Suomenmatkailua Thaimaasta.

Suomen vuodenajat on rikkaus monelle ihmiselle, tosin toisille kaamos aiheuttaa esimerkiksi Thaimaakaipuuta kovasti.
Olen aina pitänyt kirpeistä aurinkoisista syysaamuista, jopa pienen pakkasen sävyttämänä.
Nytkin tässä nautin Kuksakaffia Paraisten rannalla talvihaalareissa katsellen peilityyntä lahdenpoukamaa.
Mukavaa vaihtelua Thaimaan ilmastoon nähden, tosin tällä kertaa vain viikon verran.
Täytyy laittaa talviteloille meidän perheen suomipäämaja jonka tiimoilta muutama päivä aherrusta ja sitten piipahdus Hesaan jne. ja tarkoitus oli viettää ensin viikko Espanjassa, mutta teemmekin sen vasta Thaimaan suuntaan matkatessamme.
Mukavaa syksyä Teille kaikille eteerisen kauniilta vaimoltani ja hieman myös minulta.
Tsemppiä, syysloma lähenee ja vaalitkin taas jokusen vuoden kuluttua.
Terveyttä toivotan myös ikäisekseni ryhtyneille ja hyviä rakennuskelejä.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerrotko tuosta lentomatkasta Chiang maista Bangkokiin ja siitä sitten Helsinkiin? Missä vaiheessa tulit kun et ole ollut tältä palstalta hetkeäkään poissa ja kirjoitit toissailtana Chiang maista puoleynön paikkeilla seuraavaa
      "Istuskelen täällä Chiang Maissa kotimme uima-altaan kupeessa nauttien Kuksallisen Larsenia hymyillen 2010:n työpäällikköfeikille.
      Annoin itseni ymmärtää lukiessani yksinomaan palstan tämänpäiväisiä ja eilisiä otsikoita kommenteineen, että haavematkailija 2010 ja 44 on sama pupu-pa-internetkovis. Jos joku ei lukemalla tuon juttuja oivalla, niin olkoon oivaltamatta, täällä ei mene läpi. Peppunen toki jatkaa, mutta täysin merkityksetöntä itse asialle"

      Se oli sitten vissiin salainen supernopea turbolento koneella jossa oli wifi?
      Kelarahat tulleet taas ja heti kännissä. Voi olla että tänään ostat Espanjan.

      • Voi rakas Sinua, kuinka oletkaan syvälle uppoutunut elämäni kartoitukseen, mutta sehän onkin aivopesuni tarkoitus.
        Montakos tuntia sinun lentosi ja siihen liittyvät autoajelut kestää?

        Espanjan suhteen olemme löytäneet yhden kiinteistön isohkolla tontilla, jonka käymme katsomassa olisiko vaikka kaupat kannattavia.
        Olemme vuokranneet sen, joten tutustuminen kattavampi kuin etuovicom puolen tunnin kyttäys.


      • Kiitos kommentistasi.

        Luen lisää myöhemmin, koska täytyy nyt ryhtyä valmistelemaan vuoden viimeistä veneilyä, käyden katsomassa lahoa liiteriä tuolla saaristossa.

        Mukavaa normaalia palstamatkailua sinulle siihen asti, heips.


      • SenssuChiangMai kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi.

        Luen lisää myöhemmin, koska täytyy nyt ryhtyä valmistelemaan vuoden viimeistä veneilyä, käyden katsomassa lahoa liiteriä tuolla saaristossa.

        Mukavaa normaalia palstamatkailua sinulle siihen asti, heips.

        Koitappa muuten Neiti kirjoitella mieluiten julkaistavia, niin on jotain kommentoitavaa.


      • Anonyymi
        SenssuChiangMai kirjoitti:

        Koitappa muuten Neiti kirjoitella mieluiten julkaistavia, niin on jotain kommentoitavaa.

        Laitoshiiri. Aivopesu menee tapauksessasi niin että Pattayan palsta on saanut sinut valtaansa ja unelmoit loputtomiin tuosta paratiisista tropiikissa.
        Et ole ollut tuntiakaan poissa tältä palstalta moneen päivään tai itseasiassa moneen vuoteen. Chiang maista Helsinkiin lennot kestää siirtymineen noin 16 tuntia. Siitä Paraisiin 2 tuntia. Yhteensä 18 tuntia. Missä vaiheessa tulit millä lennolla ja miten pojan koulu? Kotiopettaja on mukana nyt Paraisten kansainvälisessä thaikoulussa? Suosittelen heräämään todellisuuteen vielä tässä elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoshiiri. Aivopesu menee tapauksessasi niin että Pattayan palsta on saanut sinut valtaansa ja unelmoit loputtomiin tuosta paratiisista tropiikissa.
        Et ole ollut tuntiakaan poissa tältä palstalta moneen päivään tai itseasiassa moneen vuoteen. Chiang maista Helsinkiin lennot kestää siirtymineen noin 16 tuntia. Siitä Paraisiin 2 tuntia. Yhteensä 18 tuntia. Missä vaiheessa tulit millä lennolla ja miten pojan koulu? Kotiopettaja on mukana nyt Paraisten kansainvälisessä thaikoulussa? Suosittelen heräämään todellisuuteen vielä tässä elämässä.

        Meinasitko että senssu vastaa nyt? Viiteen vuoteen ei ole vastannut mihinkään vaan lässyttää ihan tuota samaa vaan tunnista toiseen 365 päivää vuodessa.
        Anna sen olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitoshiiri. Aivopesu menee tapauksessasi niin että Pattayan palsta on saanut sinut valtaansa ja unelmoit loputtomiin tuosta paratiisista tropiikissa.
        Et ole ollut tuntiakaan poissa tältä palstalta moneen päivään tai itseasiassa moneen vuoteen. Chiang maista Helsinkiin lennot kestää siirtymineen noin 16 tuntia. Siitä Paraisiin 2 tuntia. Yhteensä 18 tuntia. Missä vaiheessa tulit millä lennolla ja miten pojan koulu? Kotiopettaja on mukana nyt Paraisten kansainvälisessä thaikoulussa? Suosittelen heräämään todellisuuteen vielä tässä elämässä.

        Voin toki vastata. Tultiin yksityiskoneella jota vaimoni lento meri kapteeni ohjasi koska hänellä on lento lupa kirja. Minä otin kuksasta siivut ja hymyilin koska wifi toimi mainiosti eikä minun tarvinnut olla hetkeäkään poissa suomikaksneloselta.
        Havaitsin monia mielenkiintoisia aiheita selaillessani historiaa ja huomasin että kaikki on yksi ja minä olen kaikkia. Olen aivo pessyt teidät ja itseni. Tärkeintä on että ajattelet meitä kun aletaan ostelemaan espanjasta maita ja tiluksia. Paraisista ei ole pitkä matka espanjaan. Jahdille katsoin reittiä niin Vääksyn kanavasta pääsee kätevästi Parseloonaan.
        SenssuChiangMai


      • Anonyymi

        Lentsikassa oli turpo porpelit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lentsikassa oli turpo porpelit

        ja eteerisenkauniille lildo


    • Anonyymi

      Ja jahtihan ajetaan nyt thaikkuihin kuten puhe oli..!!

    • Anonyymi

      Hoploppia.....

    • Anonyymi

      Resuperse.!!!!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aivopesun tulos ?

        Identiteettiongelmia ?

        Yksinäistä ?


    • Anonyymi

      ........................................................................................................................
      --------------------------------------------------------------------------
      ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

    • Anonyymi

      Oikein mukavaa syksyä eteerisen kauniille vaimollesi ja hieman myös.... eipäs kun.... oikein mukavaa syksyä myös Sinulle.

      Toivottavasti teillä on aikaa myös todelliseen herkutteluun?

      Täällä päin Suomea, missä olen nyt, sienisato tänä vuonna ollut on kovin heikko. Isoja ahvenia on kuitenkin tullut saaliiksi. Tänään sitten oli onni myötä myös sienimetsällä. Löysin kultaa metsästä, keltavavahveroita.

      Laadukkaita keitettyjä perunoita, ruisjauholla leivitettyjä voissa paistettuja ahvenfileitä ja kantarellikastiketta. Aah, mikä voisikaan olla parempaa herkkua? Tätä herkkua olen joskus Thaimaassakin kaipaillut.

      Oh oh ja voi voi voi sentään. Olisinpa ollut Paraisten suunnalla tänään ja voinut tarjoilla teille tätä herkkua. Haluan uskoa, että ainakin eteerisen kaunis vaimosi olisi tätä osannut arvostaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe