oon 14wee tyttö ja haluaisin saada litteän vatsan kesäksi... joten voiks joku laittaa tänne vaik jonkun "kunto-ohjelman" mulle mitä voisin noudattaa..:) siis en oo mitenkään "läski" mut mä vaa haluun näyttää sit kesällä hyvältä ettei tarvii olla nolona rannalla...:) vaik mun kaverit sanoo etten oo läski ni mä mietin kummiskii aina et oon..:/ mut enpä sit tiiä...:/
asiallisia vastauksia..:)
p.s harrastan melkei päivittäin jotai liikuntaa...;)
litteä vatsa kesäksi...
9
1384
Vastaukset
Ei sitä liikuntaa joka päivä tarvitse tehdä. Lihakset tarvitsee myös palautumisaikaa. jos et salille halua mennä, niin kotona voi helposti tehdä vatsatreenejä. Muista ruokavalio.
- meghan
Tuskin sinä "läski" olet, kaipaat luultavasti vain kiinteytystä mahaasi :)
Tee vatsalihasliikkeitä esimerkiksi lattialta (muista laittaa itsellesi pehmeä alusta ettei selkään satu), rutistuksia jne. Muista myös tehdä selkälihasliikkeitä. Näitä sen takia, että hyvät selkälihakset tukevat vatsalihaksia. Hyötyä siis :) Ja kuntosalilla kannattaa käydä myös harjoittelemassa ihan laitteiden kanssa. Kannattaa treenata vatsoja eri asennoista, vinostikin, jotta vinoja vatsalihaksia sitten tulee. Myös kylkilihakset kuntoon kylkilihasliikkeillä :)- suuri_suu_86
Oikein tehdyt istumanousut eivät rasita selkää vaikka niitä tehtäis ilman alustaa. Useimmiten päätellään, että istumanousut rasittvat, koska todella moni (kyllä, minä yleistän ja ihan aiheesta!) tekevät ne väärin, eli riuhtovat itsensä ylös ja sitten pommin lailla *BAM* selkä maahan. Kaikki varmasti tietävät (ainakin pitäisi), että lihaksissa oleva jännite kasvattaa niitä. Sellainen nopeasti tehty 30 toiston sarja ei näy missään. Parempi tehdä vaikka 20 toiston sarjoja HITAASTI. Se tuntuu jo sen kymmenenten toiston jälkeen. Hidas nousu joka oikeasti tuntuu vatsassa ja todella hidas lasku (tämä on jo melkein tuskaa :) ). Mutta kaikkein tärkein minkä useimmat aina unohtavat tai eivät viitti tehdä on alavatsojen harjoitus. Sama periaate. Hidas nousu ja hidas lasku.
- juuri jumpannut
www.tuuli.net löytyy erilaisia vatsalihas ym. liikkeitä.
Monissa lehdissä on myös näinä aikoina paljon hyviä vinkkejä, myös sellasille jotka ei haluu poistuu kotoota urheilemaan. - entinen ruipelo
jos laihdutat. pyöreämpänä tytöt ovat seksikkäämpiä.
- NEUVOJA KIITOS!!
Mitä teen ku oon yrittänyt tehdä vatsalihaksia ja tuloksia on tullut ylävatsalihaksiin:D ei ala vatsa lihaksiin!!vaikka oon niitäkin tehnyt.En osaa vetää vatsaa sisään vatsalihaksia tehdessä haittaako se litteän vatsan saannissa????
- dr.abz
Alimpien palojen näkyvyys on lähinnä kiinni rasvaprosentista, ei niinkään lihasten kunnosta. Niitä jos halajaa niin täytyy vain harrastaa aerobista liikuntaa ja syödä terveellisesti, ja alle kulutuksen, jotta rasva palaa.
Ei vatsalihaksia tehdessä tarvitse välttämättä vetää vatsaa sisään. Mutta jos litteän vatsan haluat, niin kannattaa noiden istumaannousujen/rutistuksien lisäks tehdä ns. vacuumeja, eli yksinkertasesti vedät vatsaa sisään nii paljo ku lähtee. :D Pien tauko ja uudestaan. Teet sen verran ku parhaaks näät. ^^
- .
vatsa rutistuksia..lenkkejä ja oikea ruokavalio..
- kyselijä :(
Totaa... aattelin kysyä nyt ihan huvikseni jos täällä on jotain tyttöjäkin niin. Onko se oikeesti niin et tykkäätte semmosista pojista enemmän milllä on vitun isot lökäri housut, so huppari, cäppi?
Vai tykkääks te semmosist ketkä käyttää esim hienoja värikkäitä vaatteita ihan normaalikokoisa ? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829