Sitten niiden pomot vinkuu että on heillä pätevä henkilökunta. Ei muuten ole.
Kieltä näyttävä kunnan kodinhoitaja
12
83
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla paperilla pätevä mutta jos on laskettu osaamaton läpi vain siksi ettei koulu menettäisi rahoitusta tai mainettaan niin eihän se paperikaan merkitse käytännössä mitään.
Tosin, ikävä kyllä julkisella sektorilla tuijotetaan sokeasti vain koulutuksia ja muodollista pätevyyttä, työkokemus ja -osaaminen on ihan sivuseikka...- Anonyymi
Eräiltä osin on valinnoissa pitäydyttävä muodolliseen pätevyyteen. Lainsäädäntö velvoittaa valitsemaan tehtävään juuri siihen työhön määrätyn koulutuksen omaavan.
- Anonyymi
Jospa kyseinen työntekijä on työhönsä kyllästynyt, tympääntynyt, tai sitten erittäin väsynyt ihminen.
- Anonyymi
Huonoa käytöstä kyllä.
- Anonyymi
Vain pöljällä onnistuu.
- Anonyymi
ennevvanahaan kaet ne on nostanna hammeen helemoo ja näättännä paljaan takamuksen.
- Anonyymi
Tuliskohan mieleenkään nykyaejan nuorille naesille... tosin kesällähän nuo kulukoo jo valamiiks puolj percettä paljaana.
- Anonyymi
Jotkut kodinhoitajat näyttävät häpykielensäkin.
- Anonyymi
Kuka lienee se kotihoitaja, joka jatkuvasti vanhuksille toteaa että "teeppä itse" ! ! ! Jäykistä raajoista kärsivä ikäihminen pyytää apua, että jalka nousisi, ei auta vaan toteaa "teeppä itse", ikkunaverhojakaan ei voi avata, vaan vanhus "tehköön itse".
Vai liekö useampiakin, monesta suunnasta kuullut kuitenkin vastaavasta. Vaikka kiirekin olisi, niin tärkeintä kuitenkin pitäisi olla auttaa siinä missä apua tarvitaan. Ja varmasti nämä samaiset henkilöt sitten kirjoittelee jonnekin suurista työtaakoista ja muusta työn rasittavuudesta. Tekevät sen itse kuitenkin, vaikkeivät paljon muuta ! ! !- Anonyymi
Minä se olen. Teen aivan oikein kun laitan vanhukset itse liikkumaan. Muut hoitajat passaa vanhukset vuodepotilaiksi.
- Anonyymi
Saattaisi ne vanhatkin jäsenet vielä norjistua jos tulisi vähän liikettä ja venyttelyjä.
- Anonyymi
Toivon totisesti, että vielä itse jatkossa "lihaksien jäykistyessä" tunnetta samaa. Ja että ei kukaan silloin ole auttamassa. Maksullisessa palvelussa vielä vanhuksina ... HYH ! !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346