aarre lehti yksipuolinen väritön metsäalan lehti

Anonyymi

olen tilaajana tympääntynyt jatkuvaan kirjoitteluun suurmestari pessisestä, tuntuu että lehdellä ei ole muuta kirjoitettavaa.

31

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

olen täysin samaa mieltä, olen kurkkuani myöten täynnä tämän lehden yhden metsurin mainostamisesta, olisi meistä pohjoisen jätkistäkin kirjoittamista.

• Anonyymi

aarrelehdessä tästä mestari pessisestä 11 juttua, on mennyt toimittajalta todellisuudentaju.

• Anonyymi

tämä lehti ponsoroi voimakkaalla mainonnalla voimamestarin kirjaa "kuningasmetsuri"

• Anonyymi

erikoista että lehti mainostaa omakustannekirjaa

• Anonyymi

on hyvä että lehti edistää omakustannekirjan kuningasmetsurin myyntiä, tämä on ilmaista mainosta omakustanteelle, mutta tuskin se edestää lehden myyntiä.

• Anonyymi

tämä lehti elää osaksi mainoksista, kirjan mainostus edistää sen myyntiä

• Anonyymi

kaikenlaisia mainoslehtisiä kuten aarre-lehti

• Anonyymi

aika erikoista että aarre lehti mainostaa omakustanne kirjaa.

• Anonyymi

aarrelehdessä hyviä kilpailuja

• Anonyymi

olisi hyvä jos aarrelehden toimittaja tutustuisi vaikka meihin savukosken metsureihin tai yleensä pohjoisen jätkiin

• Anonyymi

on aarre-lehti todella mennyt halpaan, yksi metsuri nostettu jalustalle, ei todella toimittajalla ole todellisuuden tajua, jos noista jutuista olisi edes puolet totta jo selin olisi paljon.

• Anonyymi

Täytyy ostaa tuo lehti kun niin paljon puhutaan!

• Anonyymi

olko tämä se satujaakko

• Anonyymi

aarre lehti on paska pessisen persiännuolia lehti,

• Anonyymi

olen samaa mieltä aloittajan kanssa

• Anonyymi

sain tarpeekseni aarre-lehden henkilöpalvonnasta, en tilaa enää tätä lehteä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sain tarpeekseni aarre-lehden henkilöpalvonnasta, en tilaa enää tätä lehteä.

onko tämä aarre-lehti metsuri pessisen omistama mainoslehtinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

onko tämä aarre-lehti metsuri pessisen omistama mainoslehtinen?

varmaan hän on osakkaana lehteen, muutenhan lehti ei mainostaisi omakustanne kirjaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varmaan hän on osakkaana lehteen, muutenhan lehti ei mainostaisi omakustanne kirjaa

satujaakon jutut hakkuumääristä menee tyhmiin toimittajiin kuin kusi lumeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

satujaakon jutut hakkuumääristä menee tyhmiin toimittajiin kuin kusi lumeen.

toimittajat eivät ymmärrä metsätöistä satujaakko syötti toimittajille täyttä paskaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

toimittajat eivät ymmärrä metsätöistä satujaakko syötti toimittajille täyttä paskaa

satujaakko nauroi yksinkertaisille toimittaja raukoille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

satujaakko nauroi yksinkertaisille toimittaja raukoille.

satujaakon valheet ovat alkaneet paljastua,, eihän yksinkertaiset toimittajat ymmärrä metsätöistä mitään, heitä jaakko vei kuin kusisankoa tunkiolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

satujaakon valheet ovat alkaneet paljastua,, eihän yksinkertaiset toimittajat ymmärrä metsätöistä mitään, heitä jaakko vei kuin kusisankoa tunkiolle.

hauskaa luettavaa nämä satujaakon jutut jotka uppoavat tyhmiin aarrelehden toimittajiin .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hauskaa luettavaa nämä satujaakon jutut jotka uppoavat tyhmiin aarrelehden toimittajiin .

oliko todella lehden toimittajat näin yksinkertaista porukkaa joita pessinen onnistui kusettamaan, eräs pessisen kusetus oli hän kertoi hakanneensa halkoja niin että pino ylettyisi lappajärveltä pietarsaareen noi 100km pino 2m korkea, eräs metsäammattilainen puuttui pessisen kertomukseen laskien mottien määrän jossa pessiseltä menisi aikaa 10 motin päivävauhdilla 128 vuotta jokaisena päivänä olisi tuitava tämä 10 motin määrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oliko todella lehden toimittajat näin yksinkertaista porukkaa joita pessinen onnistui kusettamaan, eräs pessisen kusetus oli hän kertoi hakanneensa halkoja niin että pino ylettyisi lappajärveltä pietarsaareen noi 100km pino 2m korkea, eräs metsäammattilainen puuttui pessisen kertomukseen laskien mottien määrän jossa pessiseltä menisi aikaa 10 motin päivävauhdilla 128 vuotta jokaisena päivänä olisi tuitava tämä 10 motin määrä.

eihän tyhmiltä toimittajilta voi vaatia metsäalan tuntemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eihän tyhmiltä toimittajilta voi vaatia metsäalan tuntemista.

huvittaa kun tyhmä metsuri kusettaa, vielä paljon tyhmempiä toimittajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

huvittaa kun tyhmä metsuri kusettaa, vielä paljon tyhmempiä toimittajia.

lapselliset toimittajat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

lapselliset toimittajat

kyllä pessinen on nauranut makeasti , vetäessään nenästä tolloja toimittajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä pessinen on nauranut makeasti , vetäessään nenästä tolloja toimittajia.

SATUJAAKKO LAPPAJÄRVELTÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SATUJAAKKO LAPPAJÄRVELTÄ.

valheella on lyhvet jäljet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

valheella on lyhvet jäljet.

onko mahdollista että 65kg mies olisi maailman voimakkain ihminen näin Pessinen itseään kehuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe