1) Sauron saa sorumuksen. Mitä seuraa?
2) Saruman saa oman mahtisormuksensa valmiiksi. Mitä seuraa?
3) Aragorn ottaa sormuksen itselleen ja julistautuu Maailman Hallitsijaksi ja tuhoaa Sauronin. Mitä seuraa?
4) Galadriel ei kykenekään vastustamaan kiusausta. Saammeko Mustan Ruhtinattaren?
Neljä vaihtoehtoista skenaariota
3
371
Vastaukset
- TRBAN
1) Sauron saa sorumuksen. Mitä seuraa?
- Sormus on vallan väline, jolla on kyky hallita mieliä. Se ei varsinaisesti lisää kantajansa fyysistä tappeluskykyä tms. Sauronin armeijat valloittaisivat maailman eikä kukaan enää ikinä nousisi Sauronia vastaan, sillä kävisi kuten Numenorillakin: Entiset viholliset ottaisivat ajan kuluessa Sauronin hallitsijakseen ihan vapaaehtoisesti. Se on minun näkemykseni mukaan Sormuksen vaarallisin ominaisuus.
Sitten tieteskin haltiotten sormuksen tulis käyttökelvottomiksi (jos haltiat edes tajuaisivat ajoissa Sauronin saaneen Suurimman ja luopuisivat ajoissa omistaan. Jos eivät, tulisi E:stä, G:stä ja G:stä Sauronin orjia.). Haltiat varmaan pakenis Amaniin.
2) Saruman saa oman mahtisormuksensa valmiiksi. Mitä seuraa?
-Todennäköisesti Sauron kävisi vetämässä henk.koht. Sarumania dunkkuun.
3) Aragorn ottaa sormuksen itselleen ja julistautuu Maailman Hallitsijaksi ja tuhoaa Sauronin. Mitä seuraa?
-Edelleenkin Sauron tällaisessa tilanteessa puuttuisi henk.koht. peliin, ennen kuin Arska ehtis Sormuksen avulla kukistaa hänen armeijansa. On kyllä hyvin kyseenalaista, pystyisikö Arska Sormuksenkaan avulla potkimaan Mordorin ylivoimaa vastaan. Ehkä, ehkä ei.
4) Galadriel ei kykenekään vastustamaan kiusausta. Saammeko Mustan Ruhtinattaren?
-Sormusta voi täydellä teholla käyttää ilmeisesti vain Sauron. Muita vastaan Sormus änkyröi. G saattais olla riittävän vahva hallitsemaan Sormusta kuitenkin lähes täydellisesti. Tästä nähdäkseni seuraisi lähinnä se, että hän alistaisi kaikki hyvikset lännessä valtansa alle, koska jälleen kerran Sormus saa kaikki tottelemaan käyttäjäänsä, jos se saa aikaa vaikuttaa heidän mieliinsä.
Nää on nyt tämmösiä pikaisia heittoja ilman syvällisempää pohdintaa. Tästä voidaan väitellä vaikka kuinka, mutta vastaukset ovat arvauksia parhaimmillaankin. Kukaan ei oikeasti tiedä, mihin kaikkeen Sormus kykenee. Ehkäpä se antaakin kantajalleen kyvyn ampua Austraalian kokoisia tulipalloja, joilla voi räjäyttää koko hemmetin luoteis-Endorin hevon kuuseen...- vastaukset
on samat...sen puoleen tuohon 3):seen...
Eihän aragorn olisi voinut hallita sormusta joten se ois kumminkin mennyt Sauronille..:) että niin...
- Mörri
1) Sauron alistaa kaikki Keski-Maan kansat orjikseen. Haltiat pakenevat Länteen; ihmisillä, kääpiöillä ja hobiteilla ei ole pakotietä, ja he joutuvat ikuisiksi ajoiksi pahuuden orjiksi.
2) Seuraa täsmälleen sama kuin toisesta maailmansodasta, eli kahden pahan välinen taistelu. Hyviksillä on valittavanaan vain se, kumman pahuuden he haluavat voittavan ja kumman kanssa on yritettävä tulla toimeen. Oletettavasti ihmiset aettuvat Sarumanin puolelle Sauronia vastaan.
3) Aragorn voi hyvin tuhota Sauronin, mutta hän muuttuu itse Sauroniksi Sauronin paikalle. Tai sormusaaveeksi. Ehkä kaikkein hirvein skenaario.
4) Mustan Ruhtinaan tilalle Musta Ruhtinatar? Galadriel olisi kyllä varsinainen syöjätär, ja hänestä tulisi todellinen naispaholainen. Varmuudella hän ainakin saisi porttikiellon Länteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627