Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Amalian kenianmatkoille piste

Anonyymi

Kansanedustaja päätti antaa porttikiellon amalialle. Ei sitä kestänyt enää kukaan muukaan lentomatkustaja.
https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/6159ac91-3880-49c7-8fe3-be5c4d29ab0c

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänään oli uutinen että 50-65 vuotiaita naisia on Suomessa sinkkuina etelä-suomessa kaksisataatuhatta enemmän kuin miehiä. Olisi amaliaa tarjolla vaikka kuinka. Joudun kuitenkin skippaamaan.

      • Anonyymi

        Höpsistä ja uutisista viis, mutta....
        Miksi joudut skippaamaan?

        Minä tunnen monia suomalaisia naisia 40 - 50 vuotiaita.
        Aivan ihanaisia ovat. Jotkut heistä minut kuitenkin "skippaavat(?)"

        Jätetäänkö suosiolla tähän nyt rivi tai pari väliä?


        Amalia ( YÄKS...oksensin juuri suuhuni ) on joku tai jotain sellaista (pöpöhöpöpahapakteeri), jota ei pitäisi ikinä vertaistaan suomalaisiin tai minkään maalaisiin naisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsistä ja uutisista viis, mutta....
        Miksi joudut skippaamaan?

        Minä tunnen monia suomalaisia naisia 40 - 50 vuotiaita.
        Aivan ihanaisia ovat. Jotkut heistä minut kuitenkin "skippaavat(?)"

        Jätetäänkö suosiolla tähän nyt rivi tai pari väliä?


        Amalia ( YÄKS...oksensin juuri suuhuni ) on joku tai jotain sellaista (pöpöhöpöpahapakteeri), jota ei pitäisi ikinä vertaistaan suomalaisiin tai minkään maalaisiin naisiin.

        Skippaan amaliat. En iän perusteella ketään. Kaikki ikäneidot eivät ole tarjolla ja se on ihan heidän oma valintansa. Suotakoot myös minulle oikeus omaan valintaani.


    • Anonyymi

      Niuvasta ei ihan noin vaan lähdetä, edes Keniaan, saati Gambiaan

      • Anonyymi

        Kakaramaista idiotismia mutta sopii Pattayan matkailupalstalle kun huomioi palstamatkailijoiden kastin, tason ja amismaisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakaramaista idiotismia mutta sopii Pattayan matkailupalstalle kun huomioi palstamatkailijoiden kastin, tason ja amismaisuuden.

        Pikainen yhdyntä se on Sika Amaliankin mielessä, jos vain kalterit avautuisivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakaramaista idiotismia mutta sopii Pattayan matkailupalstalle kun huomioi palstamatkailijoiden kastin, tason ja amismaisuuden.

        Rauhoituhan senssu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kakaramaista idiotismia mutta sopii Pattayan matkailupalstalle kun huomioi palstamatkailijoiden kastin, tason ja amismaisuuden.

        Myös Senssu itse kuuluen pattayan palstamatkailijoiden jaloon kastiin. Aamusta iltaan päivystäen ihan päivittäin, todellinen pattayan palstamatkailija.
        Matkaa pattayalle toivoen vaikkapa venholla.


    • Anonyymi

      Kenialainen kansanedustaja Tri Lilian Gogo.
      No sehän se on aina mielessä....
      Ai mikä? Vinkki: saattaa liittyä "muutaman sentin putkeen".
      Katsastin Lilianin kuvat... ja "aivopesun uhrina"...
      Mielikuviini nousi kuvat Amis-Amalian kuksasta.

      • Anonyymi

        Silloin kun lerpalla vielä seisoi Kekkosen aikakaudella niin hänelle riitti se "muutaman sentin putki" sattuneesta syystä ihan hyvin. "Ei oo koolla pilattu" sanoi tyttö kun lerpan juhlakuntoa katseli työväentalon vessassa 1974.


    • Anonyymi

      Jospa tuo Amalia onkin Umpilammen Impi, siis kasvanut umpeen ammatista luopumisen jälkeen?

      • Anonyymi

        Onpas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas.

        Eipås.


      • Voin vakuuttaa että olen jo kampissa apteekissa ja paateroita riittää. Koetin ostaa paateroilla metrimakkaraa töölön torilta mutta paaterot ei siellä kelvanneet. tein sinne kostoksi temput ja päästin muikean sahtipierun makkarasaaviin! Nyt olen aivan pandana mutta voin vakuuttaa että mulla pierua piisaa kyllä jatkossakin, jos joku haastaa taistoon.
        Kurkipotku-asennossa irtoaa parhaat. Umpisuoli on silloin oikeassa kulmassa ponnistusvaiheessa. kerran murjaisin sellaisen resupetterin stokkan eteen että jouduin kysymään onko lapsi minun. ihan saman näköinen ainakin ja hajunen. voin vakuuttaa että irtoaa kyllä koska mä olen jo täällä kampissa. terveisiä kupioon vaan petterimatkaajille


    • Anonyymi

      Tuli tuosta Afrikan matkailusta mieleen että mihis se katosi se neljän suomalaisjohtajan lentoturmatutkimus Zimbabwesta? On mennyt 15 kuukautta eikä mitään päivityksiä ole tullut. Turmassa oli erikoisia piirteitä. Osa matkustajista (ilmeisesti kaksi) hyppäsi koneesta kilometriä - kahta ennenkuin kone törmäsi maahan. Tunnistaminen oli vaikeaa kun kolmelta oli päät hukassa.
      Alue oli viranomaisten mukaan eristetty, mutta uutisvideoiden mukaan paikalliset keräili sieltä muistoesineitä, arvotavaraa ja naureskelivat torsojen ympärillä kuvia räpsien. Kone piti kuulema omituista ääntä ennen alastuloa. Lieneekö lintuihin törmännyt? Hyppäsikö kaksi välttääkseen törmäyksen vai pakotettiinko heidät ulos koneen keventämiseksi vai tuliko koneessa rähinä? Paljon kysymyksiä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2328
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1728
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      42
      1537
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1467
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1429
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      73
      1254
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe