

      • Anonyymi

        Kyllähän tuon tyypin laaduttomuus tulee ilmi jo siinäkin, että hänellä ei ole edes kunnollista ammattia. Hän on sekatyömies, eli ei oikein mitään.

        Taitaa olla niin, että hänen päässään liikkuu vain suu.
        Silmät ovat sielun peili ja kyseisen tyypin silmien tyhjä katse kavaltaa sen, että hän ei ole tainnut olla läsnä silloin kun järkeä on jaettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuon tyypin laaduttomuus tulee ilmi jo siinäkin, että hänellä ei ole edes kunnollista ammattia. Hän on sekatyömies, eli ei oikein mitään.

        Taitaa olla niin, että hänen päässään liikkuu vain suu.
        Silmät ovat sielun peili ja kyseisen tyypin silmien tyhjä katse kavaltaa sen, että hän ei ole tainnut olla läsnä silloin kun järkeä on jaettu.

        Mitäs vikaa sekatyömiehessä, tietysti jos ei ole käynyt mitään kouluakaan, niin on vähän heikoilla. Harva kuitenkaan tekee saman alan töitä mitä vaikkapa ammattikoulua käynyt, lukiolla taas ei tee mitään, eikä välttämättä työllisty vaikka opiskelisi kuinka paljon tahansa. Supliikkityypit saa kuitenkin aina jotain työtä yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs vikaa sekatyömiehessä, tietysti jos ei ole käynyt mitään kouluakaan, niin on vähän heikoilla. Harva kuitenkaan tekee saman alan töitä mitä vaikkapa ammattikoulua käynyt, lukiolla taas ei tee mitään, eikä välttämättä työllisty vaikka opiskelisi kuinka paljon tahansa. Supliikkityypit saa kuitenkin aina jotain työtä yleensä.

        Sehän on aivan päivänselvää, että tuo tyyppi on täysin kouluttamaton.

        Itse lasken pelkän ammattikoulunkin käyneen henkilön kouluttamattomaksi.

        Ammattikouluun menevät yleensä ne, joita ei opiskelu kiinnosta, mutta jonnekin on pakko mennä peruskoulun jälkeen.

        Lukiokaan ei ole vielä mitään, eikä pelkästään ylioppilas ole mitään työmarkkinoilla.

        Mutta lukion käynti avaa ovet korkeakouluihin, ainakin niille.
        joilla on potentiaalia.

        Itsekin olen aikanani opiskellut sen peruskoulun jälkeen vielä kymmenkunta vuotta, joten varmasti tiedän tämän asian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on aivan päivänselvää, että tuo tyyppi on täysin kouluttamaton.

        Itse lasken pelkän ammattikoulunkin käyneen henkilön kouluttamattomaksi.

        Ammattikouluun menevät yleensä ne, joita ei opiskelu kiinnosta, mutta jonnekin on pakko mennä peruskoulun jälkeen.

        Lukiokaan ei ole vielä mitään, eikä pelkästään ylioppilas ole mitään työmarkkinoilla.

        Mutta lukion käynti avaa ovet korkeakouluihin, ainakin niille.
        joilla on potentiaalia.

        Itsekin olen aikanani opiskellut sen peruskoulun jälkeen vielä kymmenkunta vuotta, joten varmasti tiedän tämän asian.

        Ja hukkaan meni "koulutuksesi", tuhlasit vain yhteiskunnan varoja. Kymmenen vuotta kun ryyppää opiskelijapippaloissa, niin johan sitä alkaa kypsä ollakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hukkaan meni "koulutuksesi", tuhlasit vain yhteiskunnan varoja. Kymmenen vuotta kun ryyppää opiskelijapippaloissa, niin johan sitä alkaa kypsä ollakin.

        Salli minun nauraa typeryydellesi.

        Sinäkö muka tiedät menikö koulutukseni hukkaan?

        Sinä, joka et tiedä juuri mitään muutakaan ylipäätään mistään aiheesta.

        Koulutukseni ansiosta olen kuitenkin päätynyt hyvin palkattuun ja arvostettuun virkaan.

        Näitä töitä ei sekatyömiehen koulutuksella kyettäisi tekemään.

        Joten se siitä hukkaan menneestä opiskelun täyteisestä kymmenestä vuodesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salli minun nauraa typeryydellesi.

        Sinäkö muka tiedät menikö koulutukseni hukkaan?

        Sinä, joka et tiedä juuri mitään muutakaan ylipäätään mistään aiheesta.

        Koulutukseni ansiosta olen kuitenkin päätynyt hyvin palkattuun ja arvostettuun virkaan.

        Näitä töitä ei sekatyömiehen koulutuksella kyettäisi tekemään.

        Joten se siitä hukkaan menneestä opiskelun täyteisestä kymmenestä vuodesta.

        Sepustuksesi paljastaa kouluttautumattomuuden ja/tai kyvyttämyyden oppia mitään. Virassa olevalla ei ole myöskään aikaa seurata BB:tä ja sepustella tänne 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepustuksesi paljastaa kouluttautumattomuuden ja/tai kyvyttämyyden oppia mitään. Virassa olevalla ei ole myöskään aikaa seurata BB:tä ja sepustella tänne 24/7.

        Edelleenkin: Salli minun nauraa sinulle luuseri

        Minä en seuraa tuota paska ohjelmaa lainkaan.

        Tännekin kirjoitan vain ja ainoastaan siksi, että teille BB:tä seuraaville luusereille on niin mukavaa kettuilla

        Teistä kun erittäin suuri osa on niitä täysin, tai lähestulkoon täysin kouluttamattomia luusereita.

        Sen näkee helposti esimerkiksi typeristä kirjoitus- ja kielioppivirheitä täynnä olevista kommenteistanne.

        Ja vielä se, että korkeakoulutettuna minulla on vapaa työaika. En siis ole kellokortin orja, kuten monet vain vähän koulutetut ovat. Voin tehdä työtä käytännössä mihin vuorokauden aikaan itse haluan ja tarvittaessa myös kotoa käsin. Tärkeintä on se, että työt tulevat tehdyiksi. Ei se, olenko konttorilla "sorvin" ääressä, vai teenkö töitä etänä kotoa käsin. Niinpä halutessani voin silloin tällöin kettuilla täällä teille luusereille.

        Eikö olekin mukavaa, vai mitä luuserit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin: Salli minun nauraa sinulle luuseri

        Minä en seuraa tuota paska ohjelmaa lainkaan.

        Tännekin kirjoitan vain ja ainoastaan siksi, että teille BB:tä seuraaville luusereille on niin mukavaa kettuilla

        Teistä kun erittäin suuri osa on niitä täysin, tai lähestulkoon täysin kouluttamattomia luusereita.

        Sen näkee helposti esimerkiksi typeristä kirjoitus- ja kielioppivirheitä täynnä olevista kommenteistanne.

        Ja vielä se, että korkeakoulutettuna minulla on vapaa työaika. En siis ole kellokortin orja, kuten monet vain vähän koulutetut ovat. Voin tehdä työtä käytännössä mihin vuorokauden aikaan itse haluan ja tarvittaessa myös kotoa käsin. Tärkeintä on se, että työt tulevat tehdyiksi. Ei se, olenko konttorilla "sorvin" ääressä, vai teenkö töitä etänä kotoa käsin. Niinpä halutessani voin silloin tällöin kettuilla täällä teille luusereille.

        Eikö olekin mukavaa, vai mitä luuserit?

        Hyvällä mielikuvituksella pääsee pitkälle, voisit kokeilla vaikka satukirjailijan uraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkin: Salli minun nauraa sinulle luuseri

        Minä en seuraa tuota paska ohjelmaa lainkaan.

        Tännekin kirjoitan vain ja ainoastaan siksi, että teille BB:tä seuraaville luusereille on niin mukavaa kettuilla

        Teistä kun erittäin suuri osa on niitä täysin, tai lähestulkoon täysin kouluttamattomia luusereita.

        Sen näkee helposti esimerkiksi typeristä kirjoitus- ja kielioppivirheitä täynnä olevista kommenteistanne.

        Ja vielä se, että korkeakoulutettuna minulla on vapaa työaika. En siis ole kellokortin orja, kuten monet vain vähän koulutetut ovat. Voin tehdä työtä käytännössä mihin vuorokauden aikaan itse haluan ja tarvittaessa myös kotoa käsin. Tärkeintä on se, että työt tulevat tehdyiksi. Ei se, olenko konttorilla "sorvin" ääressä, vai teenkö töitä etänä kotoa käsin. Niinpä halutessani voin silloin tällöin kettuilla täällä teille luusereille.

        Eikö olekin mukavaa, vai mitä luuserit?

        Eikä korkeastikoulutettu arvostelisi muiden kielioppivirheitä, älykkyyttä tai muuta sellaista, eikä toisi sitä jatkuvasti esille. Korkeastikoulutettu ei käyttäisi sanoja kuten "luuseri, sorvin ääressä, kouluttamattomia luusereita". Taitaa tuo joskus haaveena ollut korkeastikoulutettu päämäärä olla harhaa, olet ilmeisesti pudokas joka joskus on haaveillut hyvästä ja ansioituneesta ammatista, nyt tämä pilviin nostettu status ja "virka" ja etänä tapahtuva työ taitaa naamioitua ihan vaan puhelinmyyntityön taakse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on aivan päivänselvää, että tuo tyyppi on täysin kouluttamaton.

        Itse lasken pelkän ammattikoulunkin käyneen henkilön kouluttamattomaksi.

        Ammattikouluun menevät yleensä ne, joita ei opiskelu kiinnosta, mutta jonnekin on pakko mennä peruskoulun jälkeen.

        Lukiokaan ei ole vielä mitään, eikä pelkästään ylioppilas ole mitään työmarkkinoilla.

        Mutta lukion käynti avaa ovet korkeakouluihin, ainakin niille.
        joilla on potentiaalia.

        Itsekin olen aikanani opiskellut sen peruskoulun jälkeen vielä kymmenkunta vuotta, joten varmasti tiedän tämän asian.

        Alkoholisoitunut, työtön, asunnoton pummi koko Jätkä. Olevinaan hauska. Todellinen moukka. Ulos talosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä korkeastikoulutettu arvostelisi muiden kielioppivirheitä, älykkyyttä tai muuta sellaista, eikä toisi sitä jatkuvasti esille. Korkeastikoulutettu ei käyttäisi sanoja kuten "luuseri, sorvin ääressä, kouluttamattomia luusereita". Taitaa tuo joskus haaveena ollut korkeastikoulutettu päämäärä olla harhaa, olet ilmeisesti pudokas joka joskus on haaveillut hyvästä ja ansioituneesta ammatista, nyt tämä pilviin nostettu status ja "virka" ja etänä tapahtuva työ taitaa naamioitua ihan vaan puhelinmyyntityön taakse.

        Mitäpä sinä kouluttamaton luuseri vätys koulutuksesta tiedät.

        Minun ei tarvitse enää selvittää sinulle mitään, koska et vähäisestä järjestäsi johtuen sitä kuitenkaan ymmärrä.

        Pitäisikö minun ryhtyä kirjoittamaan tänne kuten esimerkiksi selkouutisissa puhutaan?

        Ehkäpä silloin jopa sinäkin ymmärtäisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs vikaa sekatyömiehessä, tietysti jos ei ole käynyt mitään kouluakaan, niin on vähän heikoilla. Harva kuitenkaan tekee saman alan töitä mitä vaikkapa ammattikoulua käynyt, lukiolla taas ei tee mitään, eikä välttämättä työllisty vaikka opiskelisi kuinka paljon tahansa. Supliikkityypit saa kuitenkin aina jotain työtä yleensä.

        Sekatyömies on yleensä kouluttamaton luuseri. Kristian oiva esimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuon tyypin laaduttomuus tulee ilmi jo siinäkin, että hänellä ei ole edes kunnollista ammattia. Hän on sekatyömies, eli ei oikein mitään.

        Taitaa olla niin, että hänen päässään liikkuu vain suu.
        Silmät ovat sielun peili ja kyseisen tyypin silmien tyhjä katse kavaltaa sen, että hän ei ole tainnut olla läsnä silloin kun järkeä on jaettu.

        Hyvin kirjoitettu. Sekatyömies on yhteiskunnan luuseri. Ihmisellä pitää olla ammatti.


    • Anonyymi

      Kyllähän tuohon kiroiluun olisi jo syytä puuttua, samoin noiden kahden bylsimiseen, jotain rotia nyt tuotannolta tuohon touhuun, kiitos.

    • Anonyymi

      No ei ole mikään koditon. Krisu on meidän porukan suosikki.

    • Anonyymi

      Oli kotia tai ei niin kaamee tyyppi kaikin puolin.

      • Anonyymi

        Todellinen ääliö. Jos menettää kotinsa on oma syy. Siitä ei sympatiaa heru.


    • Anonyymi

      No tuohan on tuotannon tänään antama rooli! Tehtävä.

    • Anonyymi

      Kaikki eivät aina tiedä mitä sana, Salatehtävä tarkoittaa.

    • Anonyymi

      Ei ihmisen tarvi olla koulutettu ollakseen mielenkiintoinen. Ei tee mieli ajatellakaan mitä talo ois ilman Krisumiestä

      • Anonyymi

        "Krisumies", mikä se on?
        Tuollaista tuossa ohjelmassa mukana olevat tyyppiä pitää kutsua Krisupojaksi.

        Ei tuo missään tapauksessa ole mies.


      • Anonyymi

        Krisun hutsu muija luultavasti kommentoinut. Ihminen joka ei ole itseään kouluttanut, on yhteiskunnan lude. Tämä Kristian on oiva esimerkki sellaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Krisumies", mikä se on?
        Tuollaista tuossa ohjelmassa mukana olevat tyyppiä pitää kutsua Krisupojaksi.

        Ei tuo missään tapauksessa ole mies.

        Ääliö on kyseinen pelle. Alkoholisti asunnoton ulos talosta.


    • Anonyymi

      "Taitaa olla niin, että hänen päässään liikkuu vain suu.
      Silmät ovat sielun peili ja kyseisen tyypin silmien tyhjä katse kavaltaa sen, että hän ei ole tainnut olla läsnä silloin kun järkeä on jaettu."
      Tuo oli täysin osuva kuvaus, tuosta toljottajasta, jonka puhekin kuulostaa siltä,
      kuin leuka olisi tipahtamassa.

    • Anonyymi

      Viime viikolla Krisu oli niin ihana laivan päällikkönä, mutta kun eilen katsoi ja kuunteli sitä, tuli niin vastenmielinen olo siitä, v...tu, v...tu...v..tu...

    • Anonyymi

      Täytyyhän talossa olla yx kunnon heterokin, jolla on arvot kohdillaan.

      • Anonyymi

        Krisu on ääliö. Todellinen moukka. Sekatyömieheltä ei voi paljon vaatia. Kaikenlisäksi tyhmä kuin saapas.


    • Anonyymi

      Täytyyhän talossa olla yx kunnon heterokin, jolla on arvot kohdillaan.

    • Anonyymi

      Krisu paiskoo faktaa vihervasureiden turpavärkeille kun piiperöt vinkuu vaan kun musta tuntuu ja mun tunteet ja älä tapa banaanikärpästä, samat yliopistopellet naukuu nyt tässäkin ketjussa. Nannaa korville, yhy ja kyynel😂

      • Anonyymi

        Alkolistin, asunnottoman, ja sekatyömiehen kommentit ei mua hetkauta. Yhteiskunnan luuseri Kouluttamaton moukka.


    • Anonyymi

      Hauska ketjureaktio:
      Eka viikolla Jukka imitoi Villeä (apsolutismin perkele)
      Seuraavalla Ville Krisun kännimesoilua makkarissa
      Nyt sitten Krisu Tarinaa

    • Anonyymi

      Piereskelevä pelle hyi hitto.NIIN ja ELÄINRÄÄKKÄÄJÄ.

    • Anonyymi

      Krisu näyttää Jeesukselta hilluessaan saunatakissa yötäpäivää. Vai oisko se vaikka kuin joku andreas, Jeesus-Villen opetuslapsi. Sandaalit vielä jalkoihin ja sauva käteen, ehkä leili vyötäisille ja kivilinko myös, petoja varten

    • Anonyymi

      V-Krisu inhottaa tapoineen ja juttuineen yhä enemmän. Krisun näkisi jo mielellään talosta ulostettavissa nimetyissä. Tarinakaan ei pysty ärsytättämään niin paljon, kuin Krisu. Tuon tyypin. kylmät silmät ja toljottava katse ja vätystelevä puhetapa. Hyi-hyi!

    • Anonyymi

      Silmien mitään sanomaton ja mitään ymmärtämätön tuijotus. Tällaiset viinaan menevät resupetterit vetoavat juuri naiskatsojiin. On huvittavaa seurata kun tyyppi yrittää niin kovasti aloittaa jotain älykästä keskustelua, nopeasti se menee kohti noita tuttuja aiheita: kaljaan, pilluun ja panemiseen. Ei jatkoon.

    • Anonyymi

      Ei edes kauppareissusta selvinnyt ilman v...ttujaan. En ole koskaan kuullut kenenkään bb kausilla jauhavan noin tiuhaan tätä teinien suosimaa sanaa ja kiroilevan muutenkin.
      Osaakohan Krisu kuunnella itseään ja ymmärtääkö, miltä tuo kuulostaa muiden korvissa?
      Bb:n jälkeen siihen on hyvä mahdollisuus, jos kuuntelee tallenteita.

      • Anonyymi

        V-tun hokemisen saisi lopettaa, muuten ei ärsytä.


    • Anonyymi

      Todellinen moukka. Työtön, asunnoton ja alkoholisti. Luulee tietävänsä kaiken. Rikollinen josta tuotannolla ei tietoo. Kaveri välittänyt huumeita. Naamasta ja käytöksestä näkee, että on käyttänyt itsekin. Luuseri paska koko Jätkä.

      • Anonyymi

        Kavereiden puskaradio kai kertoo tästä Krisun diilaamisesta ja käytöstä. Ei sellaiset salassa pysy. Kristian vaikuttaa todellakin sellaiselta, jolla ei olisi yhtään tunnontuskia tienata diilaamalla huumeita. Todennänöisesti käyttänyt myös itse.Onko miehen levottomuus ja meuhkaaminen vieroitusoireilua? Miksihän muuten, ohjelman kommentaattori Hätönen, odottaa Krisun ja Tarinan välille syntyvän jotain säpinää? Eikö se tullut selväksi kaikille ulkotehtävän aikana, että Kristian toivoi puhelua tyttöystävältään. Jota ei kai ihan heti ole Tarinaan vaihtamassa. Kaikki asukkaita innoissaan naittavat, ei ilmeisesti katso ohjelmaa kovin tarkkasti. Kun joku uumoili heterosuhdetta homoseksuaali Kimmolle.


    • Anonyymi

      Huumeenvälittäjä, alkoholisti, työtön ja asunnoton paskahousu ulos talosta. Todellinen pelle. Varmaan pellen muija tyytyväinen. Luultavasti Krisun muija samanlainen laholatva.

      • Anonyymi

        Hurja nainen ainakin, koska jossain välissä Krisu pelkäsi saavansa turpaankin muijaltaan. Kovishuumeporukkaa ehkä?


    • Anonyymi

      Tälläisiäm huume/eläinrääkkäjä Krisuja yhteiskunta hyysää ja kaltaisensa luuserit mielenterveysosastoilla äänestävät sitten voittoon. Veroja vaan ylös ja KiKyä kehiin niin saa Krisukin ilmaiset huvinsa ja mukavan kodin jossa voi dokata 24/7. Me selvitään tästä, jos ei muuten niin liputetaan taas ensi vappuna.

      Vieläkö ihmettelette miksi kouluttautuneet nuoret nostavat kytkintään ja lähtevät muualle?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe