Uusi levy

kenttiina

Ihanaa. Oletteko jo ehtineet ostaa uusimman levyn? Itse en, mutta varmasti pika puoliin. Mitä pidätte levystä? Arvosteluja? Paras biisi?

17

3011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nahka Naama

      Eilen kävin levyn ostamassa, ja olen sen nyt kertaalleen kuunnellut läpi. Du & Jag Döden ei todellakaan ole mitään Vapen & Ammunitionin tapaista hittitykitystä... Du & Jag Döden toimii kokonaisuutena hyvin, mutta yksikään biisi ei oikein jää mieleen.

      Annan levylle 3/5

      Oma suosikki biisi taitaapi olla Du Är Ånga, joka on levyn kakkosraita. Niin ja sinkku lohkaisu Max 500 on myös hyvä:)

      Levyn kansikuvasta en pidä yhtään:( Siis siitä missä luuranko lätkii korttia, se on jotenkin köyhän näköinen tietokone tekele... Olisivat laittaneet jonkin hienon valokuvan sen tilalle niin kuin muissakin Kent levyissä on! Mutta tumma muovikotelo on hieno:) Mitäs te muut pidätte kansikuvasta?

      • palace&main

        Levyhän on loistava, eikä onneksi muistuta Vapen&Ammunitionia pätkääkään, kitaroita ois saanu olla vähän enemmän. Du Är Ånga ja Palace&Main on loistavia. 4,5/5 irtoaa!

        Kansikuvan on pakko olla jotain sisäpiirihuumoria, todella ruman näkönen...


      • seppo
        palace&main kirjoitti:

        Levyhän on loistava, eikä onneksi muistuta Vapen&Ammunitionia pätkääkään, kitaroita ois saanu olla vähän enemmän. Du Är Ånga ja Palace&Main on loistavia. 4,5/5 irtoaa!

        Kansikuvan on pakko olla jotain sisäpiirihuumoria, todella ruman näkönen...

        loistava levy..klåparen on mun suosikki! jäin kans kaipaileen lisää kitaraa biiseihin


      • KentFani
        seppo kirjoitti:

        loistava levy..klåparen on mun suosikki! jäin kans kaipaileen lisää kitaraa biiseihin

        Minkä niminen se kitaristi on? ja onks se suomalainen?


    • VinterNoll

      Tällä hetkellä uudelta levyltä parhaalta tuntuu avausraita 400 slag. Hyvin kaunis.

      Ne luurankokuvakortit on varmaan tosiaan jotain hassua sisäpiirihuumoria. (Ostin sen värsuunin uudesta levystä, jossa mustassa muovipussissa levyn ja sanoitusvihkon lisäksi kasa "luurankokortteja" ja pari kuvaa bändistä. Varsinainen spesiaaliversio, tunnen itseni huijatuksi...) Musa on onneksi yhtä loistavaa kuin ennenkin! Hyvin melodinen ja melankolinen levy, johon tykästyin kokonaisuutena heti ensikuulemalta. Nyt täytyy alkaa pikkuhiljaa pureutua biiseihin yksi kerrallaan.

    • .....

      täs uudessa levyssä on vähemmän sellasia rallatuksia ku edellisessä jota itse pidän heidän huonoimpana levynä.tää uus nousee mielestäni sinne isolan tasolle.paras biisi n.kuuden kuuntelukerran jälkeen on den döda vinkeln.alotusbiisi on kans kova.

      • 747

        Mulle tuli tätä levyä kuunnellessa sellainen samanlainen tunnelma kuin isolan kanssa. jotenkin ehkä samantyylisiä biisejä. mutta aina sama homma kentin kanssa; mitä enemmän kuuntelee, sitä enemmän tykkää!!


    • kentrulez

      Minuun tää levy iski heti ensi kuulemalla. Aivan mahtava, en voi muuta sanoa. Mielestäni paras Kent-levy, biisit on hieman Isola-tyyppisiä.
      Ja mitä siihen kansikuvaan tulee - jonkinlaista sisäpiirihuumoria kai. Mutta ei se niin hirveä ole vaikka kaupassa ensin vähän järkytyinkin... :) Levy ei ollut missään muodossa pettymys, Vapen och Ammunitionia ja Du & Jag Dödeniä ei voi edes vertailla keskenään.
      Tiesin että masentavaa musaa oli Kentiltä tulossa enkä ihmetellyt kansilehdenkään "mustuutta" yhtään... :) Kaikin puolin mahtava levy!!
      Niin ja lempikappaleitani tältä levyltä ovat Du Är Ånga sekä Palace & Main.

    • Minna

      Itse ostin levyn heti sen ilmestyttyä ja pidän sitä Kentin parhaana levynä! Joka biisi toimii, omat suosikit 400 slag, palace&main ja klåparen. Vapen&ammunition oli kyllä ihan eri tyylinen levy, joten niitä kahta ei voi verrata. Edellinen oli just aika hittiähitinperään-levy, mut tää uus paljon ehjempi kokonaisuus. Ehkä tosiaan vähän Isolan tyylinen, jos vanhempiin vertaa. Kannattaa osaa ehdottomasti jos Kentiä muutenkin diggailee! Mitä veikkaatte seuraavaks sinkuks levyltä?

      • kentrulez

        Ite veikkaan että Palace & Main:sta tulis seuraava sinkku. En siksi veikkaa että se kuuluu lempibiiseihini vaan kun se on just semmosta tosi hyvää Kenttiä ja muutenki.. ;)


      • Minna
        kentrulez kirjoitti:

        Ite veikkaan että Palace & Main:sta tulis seuraava sinkku. En siksi veikkaa että se kuuluu lempibiiseihini vaan kun se on just semmosta tosi hyvää Kenttiä ja muutenki.. ;)

        Mä oon kans ajatellut, että palace&main vois hyvinkin olla seuraava sinkkulohkaisu. Ainakin toimis radiosoitossa. Myös 400 slag vois olla mahdollinen... Mut toisaalta ei voi tietää mitä mieltä bändi itse muu tuotantoryhmä on, joten yllätyksiäkin saattaa tulla!


      • mie vaan..
        Minna kirjoitti:

        Mä oon kans ajatellut, että palace&main vois hyvinkin olla seuraava sinkkulohkaisu. Ainakin toimis radiosoitossa. Myös 400 slag vois olla mahdollinen... Mut toisaalta ei voi tietää mitä mieltä bändi itse muu tuotantoryhmä on, joten yllätyksiäkin saattaa tulla!

        oishan tuo ollunna mukava mennä kentin poikii kattoo..en oo kun pikkipoikana markusta nähny..on äiskän serkkupoika..jepulista.


    • henu

      Paras biisi on ehdottomasti klåparen ja hyvä on kanssa Mannen med vita hatten ( 16 år senare)

    • eimikään

      Ehkä olisin kaivannut joitain selviä hittibiisejä sekään..silti upea albumi..Ja itse sanoisin muutaman edellisen kommentin tavoin että paras biisi levyllä avausraita 400 slag..

    • tietäjämies

      Ehkäpä Kentin uran paras levy. Isolaa on tietenkin vaikea mennä voittamaan, ja toki myös Verkligen oli mestariteos. Silti tässä uudessa levyssä on jotain kummaa viehätysvoimaa. Tietyllä tavalla pidän levyä Kentin sisäänpäin kääntyneimpänä albumina toistaiseksi, mutta samalla se herättää uteliaisuutta joka kerta kun sen kuulee. Sävellykset ovat loistavia, laulumelodiat välillä suorastaan nerokkaita. Soundimaailma on hiottu ja eheä, muttei silti niin ylituotettu ja kiillotetun muovinen kuin Vapen & Ammunitionin. Levyn päättävä Mannen i den vita hatten (16 år senare) on mielestäni yhtyeen parhaimpia kappaleita 747:n ohella. Sanoitukset eivät ehkä osu tällä levyllä maaliin samalla tavalla kuin aiemmin, mutta rohkeista yrityksistä täytyy kyllä antaa Joakim Bergille pisteitä. Edellisen, yhtyeen heikoimman albumin Vapen & Ammunitionin jälkeen Du & Jag döden on komea askel taaksepäin kohti juuria ja sivulle uuteen suuntaan.

    • Sundance Kid

      Levy on erilainen kuin muut mutta aivan mahtava!! Kymppi tulee levylle! :D

    • celcius

      Du & Jag Döden on IHAN MAHTAVA! Mielestäni kokonaisuutena onnistuneimpia Kentin levyjä Hagnestan ja B-sidorien ohella :)
      Lemppareita uutukaiselta on mm. Romeo..., Palace&Main, vita hatten, 400 slag... Äh, omalla tavallaan melkeinpä joka biisi on lempibiisi. (Hei, ei enää kauaa, tiddiridii..!)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe