Tuollainen 7.2 megapikselin vempain tarttui mukaan ulkomailta.
Itse sen kanssa pärjäilen kyllä, mutta kielipuolet sukulaiseni kaipailevat ihmisenkielistä manuaalia.
Löytyneekö sellaista jo suomeksi vai meneekö pantomiimiopiskeluksi.
Sony DSC- P200 manuska
3
739
Vastaukset 3
- Tomppa
Sukulaiset saavat suomenkielisen opuksen laillisesti jos ostavat kameran Suomesta maahantuojan tuomana. Muuten eivät.
- Arska
nimittäin järki. Tuosta vastauksesta ei selviä yhtään mitään kertomisen arvoista
- Arska
Muistutanpa tässä vielä Tompasta joka on taas aukaissut sanaisen saasta-arkkunsa samoilla soopajutuilla toisen käyttäjän viestin yhteydessä.
Kommentoin myös siihen viestiin Tompan "asiantuntijalausuntoja". Tämä vain muistutukseksi siitä, että en puhunut itse paskaa kun mainitsin Tompan samankaltaisesta mossotuksesta aiemminkin.
Jos joku fleimaa palstalla, niin...
(Eli uuslukutaidottomille ylläpitäjille: tämä Tomppaan kohdistuva kritiikkini EI ole perusteetonta, joten jättäkää viestini rauhaan!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821172
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455