Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja se tekee epävarmaksi. Miten sinä todellisuudessa kohtelisit minua? Kuinka sitoutunut olisit?
Olet hyvin erilainen
67
1067
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kuvaus osuu muuten hyvin, mutta en ilkeile missään, en täällä enkä oikeassa elämässäkään.
- AnonyymiUUSI
IRL et ilkeile, mutta täällä hän on ja siitä on turha valehdella
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei ollut minulle.
- AnonyymiUUSI
On se hienoa että löytyy edes yksi gubbeteksti mistä poissulkea itsensä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
On se hienoa että löytyy edes yksi gubbeteksti mistä poissulkea itsensä
No joo ehkä joskus mutta yleensä toinen provosoinut ,luonteeltani haluan hyvää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Sama tilanne ja olen todella surullinen, että minuna esiinnytään täällä. Vaikka koitan oikasta täällä olevia asioita niin se tuntuu välillä turhalta. Olen huomannut, että olet tulkinnut kirjoittamikSini asioita joita en ole kirjoittanut aivan kuin joku koittaisi tahallaan sotkea välejämme. Välillä jotkin näyttävät sinun kirjoituksilta, mutta olen todella varovsinen tulkinnoissani. Käytämme tunnisteita joista muut eivät tiedä mutta myös niitä on kopioitu. Olen aina huojentunut kun näemme tai viestittelemme irl jolloin huomaan, etteivät monet kirjoitukset olleetkaan sinulta ja edelleen meillä on kaikki hyvin. Sitä puoltaa myös se, ettei välillämme ole irl ollut koskaan riitelyä tai erimielisyyksiä. On mahdollista, että jaat jotkin tunnisteet täällä jonkun toisen kanssa luullen minuksi. Vastaan tänään lähettämääsi viestiin myöhemmin tänään. Minunkin puoleltani kaikki on hyvin.
Palstalla monia törppöjä 😵💫😵💫😵💫 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta - Sama tilanne ja olen todella surullinen, että minuna esiinnytään täällä. Vaikka koitan oikasta täällä olevia asioita niin se tuntuu välillä turhalta. Olen huomannut, että olet tulkinnut kirjoittamikSini asioita joita en ole kirjoittanut aivan kuin joku koittaisi tahallaan sotkea välejämme. Välillä jotkin näyttävät sinun kirjoituksilta, mutta olen todella varovsinen tulkinnoissani. Käytämme tunnisteita joista muut eivät tiedä mutta myös niitä on kopioitu. Olen aina huojentunut kun näemme tai viestittelemme irl jolloin huomaan, etteivät monet kirjoitukset olleetkaan sinulta ja edelleen meillä on kaikki hyvin. Sitä puoltaa myös se, ettei välillämme ole irl ollut koskaan riitelyä tai erimielisyyksiä. On mahdollista, että jaat jotkin tunnisteet täällä jonkun toisen kanssa luullen minuksi. Vastaan tänään lähettämääsi viestiin myöhemmin tänään. Minunkin puoleltani kaikki on hyvin.
Palstalla monia törppöjä 😵💫😵💫😵💫Minkä ihmeen takia kirjoittelet sitten ikäänkuin hänelle ja hän ikäänkuin sinulle, jos viestettelette suoraan irl? Minkä ihmeen takia tälläisille keskustelupalstoille ihmiset kirjoittavat Sinä muodossa viestejä, eikö viestien tulisi enemmän olla Hän muotoisia tai tarinallisia, minä muodossa Olen kokemassa.. eikä Sinä sait minut kokemaan vaan Hänen kanssaan koin ...Tai elämässäni koen tärkeiksi jne jotta aihepiiristä syntyisi keskustelua eikä omituisten mairittelijoiden omapöhötysklubi.
Ihmetyttää ihmiset jotka oikeasti pystyvät kuvittelemaan yhteyttä tälläisten palstojen kautta ja omaksuvat viestien olevan heille. Tai laittavat Sinä muodossa viestejä kuin luoden vaikutelmaa yhteydenpidossa olemista ja menevät siinä luulossa yönsä nukkumaan.
Heräten syyttelemään leikittelystä jos yhteyttä ei muodostu.
Täällä näitä "doxaajia" riittää jotka omaksuvat asioita kuin olisivat he ja kuvailevat muita. Ja jaksavat muodostaa kuvioita, mitkä eivät perustu todellisuuteen.
- AnonyymiUUSI
Kyllä. Olen erilainen. Linkki pitäisi laittaa, mutta: Pendulum - Different <3. Periksiantamattomuus=määrätietoisuus. Poltan herkästi sillat takanani.
- AnonyymiUUSI
Et anna periksi palstasta, jumitat tänne elämäsi. Mitkä vtun sillat, Heh heh?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon viime päivinä käynyt täällä aiempaa harvemmin. Irl elämästä puhun. Sosiaalisuus on vaikea taiteenlaji minkä vuoksi asiat suhteutuvat siten kuin edellä kirjoitin. - sivusta siis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä se sunkaan palstasedän jokaisessaa kommentissa öyhötys hääviltä näytä ja lauseetkin jää vähän kesken
- AnonyymiUUSI
Kohtelisin erittäin hyvin ja olisin lojaali ja sitoutunut.
- AnonyymiUUSI
En tiedä onko minua niin huonosti kohdeltu etten muuta osaa odottaa
- AnonyymiUUSI
Kai tästä performanssista muutkin surkimukset hakee näitä mielihyvän tunteita tms
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kai tästä performanssista muutkin surkimukset hakee näitä mielihyvän tunteita tms
Niin siis tästä kun mies esittää pateettisesti huonoitsetuntoista naista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onko minua niin huonosti kohdeltu etten muuta osaa odottaa
Voi kultaa
- AnonyymiUUSI
Vastaan kuin hänelle. Elet ole täysillä minuun rakastunut kaikkine vikoineni ja petät luottamukseni suhteessa olen hirviö. Muuten ei ole tarvetta.
- AnonyymiUUSI
En ole pettäjä
- AnonyymiUUSI
Hirviö? ..,melko narsistista ajattelua: olet joko sellainen kuin haluan tai olen hirviö sinulle.
Pelottava tyyli suhtautua toiseen.
Sivusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hirviö? ..,melko narsistista ajattelua: olet joko sellainen kuin haluan tai olen hirviö sinulle.
Pelottava tyyli suhtautua toiseen.
Sivusta.Kylläpä kaivoit haluamasi viestin kirjoituksesta
sivusta
- AnonyymiUUSI
On ikävä sua😥😥😥
- AnonyymiUUSI
❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Oon siis kiltti ja omistautunut mutta mulla on muurit ja pahat tavat
- AnonyymiUUSI
Sitä epäilen sun pahoista tavoista
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sitä epäilen sun pahoista tavoista
Jep haluun spicyn vastaparin ni ei ole ongelmaa. Sä sitä tuskin olet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep haluun spicyn vastaparin ni ei ole ongelmaa. Sä sitä tuskin olet.
Sivusta - olen kyllä tarvittaessa jos perceily jatkuu ja jatkuu 😅
- AnonyymiUUSI
Vastaan, koska aloitus osuu myös itseen. Olen melko vaativa tietyissä asioissa ja se sitten ilmenee sarkasmina, ehkä hieman ilkeilynäkin.
Olen kuitenkin lämmin ja empaattinen ihminen.- AnonyymiUUSI
Missä asioissa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä asioissa?
Jokainen nainen vaatisi mieheltä edes sen verran ryhtiä ja älyllistä otetta elämään ettei hae vastauksia johonkin guben hölinöistå tietoa kuppaamalla kun kokee olevansa niin main karaktääri
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Missä asioissa?
En tykkää tietynlaisesta ajattelemattomuudesta, typeryydestä ja turhamaisuudesta. Vastaavasti arvostan asioiden ajattelemista loppuun asti, huomaavaisuutta ja myötätuntoa.
Samaan hengenvetoon voisi kai todeta, ettei oma myötätuntoni aina tavoita kaikkia tilanteita, lähimainkaan. Jos olen saanut päähäni, että joku ihminen on ymmärrykseltään vajaa ja sen lisäksi pahantahtoinen, on tuota kuvaa vaikea karistaa päästäni, enkä välttämättä jaksa olla kovin ystävällinen sen jälkeen ja suhtautuminen voikin olla tylyä sitten.
Sitten on sellaista suorasanaistakin keskustelua, jossa pidän henkilöä ja ajatuksiaan kuitenkin kiinnostavana. Voin siis sanoa asioita melko kiivaasti, mutta minulla on kuitenkin hyvä tahto. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En tykkää tietynlaisesta ajattelemattomuudesta, typeryydestä ja turhamaisuudesta. Vastaavasti arvostan asioiden ajattelemista loppuun asti, huomaavaisuutta ja myötätuntoa.
Samaan hengenvetoon voisi kai todeta, ettei oma myötätuntoni aina tavoita kaikkia tilanteita, lähimainkaan. Jos olen saanut päähäni, että joku ihminen on ymmärrykseltään vajaa ja sen lisäksi pahantahtoinen, on tuota kuvaa vaikea karistaa päästäni, enkä välttämättä jaksa olla kovin ystävällinen sen jälkeen ja suhtautuminen voikin olla tylyä sitten.
Sitten on sellaista suorasanaistakin keskustelua, jossa pidän henkilöä ja ajatuksiaan kuitenkin kiinnostavana. Voin siis sanoa asioita melko kiivaasti, mutta minulla on kuitenkin hyvä tahto.Olen vähän taivaanrannanmaalari mitä siitä sanot. En todellakaan ajattele loppuun asti
- AnonyymiUUSI
En hauku tai käytä toisen heikkouksia lyömäaseena, enkä ole väkivaltainen. En myöskään ole yesman ja osaan korottaa ääntä. Kohtelisin hyvin ja sitoutuisin heti, eli en katselisi muualle.
- AnonyymiUUSI
Sopiiko jos minä päätän kaikista yhteisistä asioista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sopii!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sopii!
🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Hyvältä kuulostaa.
sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lyhyesti: ei sovi, pitkästi: sitten näet 😉
alkuperäinen kommentoija. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣
On nämä guben feikkidialogit sitten niin haffun haufkoja, vai mitä sipuli?
- AnonyymiUUSI
Ärsyttää kun en kenenkään kanssa tule juttuun. Vaikea olla itseni kanssa. Suututtaa kun löydän itseni kaipaamasta varattua ja sitten revin itseäni irti. Anteeksi!
- AnonyymiUUSI
Palstasedän normielämää🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasedän normielämää🤣
Me Naiset ei voida sietää hamemiestä,mänköön junalla,vaik helvettiin,sorry Viroon!
- AnonyymiUUSI
Kyllä minä olen joutunut antamaan periksi elämässä useammankin kerran
Onneksi en ole niiden perään jäänyt itkemään, muuten olisin kyrjuuden alhossa.
Elämä vaatii tietynlaista kovuutta jos täällä aikoo muiden ihmisten keskellä pärjätä.
En silti koskaan ole ollut ilkeä ihmisille jotka ovat lähellä sydäntäni.
En kuitenkaan elä pilvilinnoissa sen suhteen mitkä ovat elämän realiteetit.
Minun tunteminen vaatii minuun tutustumista.
Yksinkertaisesti näin.
Olen mitä näet, en enempää enkä vähempää.
Myös harkitsen nykyisin tarkkaan asioita, etten ryntäisi suinpäin esim. suhteeseen.
Eikö se kuitenkin ole hyvä, parempi kuin katumus jälkeenpäin?! Tääl on nyt paljon aloituksia, jotka on ihan kuin mulle suunnatu tänään niin vastaan tähänkin kuin hänelle:
Joo oon kyllä huomannut, sen että en oo ihan kuin muut, et en ajattele asioista niin kylmästi ja logiikalla kuin jotkut muut ajattelee, ja enemmän tunteella ja idealismilla, sekä romantiikalla, mut tietyis määrin realistinen osaan olla silti kyllä. Ja ehkä sen takia en osaakkaan luottaa moneen ihmiseen, kun tosi moni tuntuu vaa kylmältä ja pelottavalta. :<
Ja joo, oot oikeessa, osaan olla tosi ilkee ja tosi julma, mutta se johtuu yleensä pelosta ja epäluottamuksesta, siitä että yritän suojella itseäni tai koen jonkun ihmisen uhkaksi, tai et yksinkertaisesti haluun vaa eristää itteeni muista, että mun tunteet ei satuttais muita ihmisiä, joten oon vaa inhottava, että heitä ei sitten harmittais mun puolesta :,( (tiiän tosi ristiriitaista ajattelua) Tiiän, että oot tosi herkkä ja tunteikas, just sellanen sielu mitä en ikinä maailmas haluais satuttaa, meni omat tunteet kovin vaikeiks tahansa. Ymmärräthän, että mulla on tosi pehmee puoli sulle, luotan suhun paljon enemmän kun muihin ihmisiin, koska oot just niin kiltin ja herkän oloinen epäitsekäs ihminen, suhun on helppo luottaa. Tiiän, että musta ei voi sanoa samaa , oon epäluottettava , ja oon ollutkin ilkeä ja kylmä joissain tilanteissa turhaan , pelosta johtuen.
Kuitenkaa en halua olla ikinä kylmä tai ilkeä sulle missään tilanteessa. Uskon, että osaisin kohdella sua arvostuksella ja rakkaudella jota ansaitset, vaikka mun tunteet on ihan ylimitoitettuja suhteessa siihen kuinka paljon tunnetaan, lojaali olisin todellakin. Uskoisin, että oot niin kiltti ja ihana, välittävä ja hyväluontoinen, että saattaisit katsoa läpi sormien mun lusmuilua ja ikään kuin yrittää ruveta äitihahmoks mulle, ja tekeen asioita mun puolesta, mut en antaisi sun tehä niin! Mä haluisin itse osoittaa arvoni suhteessa, ja hoitaa velvollisuuteni, ja sen perusteel mitä kuulin millast sun suhde oli sen exän kaa, niin en haluu todelkaa et sellast kokisit. Mä antaisin sulle kaikkeni ja tekisin parhaani, mun ei todellakaan tarttis ees kattella muita naisia, jos oisin sun kaa. Oisit todellakin se ainoo ja oikea, sen tiiän, ja uskon, että mitä enemmän tuntisin sua, niin rakastuisin vaa enemmän, jopa niihin huonoihin puoliin, vaikutat vaa niin omalta ja ihanalta, sen pienen tuntemisen perusteella, mietin jo sillon kun nähtiin, että ootpa ihana ja valloittava ihminen, ja ei se tunne häviäis mihinkää, vaik susta paljastuiskin jotain ihan inhimillisiä huonoja puolia.
Mut mä todellakin ymmärrän miks oot epävarma ja pelkäät et satutan tai kaltoinkohtelisin sua, mutta en vois sallia sitä itselleni. Oot niin epäitsekäs, en mä haluais et olisit ihmisen kaa, joka ei osais arvostaa ja rakastaa sua, ja jos en osais, niin sillon mä toivoisin että olisit mieluummin jonkun toisen kaa. Mulla on kuiteskin kaikki pelissä sulle, ja oisha se tosi iso motivaattori , tehdä ihminen jonka kaa oikeesti kokee ittensä onnelliseks ja olon turvalliseks, ja et kaikki on hyvin onnelliseks, en tiiä mitään parempaa tunnetta, kun auttaa ja olla tukena niille ihanille, herkille, tunteikkaille, epäitsekkäille, vaikka en ehkä itse oo kaikista epäitsekkäin tai edes empaattisin ihminen ja mä näin niin paljon herkkyyttä, epävarmuut, tunnetta ja sellast susssa, joka saa mut luontaisestikkin haluun vaa auttaa, oleen tukena, ja rakastaan, etenkin jos joku ilkee on kaltoinkohdellut tai käyttänyt sun kiltteyttä sua vastaan joskus, se ei oo vaan oo oikein ja en haluu et kukaan tekis sulle niin.
Avasko yhtään ?- AnonyymiUUSI
En tiedä mutta pelkään sitä yhtä
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä mutta pelkään sitä yhtä
Pelkäätkö minua, koska tein väärin ja työnsin tunteeni sun kurkusta alas , vaikka et pyytänyt.. :,( , pyydän sitä anteeksi ja jos oot V-ee.. niin ei sun tarvii pelätä enää mitään. Mä hyväksyn sun tunteet ja toiveet, jos et halua olla yhteyksissä, mä en vaa ymmärtänyt ja tajunnut miten oma käytös ahdisti sua, ja oon tosi pahoillani siitä, toivottavasti nyt et kuiteskaan mua joudu pelkäämään, koska mä haluun sulle pelkkää hyvää ja haluun pystyy kunnioittaan sun rajoja ja toiveita paremmin , siitä lähtien kun tajusin asioita :c
Minua ei siis tarvitse pelätä, vaikka osaankin olla kylmä pelottaville ja tunteettomille ihmisille, mä en ikinä haluais mitään pahaa noin herkälle ja epäitsekkäälle ihmiselle. :<,älä pelkää obsessiota myöskään, koska mä yritän oikeesti hallita kaikkee paremmin, niin ei sun tarvii ahdistua tai pelätä mistään :<
Jos taas joku muu ihminen pelottaa sua... niin kannattaa ehkä pysyä siitä erossa, tosin en tiedä tilannetta, niin en osaa neuvoa paremmin miten toimia, mut toivon, ettei kukaan ainkaa uhkaile tai mitään muuta tosi häiriintynyttä toimintaa suhun kohdista.- AnonyymiUUSI
BPDBunny6666 kirjoitti:
Pelkäätkö minua, koska tein väärin ja työnsin tunteeni sun kurkusta alas , vaikka et pyytänyt.. :,( , pyydän sitä anteeksi ja jos oot V-ee.. niin ei sun tarvii pelätä enää mitään. Mä hyväksyn sun tunteet ja toiveet, jos et halua olla yhteyksissä, mä en vaa ymmärtänyt ja tajunnut miten oma käytös ahdisti sua, ja oon tosi pahoillani siitä, toivottavasti nyt et kuiteskaan mua joudu pelkäämään, koska mä haluun sulle pelkkää hyvää ja haluun pystyy kunnioittaan sun rajoja ja toiveita paremmin , siitä lähtien kun tajusin asioita :c
Minua ei siis tarvitse pelätä, vaikka osaankin olla kylmä pelottaville ja tunteettomille ihmisille, mä en ikinä haluais mitään pahaa noin herkälle ja epäitsekkäälle ihmiselle. :<,älä pelkää obsessiota myöskään, koska mä yritän oikeesti hallita kaikkee paremmin, niin ei sun tarvii ahdistua tai pelätä mistään :<
Jos taas joku muu ihminen pelottaa sua... niin kannattaa ehkä pysyä siitä erossa, tosin en tiedä tilannetta, niin en osaa neuvoa paremmin miten toimia, mut toivon, ettei kukaan ainkaa uhkaile tai mitään muuta tosi häiriintynyttä toimintaa suhun kohdista.Kait täysjärkinen on imarreltu tunteiden kurkusta työntämisestä näinä aikona kun kukaan ei uskalla Meetoon takia ottaa enään kehenkään kontaktia.Harvinaista herkkua on avoimesti kerrotut tunteet.
- AnonyymiUUSI
BPDBunny6666 kirjoitti:
Jos taas joku muu ihminen pelottaa sua... niin kannattaa ehkä pysyä siitä erossa, tosin en tiedä tilannetta, niin en osaa neuvoa paremmin miten toimia, mut toivon, ettei kukaan ainkaa uhkaile tai mitään muuta tosi häiriintynyttä toimintaa suhun kohdista.mua lämmittää et mulla on Aina "Vaimo ja Fanit hyörimässä ja joskus *härnäämässä" mistää kuitenkAA tietämättä mitää, mutta aina fan club paikalla, mä tiesin et mä oon uniikki ja mielenkiintonen, siksi todella usein huomion keskipisteenä jatai keskustelun aiheena, silti yllätyin huomion määrästä ja sinnikkäästä roikkumisesta mun elämässä. Fans forever FOREVER fans 🙂↔️😁✌️🪩
Anonyymi kirjoitti:
Kait täysjärkinen on imarreltu tunteiden kurkusta työntämisestä näinä aikona kun kukaan ei uskalla Meetoon takia ottaa enään kehenkään kontaktia.Harvinaista herkkua on avoimesti kerrotut tunteet.
No ei jos hän ei sitä pyytänyt, olin vaan "myrskyssä" ja en hnyt asioita selkeesti.
- AnonyymiUUSI
Niin no enhän mä sinua mitenkään kohtelisi, kun en tiedä kuka olet? 🤔
- AnonyymiUUSI
Se on vain se alku, joka on vaikea.
Sen jälkeen tiedän olevani keeper, koska sen ovat naiseet tehneet selväksi. - AnonyymiUUSI
Aloittajaparka, syvällä palstaharhoissa...
Et sinä täällä häntä tunnista. Tähänkin vastannut sekä miehiä että naisia, kuvittelevat kaikki tunnistavansa oikein sut.- AnonyymiUUSI
Muista nyt lässyttää viimeinen sana jokaiseen guben avaukseen
- AnonyymiUUSI
Riippuu siitä miten itse kohtelisit minua
- AnonyymiUUSI
Mitä pelkäät? Ainoa heikkouteni on ehkä liiallinen empaattisuus ja että keskustelen suoraan asioista. Moni huonolla itsetunnolla varustettu egoilija saattaa ottaa askelen taakse päin ja olla varuillaan, koska kokee minut uhaksi pelkällä läsnäolollani ( olen nouseva leijona). Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole syödä ketään vaan sivellä suurella hyväntahtoisella tassullani, nuolaista kielelläni ja puskea päälläni. Tiedän arvoni, mutta olen myös lojaali, rehellinen, myötätuntoinen. VIHAAN epäoikeudenmukaisuutta, karjahdan heikompiosaisten ja maahan lyötyjen puolesta jos tarvetta. Itseni puolesta en osaa vielä taistella riittävästi, missä olisi opettelua. Rakkauden eteen taistelen, jos koen sen tärkeäksi ❤️
Minäkään en ole täydellinen, joskus huumorini on sarkastisen pirullinen, mutta vain harvoin. Vihaan *ittuilua, koska se ei johda muuhun kuin ongelmiin. Yleensä yritän kohdella muita, niinkuin haluaisin itseäni kohdeltavan. Tavoitteeni on nostattaa muita, ei itseäni.- AnonyymiUUSI
Miten tiedät kuka on heikompi?Jonku nimenkö perusteella ja juorujen tai instan vai vaikuttaako pärstäkerroin.Mitä seksympi sitä ennemmän autat tai olet puolella.Täten veikkaan että olisit mies.
- AnonyymiUUSI
"hyvin varma siitä mitä haluat"
Miten kukaan joka täällä kirjottaa tai lukee voi olla varma?
Jos olisi varma, tekisi jotain IRL.- AnonyymiUUSI
Tuo viimeinen lause on niin totta!
- AnonyymiUUSI
Aina saa vähän vittuilla.
- AnonyymiUUSI
Mulle ei ittuilla, ei sitten vähääkään.
No, aina voi vähän 🤏
- AnonyymiUUSI
Totta että olen herkkä, tunteilla elävä. Ja osaan olla ilkeä jos koen että toisen käytös on ristiriitaista, ensin nostaa jalustalle ja kehuu jotain minussa ja kuukauden päästä noissa samoissa ominaisuuksissa ei ole mitään hyvää. Osaan sitoutua kyllä..ja kestän kyllä tuittuiluakin yllättävän paljon..
- AnonyymiUUSI
Epämääräisen lapsellisen tason ilmaisuja, ilkeä, hirviö. Alkoiko lasten satuhetki? Tämä on ankaraa arvostelevaa tekstiä. Kovia lauseita, erottelemaan niin..? Jossain tilanteessa tulee erotella oikea väärästä. Se miten pahasti asiat ilmaisee, kertoo tietysti osaksi ihmisestä itsestään ja tavastaan ilmaista asioita, jos töissä tokaisisi että eikö asiat mene perille, tyhmäkö olet? Niin olisihan se asian ilkeä.aisemista väärin ja tulisi pukea lauseeksi, tämän asian kanssa tulisi tai olisi parempi toimia näin jne
Mutta ei poista sitä tosiasiaa että joku asia ei ole mennyt toivotusti, eikä kerro kovin hyvää ihmisestä, jos pyrkii piilottamaan sen asian sen
taakse, että kokee joutuneensa ilkeilyn kohteeksi.
Niin.
- AnonyymiUUSI
Pitelisin sinua kuin kukkaa kämmenellä. Kohtelen näin kaikkia minulle rakkaita.
- AnonyymiUUSI
En halua jakaa sun rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Tota, tiedoks. en oo IKINÄ kirjottanu tänne aiemmin. enkä halua tän jälkeen alottaakaan, mutta otan baitin ny sit. Mussa on varmasti vikoja juu. mut jos laitetaan millasta sä teet ja millasta mä teen vaakaan, niin olen verrattuna v*tun enkeli. mä oon lähettäny sulle tasan yhdet onnittelut hyvällä tuulella et saisit vähä positiivista asennetta, sen vankimielisairaalalässytykses sijaan kahden vuoden sisää muuta juuri ole sanonu sulle, sä vuorostas teet mitä AINA teet, pyörität narsistipsykonaiselle oppikirjaesimerkin mukasta filmaus/maalitus hovias, kaikkine sun likaiset työt hoitavine narreineen. sillon harvoin kun jaksan tsekata, pommitatte ainaski kolme kertaa VIIKOSSA mua erinäisiä kanavias käyttäen, tarkoitusperät aina samat, mustaamalaus ja uhkailu ja yleinen pahanteko. ideana varmaanki että saat pitkitettyä ettei ihmiset tajuais mikä oikeesti olet. ja se on kuule vääjäämätöntä, skorpioni pistää aina koska ei voi luonnolleen mitään. aina sama kuvio. siksi en ees oo kaikille niille tolloille vihanen koska olin itse se tollo koira jonka usutit aiempien tollojes kimppuu. ja niiden jälkee tulee uudet. tuskin tulen saamaan pahoitteluja heiltä 😐 voidaan me käydä asioita läpi, MÄ SANON TÄN AINA, JA AINA SAMA JUTTU, se koulukiusaajan ajattelumallin mukanen valheiden levitys ja porukalla kimppuun vaan, että nyt... NE keitä PIKKUSENKAAN kiinnostaa mikä totta ja mitä odottaa tältä naikkoselta. ja kuulla AIVAN toinen puoli kolikosta (en pidätä hengistystäni, kukaan ei oo käyttäny sen vertaa aivoja et haluis kuulla mitää ku uusin törkytarina (itsellä ei hajuakaan millasta stooria liikkuu, mutta itse kaiken jo kuulleena tän muijan aiempana hovimestarina voin tehdä valistuneen arvauksen minkätyylistä) Miettikää vähän tätä sirkusta, näyttääkö että MÄ olisin se paha kiusaaja tässä?? "tapa ittes" kyllä osataa vaa huutaa, kaukaa. porukassa. kellään ollu selkärankaa tulla juttelee että mikä syynä heidän käytökseen. TAI EDES huutaa NIMELLÄÄN eikä anonyymisti. Ja -kun-huomaatte että "kappas tulikin mokattua onpa harmi kuin meitä pyöritettii tollee heh" niin tuskin on pallukoita myöntää sitä. Toiv. teille ei käy kuin tyypeille kelle kävi paljon pahemmin ku mulle, vaikka aika paljon tuhoo onnistuitki tekee onneksi olkoon. en elättele toiveita että tulet muuttumaan. Elämä on lyhyt, sitten kun ulkonäkös menee, etkä olekaan " forever young," sun persoonalla ja luonteella ei päästä pitkälle. sun valheet kun ei oo nii hyviä et toimii vaa JOS HALUAA USKOO. Kytätkin tietää tasan mikä ja millanen oot, ja modus operandis alkaa olee heille niin tuttua huttua et siksi jouduitki vaihtaa työkalupakista vanhan kunnon "valehtele niin että korvat heiluu, ja laita reppanat asialle" kuulkaa, te ette kaikki voi olla mä joten te teette kuningattarenne tihutöitä aivan turhaan, ette tule olemaan se joka kihlataan. älkää sanoko etten yrittäny varottaa. ja mun kanssa voitte kysellä luottamuksella jos kiinnostaa saada käsitystä ollenkaa. en ota sitä puheeksi jos ette halua rangaistusta Neidiltä. Miksi et yrittäs vaa KESKITTYÄ JOHONKI RAKENTAVAAN? tai en tiiä.. HYVÄÄN vaihteeks?? Sulle vieraita konsepteja ikävä kyllä. 🖤💜🖤🥀
- AnonyymiUUSI
Täyttä valetta
- AnonyymiUUSI
Hieno juttu, jatkahan matkaasi.
- AnonyymiUUSI
niille Saloille ymmärrä ja konsultoi niin viini virtaa, äläkä oo hehku. älkääkö syökä muista ja hakatko siitä mitä itse teette.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788