PURKUTALOT

Anonyymi

Mitkä kerrostalot puretaan Lapualla?

13

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Puolipohjataan niinhän muuallakin saneeraten ja lisää vain uutta viereen ja edenmäksi

      • Anonyymi

        Jyväskylä / tampere voi tähären millä ryminällä käyvät vanhan kimppuun ja niin se on hetkenpäästä uusittu luomus ja nykyaikaistettumpi vielä


    • Voisitte purkaa kaikki omakotitalot niitä nyt ei ainakaan osteta hönöt halooo

    • Jussin talo keskustassa. Kaupungin Sahankartano taitaa olla homeessa. Varmaan moni muukin Lapuan kukoistuksen aikaan rakennettu.

      • Anonyymi

        Höyhensarjan painijat siin peräjulukkua rallatavat ja satijaiset kiusanaan
        -yät valavottaen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höyhensarjan painijat siin peräjulukkua rallatavat ja satijaiset kiusanaan
        -yät valavottaen

        Meinaatko että olen väärässä? Selitä sitten miksi vanha KOPin talo seisoo autiotalona varsin keskeisellä paikalla? 🤨
        Vastaukseksi ei sitten kelpaa mikään runo...


      • Anonyymi

        NUAT-riepulle
        Empäs tiijä edes ton kopin talon omistajaa, mutta sinähän edustas tuota Souhoosi päätelmiäs ja seinäjoen asianajajana tyhyjäämäs koko eteläpohjanmaata, jotta tualle yksin jäis vain haaskaus ja päätäntävalta tälle tyhyjätylle alueelle.
        -Huuretan vaan jotta lapua kehittyy kun kaikki rahamme kiikutettaisiin seinäjoelle-
        En tiijä onkos tuassa sulle mitään selviteltävää.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15524823/puhutaan-oikeasti-miksi-vihata-ja-vastustaa-euroopan-unionia-!


      • Anonyymi

        Viljankuivaajia rakennetaan tilalle.
        Tonttimaat kaavoitetaan ryytimaakai ja ruispelloksi.
        Keskustan savipohja on hyvää peltomaata.
        Uusi keskusta siirretään Ruhaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        NUAT-riepulle
        Empäs tiijä edes ton kopin talon omistajaa, mutta sinähän edustas tuota Souhoosi päätelmiäs ja seinäjoen asianajajana tyhyjäämäs koko eteläpohjanmaata, jotta tualle yksin jäis vain haaskaus ja päätäntävalta tälle tyhyjätylle alueelle.
        -Huuretan vaan jotta lapua kehittyy kun kaikki rahamme kiikutettaisiin seinäjoelle-
        En tiijä onkos tuassa sulle mitään selviteltävää.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15524823/puhutaan-oikeasti-miksi-vihata-ja-vastustaa-euroopan-unionia-!

        Talon osti eräs Lapuan rikkaimmista, eikä hänelle tunnu missään seisottaa sitä tyhjillään. Varmaan odottaa parempia aikoja, että kannattaisi rakennuttaa uusi.
        Kun yrityksen toimialaan ei kuulu rakennusteollisuus, niin siihen saattaa kulua pieni ikuisuus.
        Tässä odotellessa saattaa hyvinkin investoida pahnanpohjimmaisiaan Seinäjoelle, jossa sentään on tekemisen meininki. Miljoonia kun ei tilillä makuuteta.


    • Anonyymi

      Pari taloa puretaan aluksi. Uudet talot tilalle sitten joskus kun lapua nousee jaloilleen?

    • Anonyymi

      Itkijät seinäjoen tyhyjästä sieluset, kyllä itkua on piisannut ja piisaa
      VOIHAN HELLAN LESTAS ee se taivastelukaan ontoutta näköjään täytä

      Noi on kuin pienii kersoja -meillä on kaikkee, eipä silti näytä olevan
      Lankaa pitää kokoajan pykätä tuas välillämme, kiikkujat luavaa sitä kokoajan kun eivät muutakaan keksi ontoset sielut

      • Anonyymi

        Seinäset nuahan aivan suuhun tukkivat pirnalleet, mutta pitäähän niitä tietysti ymmärtää, koko maakunanhan tuata on pitänyt ohojata ja hoivata ja laittaa ne isoot laitokset nuata varten ja aijat ympärille näin tuutien kuin pieniä lapsia

        voishan noita sanoa jotta ovat nekkuset, anna mulle nekku


    • Anonyymi

      Sitä mukaa puretaan kun uusia rakennetaan. Keskustaan kiinteistöjen arvo tontti-purkukulut. Ehkö 10 vuoden päästä saa enemmän.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe