https://yle.fi/uutiset/3-10974341
"Yhdysvaltojen presidentti Donald Trump kertoi maanantaina toimittajille, että hän ei halua USA:n joutuvan sotaan, minkään maan kanssa. Tämä koskee myös Irania."
Se on mulujahtanut nyt Trumpinkin puseroon vanhuus, ei halua sotaa ulkko joka tappelee omiensakin kanssa jatkuvasti!
Late Lapista.
MENIKÖ TRUMPILLA PUPU PÖKSYYN?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Trump on populisti kuten se hallis-ahis.
Tuollaiset populistit lietsoo sotaa, mutta kakkii itse housuun. - Anonyymi
Eiköhän tuo osoita kaikille tolkun ihmisille, että Trump on rauhan mies? Toisin kuin Obama, joka räiski ympäriinsä ja jonka käsissä on tuhansien ihmisten verta.
- Anonyymi
Obama valttiin presidentiksi juuri sen takia että hän halusi lopettaa USA:n käymät sodat ulkomailla.
USA:n joukot vedettiinkin pois Irakista ja tilalle tuli isis.
- Anonyymi
Trump kävi rasistista vihakampanjaa värillistä Obamaa vastaan mikä si vastakaikua äänestäjissä .
- Anonyymi
Mustaihoinen Obama valittiin vetämään joukot kotiin Irakista mutta sen jälkeen häntä alettiin vihata.
Trump ratsasti voittoon sillä vihalla. - Anonyymi
Trump mm. väitti sitkeästi että Obama on muslimi eikä ole syntyperäinen amerikkalainen.
- Anonyymi
niin, Obama on itsekin asian 3 kertaa todennut, asiasta on tallenteet.
- Anonyymi
Oleellista asiassa on nyt tietää se, että USA:lla ei ole mitään kansainvälistä roolia Lähi-idässä koska se ei ole alueen valtio. Käymillään sodilla (irak, afganistan) se on vain saanut Roiston maineen, koska ne ovat olleet kansainvälisen oikeuden vastaisia operaatioita (vrt saksa vs kansainliitto ennen ww2 ta).
Impperialisti on oikea termi tai roistovaltio, eikö totta
Keskusta-oikeistolainen valehteleva valtamedia on nämä faktat halunnut vaieta, sitä kutsutaan UUS. suomettumiseksi - Anonyymi
Dronet olivat pelkkää hämäystä. Tihutyö tehtiin sukellusveneestä ammutuilla risteilyohjuksillsa.
https://puolustusvoimat.fi/artikkeli/-/asset_publisher/ohjusjarjestelmat-ja-puolust-1
Tuskimpa USA, Englanti tai Ranska tekivät iskun, joten jäljelle jää vain yksi äärivaltuo, joka hyötyy itse eniten öljynhinnan noususta kymmenillä prosenteilla. Tämän maan talous on jo ennestään täysin kuralla.
USA:n vaalit ovat jo ensi vuonna eikä Trumppi sen takia halua alkaa sotimaan.
Putlerin ei tarvitse tapella vaan täysin riippumattomat tuomioistuimet hoitavat niskuroivat kansalaiset telkien taakse ja pahikset FSB hoitaa kylmäksi. Pehmeä jänis.
- Anonyymi
Putin lupasi Saudi Arabialle suojelua tuttuun pietarilaisen mafian tyyliin:
Osta meiltä puolustusohjukset tai tuhoa tehdään lisää kunnes ostat. - Anonyymi
Yhdysvallat käytti keskimäärin 71 pommia päivässä Barack Obaman viimeisen presidenttivuoden aikana. Ei taida Trump päästä tähän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04697- 613786
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292958Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362763Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452546Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262445- 401813
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731777- 251745