Hei! Krav magaa löytyy muutakin Suomesta, kuin IKMF ja Euroopan liitto, Kotka-Hamina suunnalla harjoitellaan seurassa Hamina Combat Israelilaisen opettajan johdolla Krav magaa, samoin Valkeakoskella Amanaut Krav magaa Israelilaisen opettajan johdolla( katso www.potku.net lajit)
Onko tietoa minkä tasoista opetus näissä seuroissa on?
Entä opettaako Kari Aittomäki enään Krav magaa, mies kävi Combatin ohjaajaksi, mutta nimeä ei ole enään päivitetty, koska Aitto haluaa varmaankin pysyä omalla tiellään, mutta mitä puuhaa nykyisin?
Krav magaa eri tyyleillä
Kiinnostunut Lajista
2
837
Vastaukset
- djaaplo
juu kari vetää ainakin seinäjoella magaa ja shoottia ja combattia.aitto nyt kylläkin on keskittyny tohon fighter lehteen mutt.muita vetäjiä mm.tyynismaa ja pari muuta hyvää heppua
- MMA Ninja
Ketäs ne muut heput sitte on? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2713376Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031673- 661233
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991067- 571033
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:50976- 63961
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is199871- 42807
- 47782