Raudaskylän kristillinen opisto

Mimmu

Itse varmaankin haen tämän opiston lukio-linjalle opiskelemaan. Jos joku ystävällinen joka käy tätä lukiota viitsisi kertoa minkä ikäistä porukkaa siellä opiskelee ja minkätasoinen opiskelupaikka opisto on?

10

3427

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeppetius

Ystäväni kävi lukion siellä ja kehui kovasti. :)

• Mimmu

minkä ikäinen ysäväsi on? Itse olen alaikäinen ja lukio on suunnattu periaatteessa yli 18-vuotiaille. Olisi kiva tietää opiskeleeko siellä alaikäisiä.

• jeppetius
        Mimmu kirjoitti:

minkä ikäinen ysäväsi on? Itse olen alaikäinen ja lukio on suunnattu periaatteessa yli 18-vuotiaille. Olisi kiva tietää opiskeleeko siellä alaikäisiä.

Ystävä siis pääsi ylioppilaaksi viime kesänä, mutta hän meni sinne suoraan yläasteen jälkeen.

• 222
        jeppetius kirjoitti:

Ystävä siis pääsi ylioppilaaksi viime kesänä, mutta hän meni sinne suoraan yläasteen jälkeen.

muutama tuttuni on käynyt lukion kyseisessä paikassa ja ovat todellakin menneet suoraan yläasteen jälkeen!

• mie vaan...

Suora lainaus sivulta: http://rko.cop.fi/lukio_o.html

"Aikuis- ja internaattiopiskelijat ovat valintoja tehtäessä etusijalla. Lukioon voidaan ottaa myös alle 18-vuotias opiskelija erityisestä syystä esim. koulumatkaongelmien vuoksi."

En käy tätä lukiota, mutta tarkoitus olisi syksyllä aloittaa. Ikähaarukka voi olla suurikin... Itse en ole suoraa yläasteelta tulossa, mutta päiväopiskelua olen suunnitellut erinäisistä syistä johtuen.

Uskoisin, että opetus on kyllä laadukasta! :)

• vitunpaskahomojenopisto
    • vitunpaskahomojenperse

ps: on kyllä ihan vitun paska ja ankean olonen ja näkönen vanhanaik
      ainen paska paikka. vittu miten rumia taloja ja koko vitun maisema ja piha alue. siis ei saatana minkä näköstä. vittu !!! niiku painajaisunesta koko vitun raudaskylä ja ylivieska kans. puhumattakaan vitun haapajärvestä ja nivalasta. korpimaata ja paskan hajua vittu. en ymmärrä miten tuollakin alueella voi olla ihmisiä. vittu onko ne edes ihmisiä. ei taida olla. haistakaa vielä vittu ja paska tähän lopuksi. ei minulla muuta asiaa tässä.

• LL09

Kieliopista päätellen edellisen viestin kirjoittaja olisi selvästi tarvinnut jatkoksi lukio-opintoja Rauskilla.

Itse kävin Rauskilla lukion, ja opiskelen nyt Oulun yliopistolla. Rauskin aikoja muistelen edelleen lämmöllä, vietin siellä osan elämäni parhaimmista vuosista. Opettajat olivat ihania, he kohtaavat oppilaan yksilönä, eikä opettaja-oppilas -suhde ollut etäinen.
        Yhteishenki oli parasta, eikä kukaan jäänyt yksin. Ruoka oli sata kertaa parempaa kuin nykyisessä yliopiston ravintolassa!
        Suosittelen Rauskia kaikille lämpimästi!

Terkuin LL09

• LL09

Murra jos tuolla opistolla on hihhuleita opit vain vittuilemaan ateisteille suomi24:n palstalla sekä korostamaan omaa minäääsi...mää mää mää sanoo Karitsa.

• Vihervasemmistolaisuus

Älkää missään nimessä menkö kyseiseen oppilaitokseen!
      Yhteisöllisyys siellä riippuu pärstäkertoimestasi, viimeisen kahden vuoden aikana asuntolaohjaaja vaihtunut 6 kertaa, henkilökunta nipottaa pikkuasioista, mutta asuntolan homeongelmaan ei jaksa puuttua, eikä myöskään siellä tapahtuneeseen varasteluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4636
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3095
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    6. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      205
      2597
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2390
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1945
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1529
    Aihe