Hei kaikki. Onko teillä käynyt niin että ekalla neuvolakäynnillä ei ole kuulunut sydänääniä? Mulla ei kuulunut ja nyt menenkin ensi viikolla yksityiselle ultraan oman mielenrauhan vuoksi. Onko muita vastaavia?mikä on ollut edullisin ultra helsingissä?kiitos etukäteen vastauksista. olen kai liian malttamaton...
kuuluvatko sydänäänet rv 8?
7
2855
Vastaukset
- ultrassa
Yleensä sydämenlyönnit näkyvät ultrassa jo
tuolloin (viimeistään), mutten tiedä, kuuluvatko ne. - rv 22
Sydänäänet ei välttämättä kuulu vielä tuolloin, vaikka sydän lyökin jo. Minullakaan ei ensimmäisellä neuvolakäynnillä edes yritetty kuunnella. Ehkä se on parempi niin, etteivät turhaa huolestuta jos ei kuulu.
Ensimmäisen kerran kuulin sydänäänet np-ultrassa viikolla 12 ja ensimmäisen kerran neuvolassa viikolla 13. Ei siis vielä kannata todellakaan huolestua. :) - alakautta
Hei!
Älä huolestu. Noilla viikoilla ne syke näkyy varmasti ultrassa, jos se tehdään emättimen kautta, mutta ei kuulu neuvolassa, eikä välttämättä näy vatsanpeitteiden läpi ultratessa.
Itselläni ei neuvolan laitteilla ole koskaan kuulunut edes 12 viikolla. Kuuluvat sitten myöhemmin, muistaakseni 14- 15 viikolla. Utrassa kyllä näkyy jo vatsanpeitteidenkin läpi, minulla ultrattu viikolla 10.
Tiedän miltä se sykkeen kuulumattomuus tuntuu, varsinkaan tätä raskautta edeltäneiden keskenmenojen jälkeen, se aiheuttaa pelkoa, mutta ei sille mitään voi.
Iloista kevättä sinulle! - ekka kerran
raskausviikollla 9 neuvolassa, ja silloin ei etes vielä yritetty kuunnella kun sanoi neuvolantäti ettei todennäköisesti kuulu niin aikasin. (Ne siiiiis saattaa EHKÄ kuulua, mutta monesti ei vielä tuossa vaiheessa!)
Seuraava neuvola oli sitten kk:n päästä ja ultra siinä välissä ja kaikki ok! Nyt tosin mennään jo rv:a 40 että tuosta on tovi aikaa... ;D
Sinullakaan ei siis varmasti mitään huolta, mukavaa odotusta! =) - Annina
Minulla kätilöopistolla viikolla 6 0 lääkäri kirjasi papereihin "sydänäänet ok". Ihmeellisen myöhäisltä siis nuo muiden kuulostavat..
- sasu
Hei, sinulla ei syytä huoleen. Kuten sanottua, ääniä ei yleensä edes kuunnella dopplerilla vatsanpeitteiden päältä noin aikaisessa vaiheessa ettei tule pettymyksiä turhaan. Minulla
- laskettu aika muuttui 2 vk
Hei. Kävin sitten oman mielenrauhan vuoksi yksityisellä ultrassa. selvisi että kaikki ok, olenkin vasta 7 4 kun piti olla 9 4. Ihanaa kun on nyt varmuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752