Mies, olen tullut pohtineeksi sinun hiljaisuutta. Mistä se kumpuaa ja miksi? Yritän ymmärtää sinua. Onko sillä jokin suurempi tarkoitus vai onko se sinun tapasi sanoa, painu helvettiin ja pysy siellä?
Kerro, minä pyydän..
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
mistä kumpu kumpuaa....
- Anonyymi
Katsoppa peiliin näkyykö jotain osutokumpua?
- Anonyymi
Kumpuja siellä täällä.
- Anonyymi
Se vaan on. Ei se mitään tarkoita. Hiljaisuus on hiljaisuutta, tiedätkö.
Omalle miehellesikö yrität viestitellä? Mutta useimmilla miehillä on tapana hautautua "kaivoon" miettimään ajatuksiaan. Sitten ne voi kömpiä sieltä "kaivosta" ulos, kun on ajatukset ja asiat selviä/valmiita. Keskeneräisiä asioita mies ei voi yleensä käsitellä. Naiset voivat puhua, vaikka ei ole valmiita vastauksia. Naiset käsittelevät asioita puhumalla, mutta harvoilla miehillä on sellainen taito. Odota ja kerro, että voi vähän niitä mietteitä avata, vaikka ei ole vastauksia.
- Anonyymi
Someword sinner mitä lienee tarkoittaa.
- Anonyymi
doo wap doowap onkohan tuo joku tanssi>?
- Anonyymi
Olet syntinen nainen.
Olet syntinen mies. - Anonyymi
Lisäksi tulin pohtineeksi, mitä haluat minusta? Kumpa kertoisit edes jotain? Mitä ajattelet tai tunnet juuri nyt? Ap
- Anonyymi
Pelkästään kirjoittamalla ei asiat selviä. Ne selviävät vain sillä, että rupeaa viettämään yhteistä aikaa toisen ihmisen kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkästään kirjoittamalla ei asiat selviä. Ne selviävät vain sillä, että rupeaa viettämään yhteistä aikaa toisen ihmisen kanssa.
Se on aika vaikeaa, kun toinen vastaa hiljaisuudella, vaikka olen häneen IRL ottanut yhteyttä. Ap
- Anonyymi
Ajan kuluessa kasvanut... Tietty tuntemusten jähmettyminen ja sitä ruokkii myös oma arvomaailma ja lisään myös itsepäisyyden ja sen, että vastaantuleminen on vuosi vuodelta näistä syistä tullut haastavammaksi... Tai ei haastavammaksi, kun en ole pitkään aikaan enää.. piitannut lähestymisestä käytännön tasolla, eli ainakin tänne riittäisi vielä ajatustenvirtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174316
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842469Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231197Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641177Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74883- 106880
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72820