Skoda on ihan hyvä auto

Anonyymi

Minulla on ollut vaikka millaisia autoja ja Skodat ovat olleet ihan hyviä, itseasiassa loistavia verrattuna erääseen japanilaiseen merkkiin joka alkaa T kirjaimella.

17

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä tuo yllätä ketään.

• Anonyymi

Saksalaisen Dekra-katsastusketjun tuore vikaraportti on kattava isolla koolla. Tulosten taustalla on 15 miljoonaa määräaikaiskatsastusta Saksassa vuosina 2016 ja 2017.

Vikaraportista on päteväksi käytettyjen autojen oppaaksi. Kattava vikaraportti paljastaa armotta, mitkä ovat vähävikaisia automalleja, mitkä taas murheenkryynejä.

Linkki: https://moottori.fi/liikenne/jutut/onko-autoni-luotettava-patevan-vastauksen-antaa-kattava-katsastusraportti/

Skoda Octavia sijoittui isommassa keskiluokassa sijalle 4 ja isommassa keskiluokassa ajokilometreillä 50 - 100 tkm sijalle 4 .

• Anonyymi

Onko Trabant tosiaan Japanista?

• Skooda on ihan kiva kauppakassi jos hyvät autot ei kiinnosta eikä pikkuviat haittaa.

• Anonyymi

Skoda puoltaa vasemmalle. Missä vika? Ideologinen syy?

• Anonyymi

Lapsellisten hiekkalaatikko on tämä palsta,mitä ny vähän kunnianloukkauksia ja aivotonta solvausta. Menkää huu haa palstalle ja sekoilkaa siellä.

• Anonyymi

Onko Skoodassa vielä takana moottori, tuli mieleen Skoda S 100.

• Anonyymi

Skoda viettää vasemmalle koska sehän on ihan hyvä itäauto. Minä en itäautoilla ajele tietenkään.

• Anonyymi

Mun itin auto on oalempi, kun tun äitin auto. Lällällläää.

• Anonyymi

Itse ajan aina uudella Mersulla, mutta Toyota on köyhille ihan hyvä kulkupeli. Skodaan en edes katsoisi, ennemmin vaikka Dacia tai Lada, jos millään ei ole mitään väliä ja kaikki kelpaa köyhyyden kiirastulessa.

• Anonyymi

• Anonyymi

Juu, uskotaan, Mesemiehethän täällä keskustelee ja varsinkin ne jotka ajavat uusilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, uskotaan, Mesemiehethän täällä keskustelee ja varsinkin ne jotka ajavat uusilla.

Skodahiirulaisen kateuden määrä on uskomaton.

• Itse olen tykännyt Skodasta kaikista eniten mitä minulla on autoja ollut. Nyt jo yli 400tkm mittarissa ja ei ole tarvinnut mitään isompaa korjata.

• Anonyymi

Enpä voisi Skodalla ajaa.
      Naapurin Toyota-äijä keljuilee ja nauraa jos Skodalla ajan.

• Anonyymi

Ei Skodalla ajeta, se on hinauksessa...

• Anonyymi

Skoda kiihtyy alamäessä, Skoda-kuski ylämäessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Niin surullinen

onnettomuus taas. Voimia ihan kaikille läheisille,kavereille ja kouluun 🙏
      Lapua
      94
      2850
    2. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      79
      2369
    3. Paloautoko se oli kolarissa Juntusrannan risteyksessä?

Oli kuva paloautosta nettijutussa.
      Suomussalmi
      23
      1911
    4. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      22
      1480
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?
      Outokumpu
      29
      1450
    6. Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!

Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1302
    7. siis ihan oikeesti

Tämä on naurettavaa
      Ikävä
      87
      872
    8. Murtautuminen uimahalliin

17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?
      Kiuruvesi
      26
      867
    9. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      62
      806
    10. Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.

Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois
      Hybridi- ja sähköautot
      2
      719
    Aihe