Moi!
Mistä johtuu, että huono maadoitus johtaa johtojen lämpenemiseen? Peräkärryn valot toimivat myös miten sattuu huonon maadoituksen takia. Miksi näin, mikä reaktio on syynä kyseiseen ilmiöön?
Huono maadoitus
7
332
Vastaukset
- Anonyymi
Kyseinen ongelma johtuu huonosta maadoituksesta, laita maadoitus kuntoon.
- Anonyymi
Huono maadoitus tarkoittaa, että virtapiirin vastus on kasvanut. Vastuksessa kehittyy lämpöä fysiikan lakien mukaisesti Teho on virran neliö kerrottuna vastuksella.
- Anonyymi
Lämpöä ei kehity kuin siinä huonossa liitoksessa, ei koko johdossa. Jos koko johto lämpenee on johto liian ohut, tai on oikosulku ja sulake liian iso.
- Anonyymi
Suuret kiitokset vastauksestasi! 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suuret kiitokset vastauksestasi! 👍
Vastaus oli kyllä väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus oli kyllä väärin.
Hus, hus, menehän Jonne muualle.
- Anonyymi
Onko tämä nyt peräkärrypalsta, luulisin niiden kuuluvan ajoneuvopuolelle ja tämän palstan sähkötyöt kuuluvan rakentamiseen eli 230v.
Mut pääasia että tämä palsta pysyy aktiivisena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503904
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342851Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201899
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51859- 1861777
- 331735
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871478Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258