Minkä ikäisenä huomasit olevasi erilainen? Tykkääväsi ns."oudoista" jutuista? Itse olen ollut "hiukan erilainen" jo lapsesta pitäen o_O
Voiko olla perverssi(miten sen nyt kukin ymmärtää) jo syntyjään? ;D Jaa..ah, kas siinä kysymys.
Koska fetissi/kinky-henki sinussa heräsi?
11
2736
Vastaukset
- Xyz
Useimmat seksuaalisesta orientoituneet mieltymykset ovat peräisin jo lapsuuden ajoilta. Kokemukset voivat olla joko miellyttäviä, turvaa antavia, tai tilanteita, joissa on saanut tunnustusta, hyväksyntää. Tai sitten aivan päinvastoin. Vanhemmat ovat voineet kurittaa lastaan ja myöhemmin henkilö on alkanut nauttia SM-leikeistä. Samoin lapsuuden kokemukset voivat olla pohjana myöhemmille roolileikeille.
Ihmiselle herkkä aika on murrosikä. Silloin koetut vaikkapa ensikosketukset johonkin seksuaalisesti kiihottavaan, vaikkapa äidin alusvaatteisiin, voi myöhemmin kasvaa niin voimakkaaksi tunteeksi, että se näyttelee jo miehen myöhemmässä elämässä merkittävää roolia.
Fetismit ymmärretään nykyisin aika väljästi, jotain sellaista, joka aiheuttaa seksuaalisen kiihottumisen. Olkoon se sitten materiaali, esine, paikka, tilanne tms. Niin kauan kuin ne ovat mausteena muuta seksielämää piristämässä, niiden merkitys on vain positiivinen. Jos tilanne lukittuu sellaiseksi, ettei seksuaalinen kiihottuminen ylipäätään onnistu ilman fetissejä, se voi jo muuttua elämää rajoittavaksi.- BitteN75
En ole (tietääkseni) lapsena kokenut mitään ihmeellistä/kamalaa/outoa. Muutoin oli kyllä aika turvaton lapsuus. Itse en kyllä kokenut väkivaltaa yms. Ei ole edes tukistettu, saati sitten tehty seks. väkivaltaa.
Kai se turvattomuuskin jo vaikuttaa ja muokkaa lasta. Olin jo lapsena kiinnostunut asioista jotka eivät mielestäni kuuluu lapsuuteen! :(
Itselläni kinkytouhut yms kuuluvat juuri mukavasti mausteena seksielämääni :)...ne eivät ole hallitsevia tai kahlitsevia asioita, vain mukavan mauste ;) - bmad-28
BitteN75 kirjoitti:
En ole (tietääkseni) lapsena kokenut mitään ihmeellistä/kamalaa/outoa. Muutoin oli kyllä aika turvaton lapsuus. Itse en kyllä kokenut väkivaltaa yms. Ei ole edes tukistettu, saati sitten tehty seks. väkivaltaa.
Kai se turvattomuuskin jo vaikuttaa ja muokkaa lasta. Olin jo lapsena kiinnostunut asioista jotka eivät mielestäni kuuluu lapsuuteen! :(
Itselläni kinkytouhut yms kuuluvat juuri mukavasti mausteena seksielämääni :)...ne eivät ole hallitsevia tai kahlitsevia asioita, vain mukavan mauste ;)Ihmisillä on ollut jo pitkään halu
saada dominoida, omistaa ja sotiakin. Saman verran kun on vatvottu ihanneajatusta paremmasta maailmasta, jossa kaikkien asiat olisivat hyvin on toisia ihmisiä dominoitu ja tapettu. Vallankäyttö siis vaikuttaisi olevan kiinteä osa ihmisluontoa.
Käytännössä ihminen on yksilönä jo niin nurkkaan ajettu, ettei todellisia pyrkimysiä elämänlaadun parantamiseksi juuri kenelläkään synny. Ihmisten valintoja ohjailee talousmoraali ja muut konservatiiviset arvot, sekä näihin perustuva mainekollektiivi. Ihminen on sopuli, joka toteuttaa täyttää muiden toivomukset, vaikkei itse nauttisikaan siitä.
Konservatiivisten arvojen omaksumiseksi
ihminen on joutunut pohjaamaan seksuaalielämänsä raamatulliseen niukkuuteen ja yksinkertaiseen naimiseen, jossa ei ole selkää valtakuviota. Voidakseen omaksua arkisen elämän arvot ihmisen on täytynyt tehokkaasti rajoittaa kipuun perustuvien valtaroolien esiintymistä omassa seksuaalielämässään. Seksuaalielämässä tavallinen ihminen pyrkii olemaan hellä, toisinkuin missään muualla. Hallintaa ei tahdota koservatiivisen arvomaailman suojelemiseksi yhdistää seksuaaliseen nautintoon, vaan se otetaan esiin vasta ihmisten keskuudessa esim. työpaikalla, jossa on mahdollisuus hallita leipäänsä hankkivia ihmisiä.
Sadomasokistit ovat siitä kummallisia
yksilöitä, että he haluavat nauttia asioista
jotka yleisen käsityksen mukaan perustuvat pelkästään kärsimykseen. Mikään psykologinen aineisto tai tutkimus ei siitä huolimatta ole kuitenkaan todistanut seksuaalisten valtaroolien viittaavan neuroosiin tai muuhunkaan mielisairauteen. Sadomasokismin kautta valtaa voi käyttää oivaltavan myönteisesti ja myöskin seksuaalista tyydytystä tuottaen. Näin ollen mieli ei luhistu missään vaiheessa.
Sadomasokismi tarjoaa ihmiselle
mahdollisuuden nauttia vallasta, kivusta, ruoskaniskusta, komentamisesta, käsiraudoista, piiskoista, unoformuista. Jokainen voi itse omalta osaltaan miettiä arkista suhdettaan edellämainittuihin asioihin.
- Master-Piiska
Se oli siinä 14-15 vuotiaana, kun alkoi kiinnostamaan köysien kanssa leikkiminen. Muutama likka minut pervoksi nimesi, kun ehdottelin sitomisia :)
- joni30
muistan että olisin alkannut fantasioimaan joskus toisella tai kolmannella luokalla sm-henkisiä leikkejä(tosin en niitä silloin yhdistännyt seksiin), voi olla että jo aiemminkin...liekö "syntymähörhö"oon...
- t_v
Kyllä minäkin olen ihan lapsesta asti tiennyt fetissistäni. Lapsena en tietenkään tajunnut siinä olevan mitään "kummallista", vaan leikin nailontakeilla ihan viattomasti. Vasta murrosiässä tajusin kiihottuvani niistä seksuaalisesti.
"En edes tiedä miksi kiihottaa", tai ehkä paremminkin en voi mitenkään muistaa vauvaiästäni mitään detaileja, jotka voisi nimetä fetisismini alkusyiksi. Olisi kyllä hyvin kiinnostavaa saada tietää. - sukkispoika
olin 15 kun huomasin :)
- Zimp
Olin varmaan 12 - 13-vuotias, kun huomasin kiihottuvani sääristä ja sukkahousuista. Olin jo aiemmin lattialla, pöydän alla leikkiessäni tiiraillut vierailulla olevien naisten jalkoja ja hameiden alle nähdäkseni pikkuhousut tai jopa karvoitusta. Aloin masturboimaan 12-vuotiaana ja sukkahousut tulivat kuvioihin mukaan miltei heti.
- fetissi
Olin vähän päälle 12 vuotias kun naapurin 12 vuotias tyttö kahlasi tiukoissa farkuissa ja kumisaappaissa vyötäröä myöten järveen
Minulla alkoi seisoa pirusti ja silloin huomasin
kiihottuvani naisista vaatteet päällä vedessä Huomenta
Ala-aste ikäisenä huomasin kiinnostukseni nyloniin.
Terv.
Stockari- mintuska(N)
Hmm.. Olen kyllä hieman hidas huomaamaan asioita. Olin juuri täyttänyt 17 kun vasta tajusin oikein kunnolla kiihottuvani kivusta ja voimattomuuden tunteesta. Olin kyllä paljonkin aiemmin aiheuttanut kipua itselleni tarkoituksella, mutta en ollut koskaan aiemmin tajunnut sen olevan mitenkään erityistä.
Ensimmäiset muistikuvani vastaavasta ovat ala-asteelta, kun revin heiluvaa maitohammasta irti ja samalla toisella kädelläni painoin häpykumpuani.
En usko kasvatuksellani olevan mitään tekemistä asian kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3311998Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131769Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se31043It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9926En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???45887- 49826
PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli27824Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso47807Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää154785- 54770