Onko jollakin kokemuksia kuinka tuollainen vapaavirtaussuodatin vaikuttaa T4:seen ym. Huomaako sen ajossa vai ihan huuhaa juttu?
Vapaavirtaussuodatin
7
3297
Vastaukset
- ............
sitä paitsi vapaavirtaus suodatin päästää paskaa läpi ja turbo kulahtaa
- Mike
Eihän noista suodattimista oikeestaan ees oo hyöytä vakkariin....vai???
- volvo v40 2.0T
joo kyllä vapari suodattimesta on hyötyä mulla on
matalapaine turbossa sellainen selvä ero alavaannössä js kierros herkkyydessä ainakin greenin suodattimella. - v40t4
itellä on bsrän suodatin.JA suosittelen sellasen laittamista.Todella tyylikkäät imu äänet tietyissä kieroksissa.Hintaan nähden todella kannattava ostos.
- S90
Onko kellään käytännön kokemuksia kys. vv-suodattimien käytöstä vapaastihengittävissä?
Saadaanko lisää tehoa ja pienempi polttoaineenkulutus?
Vaiko ainoastaan 84E kukkaronkevennys (K&N)- suodatin
Itselläni ei nyt volea ole, mutta 2 litraiseen mondeooni pistin green twisterin, ja kyllä vääntö on aivan erilainen ja kierrosherkkyys nousi. Koneesta tuli muutenkin kaikin tavoin eläväisempi ja soundi on muhkea.
Jovain on imuäänet kohillaan BSR kartiolla.
Auto on -97 Volvo T4
2015 kesällä työreissulla Saarijärvellä ollessani jopprilta ostin pois.
Ajettu oli silloin 220tkm.
Asennettu:
-Virityssarja Stage 1, 235Hp / 363Nm
-Sport Flow putkisto
-3" Downpipe /Katalysaattorilla
-Kartiosuodatin
Luulisin että ois 250 hepan kohilla tehot ja väännöt siinä 400 nyyttonia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893544Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563034
- 612855
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542687Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.592663On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle602413Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802271- 692128
- 452122