Kiima nousee kun 21v tytärpuoleni liihottelee iltaisin yöpuvussaan ympäri kämppää mun kiusana. Pikkasen pyöree mut aivan mun makuun, oon nyt jokusen kerran ottanu pyykistä sen pikkari nuuskittavaks ja runkannu niille mällit. Uskomaton tunne kun mälli tulee. Onko muita isäpuolia joil sama tilanne. Ois kiva vaihella kokemuksii ja vaik runkkailla samal
Nuoren naisen pikkareille
9
756
Vastaukset
Missäpäin olet.....
- Anonyymi
Vaimon omille tulee runkkailtua
- Anonyymi
Tytärpuoli 18 ja huikeet tuoksut, siihen vaan jää niin koukkuun. Mitähän jos jäisi kiinni, siitä saa jo fantasian kehitettyä.
- Anonyymi
Mul samanlaisia fantasioita. Mä reissu hommis mut nytki piti pihistää lähtiessä tytärpuolen lämpöset pikkarit pyykkikopasta ku kävi suihkus just ennen töihin lähtöä. Niitä just nuuhkin kulli kovana huomaakohan et ovat hävinneet parenpaan käyttöön
- Anonyymi
Kylllä nuuskin pikkareita kun pesen pyykit .On mukava hieroa kulia ja laskea mällit niihin
Meillä vaimon siskon 16v tytär kylässä aina silloin tällöin joten hänen asujaan pyykkikorissa... nam
- Anonyymi
Ihanaa kun saa tytärpuolen 17v pikkarit nuuskittavaksi ja imuteltaviksi usein jopa suoraan jalasta. Kerran jäin kiinni mut hän vain nauroi ja sanoi et oli kiihottavaa kurkkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa kun saa tytärpuolen 17v pikkarit nuuskittavaksi ja imuteltaviksi usein jopa suoraan jalasta. Kerran jäin kiinni mut hän vain nauroi ja sanoi et oli kiihottavaa kurkkia.
Serkkutytön 14 v pikkarit olen onnistunut hänen vierailuiltaan pöllimäään pyykkkikorista, mahtavaa tuon ihanan kaunottaren pikkuhousuihin runkata ja laueta. Tyttö aavistaa missä ne hävinneet ovat , mutta pylly pyörii ja tarkoittaa hän tietää, ja nauttii saamastaan huomiosta.
- Anonyymi
H𝚊luan m𝚊sturboida! Oma puhelin on täällä --- http://7tb.org/Gay/WkZoFa
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2253839- 1202123
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2121763- 1741578
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861476- 531324
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751261- 591238
- 1191151