Onko oman auton huoltoa yleensä mahdollista jäädä katsomaan? Autot siis yleensä kiinnostavat ja olisi kiva päästä näkemään mitä siellä tehdään. Jos yritän pysyä poissa tieltä ja olla esittämättä liikaa typeriä kysymyksiä niin mitä luulette? :D
Auton huoltoa katsomaan?
7
56
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä oikein onnistu ainakaan missään isommassa lafkassa. He ovat näet vastuussa siitä mitä pajalla tapahtuu ja sinne ei ole tarkoitus pitää mitään näytöksiä asiakkaille ja nykyään tarvitaan kaikenmaailman kortit ja luvat, mm. työturvallisuuskortti ja hybridien ja sähkisten yhteydessä ihan omat luvat.
- Anonyymi
Valohoitoa annetaan moottorille luksus hintaan!
- Anonyymi
Kiitos älykkäästä panoksestasi tähän keskusteluun.
- Anonyymi
No kyllä itse olen ainakin ollut. Kai nyt omistajalla on oikeus katsoa mitä autolleen tehdään ja miten? Sen verran iso investointi että haluaisin kyllä katsoa että kaikki tehdään kunnolla.
- Anonyymi
No kun ei ole luvallista, usko jo dorka.
- Anonyymi
Kädettömät huollattaa autojaan liikkeissä. Mitäs sitä katsomaan kun ei mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Vois inua Corollapoikaa, ihanko itse vaihdat öljyt ja huollat. Wauh mitä talenttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158