Boulevard of Broken Dreams

Mattiesko

Eikö Hanoi Rocksilla ole saman niminen biisi? Tietääköhän Green Dayn pojat siitä?

18

2725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • green day roks!

      ai on?no must tuntuu et green dayn pojat painii sen verran eri sarjas jonku hanoi rocksin kaa et tuskinpa on ees kuullu siit bändist.

      • greenie

        green daytä ei ollu olemassakaan sillon kun Hanoi Rocks on aloittanut..


      • green day roks!
        greenie kirjoitti:

        green daytä ei ollu olemassakaan sillon kun Hanoi Rocks on aloittanut..

        sil aloitus vuodellahan ei tosiaan ole niin mitään väliä siinä ku miettii et tunteeko green day hanoi rocksia..ja tuskin on ees kuullu.


      • musa friikki

        niii.. oon kyl samma mielt et kyl green day on bändinää paljon parempi ku joku hanoi rocks.......... en kuulluukkkaa semmosest bändist..=)


      • Riikka
        musa friikki kirjoitti:

        niii.. oon kyl samma mielt et kyl green day on bändinää paljon parempi ku joku hanoi rocks.......... en kuulluukkkaa semmosest bändist..=)

        Et oo kuullu?? o__O Noh, eihän sitä tietty kaikkee voi tietää, mut ku kysees on kuuluisa Suomalainen bändi... ;)


    • mävaan

      on aikas yleistä että bändeillä on samannimisiä biisejä, ei se oo mitään kummallista, eikä ne biisien nimet oo mitään omia niinku bändien nimet on...

    • .lkl.

      Hyvä kappale, vituttaa toisaalta, että tekivät ton. Ilman tota kappaletta jokainen vitun teinixpissis ei olis huutamassa bändin perään, tuskin edes tietäisivät koko porukasta. Ja voi olla montaa mieltä siitä, että painiiko Hanoi rocks eri sarjassa.. Ehkä nykyään, mutta yleisesti.

      • Laydee-J

        Hieno biisi, toivois vaan tavallaan et olis jonku muun ku GD:n käsialaa. Ei ihan niiden tyylistä ja tuon biisin takia on nyt pirusti näitä BOBD-ihkuttajia. Ärr.


      • diastole
        Laydee-J kirjoitti:

        Hieno biisi, toivois vaan tavallaan et olis jonku muun ku GD:n käsialaa. Ei ihan niiden tyylistä ja tuon biisin takia on nyt pirusti näitä BOBD-ihkuttajia. Ärr.

        Kyllä se ihkutus ohi menee, melkein joka bändille tulee tuollainen ihkutusbiisi jota ihkutetaan ja ihkutetaan ja sitten unohdetaan kun tulee uusia tuulia.

        Omasta mielestäni hyvä biisi, eikä mitään väliä vaikka onkin ihan erilainen kuin GD:n muu tuotanto. Tuleepahan vaihtelua siihenkin.


    • Mie

      Varmaan Green day tietää jostin hanoi rocksista? HALOO??

    • M'K

      Hmm....enpä nyt tiiä....en oo kovin kuunnellu Hanoita..... enkä usko kovin et ne tietää jos sil onki.....ja...so? mitä sitte vaik oiski...se on niin hyvä kappaleen nimi

    • M<

      Hmm....
      no...se on totta et jotku teini ikäset vaan sen takii tykkää siit sen kappaleen takii mut hei...
      oon mäki teini ja enkäå sen takii tykkää siit!
      Oon tykänny Green Day:stä jo kauan ! ja se on edelleen ihana!!!

    • malla

      onhan sitte kans hirveesti biisejä jotka on california nimisiä.. et tästä asiasta vois keskustella aika paljon ..

      • ja siitä

        et nää nykyset teinixit ei ymmärrä et hanoi rocks on OIKEASTI maailmalla tunnettu bändi. ja jopa arvostettu.


      • Green Day on kunkkuuu!!
        ja siitä kirjoitti:

        et nää nykyset teinixit ei ymmärrä et hanoi rocks on OIKEASTI maailmalla tunnettu bändi. ja jopa arvostettu.

        Joo mut hei mulla on Green Day jokainen levy ja sitä paitsi Boulevard Of The Broken Dreams on sika hyvä biisi!!! Luulempa että se on sama juttu ku noilla popstars bändeillä niillä on suosiota vaa yhen kappaleen takii.. mut luulen et se on enemmänki Amerikan Idiotin aikaan saamista. Nii ja on paljon saman nimisiä kappaleita!! Mä oon Green Day fani ja tulen aina olemaan!!! Kyllä ne varmaan on kuullu hanoi roksista olihan ne laulamass Beats and Stylesinki kanssa!! En kumminkaa usko että ne ois sit kuunnellu.....


      • Klintti Westwood
        Green Day on kunkkuuu!! kirjoitti:

        Joo mut hei mulla on Green Day jokainen levy ja sitä paitsi Boulevard Of The Broken Dreams on sika hyvä biisi!!! Luulempa että se on sama juttu ku noilla popstars bändeillä niillä on suosiota vaa yhen kappaleen takii.. mut luulen et se on enemmänki Amerikan Idiotin aikaan saamista. Nii ja on paljon saman nimisiä kappaleita!! Mä oon Green Day fani ja tulen aina olemaan!!! Kyllä ne varmaan on kuullu hanoi roksista olihan ne laulamass Beats and Stylesinki kanssa!! En kumminkaa usko että ne ois sit kuunnellu.....

        Luulempa etteivät amerikkalaiset mistään Beats and Stylesista ole kuulleet. Ei ole varmaan vaikuttanut mihinkään se yhteistyö.


    • samsa

      oot vähä ulkoon ..etkös tiiä et ne kyl matkii green daytä

    • Cato Sr.

      Kyllä tietää, ja kappaleen sointukulkukin on jo vanha, en kyllä muista että mistä alunperin.




      Muuten, olen sitä mieltä että Karthago on tuhottava

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe