Mitkä kerrostalot puretaan Lapualla?
PURKUTALOT
13
355
Vastaukset
- Anonyymi
Puolipohjataan niinhän muuallakin saneeraten ja lisää vain uutta viereen ja edenmäksi
- Anonyymi
Jyväskylä / tampere voi tähären millä ryminällä käyvät vanhan kimppuun ja niin se on hetkenpäästä uusittu luomus ja nykyaikaistettumpi vielä
Voisitte purkaa kaikki omakotitalot niitä nyt ei ainakaan osteta hönöt halooo
Jussin talo keskustassa. Kaupungin Sahankartano taitaa olla homeessa. Varmaan moni muukin Lapuan kukoistuksen aikaan rakennettu.
- Anonyymi
Höyhensarjan painijat siin peräjulukkua rallatavat ja satijaiset kiusanaan
-yät valavottaen Anonyymi kirjoitti:
Höyhensarjan painijat siin peräjulukkua rallatavat ja satijaiset kiusanaan
-yät valavottaenMeinaatko että olen väärässä? Selitä sitten miksi vanha KOPin talo seisoo autiotalona varsin keskeisellä paikalla? 🤨
Vastaukseksi ei sitten kelpaa mikään runo...- Anonyymi
NUAT-riepulle
Empäs tiijä edes ton kopin talon omistajaa, mutta sinähän edustas tuota Souhoosi päätelmiäs ja seinäjoen asianajajana tyhyjäämäs koko eteläpohjanmaata, jotta tualle yksin jäis vain haaskaus ja päätäntävalta tälle tyhyjätylle alueelle.
-Huuretan vaan jotta lapua kehittyy kun kaikki rahamme kiikutettaisiin seinäjoelle-
En tiijä onkos tuassa sulle mitään selviteltävää.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15524823/puhutaan-oikeasti-miksi-vihata-ja-vastustaa-euroopan-unionia-! - Anonyymi
Viljankuivaajia rakennetaan tilalle.
Tonttimaat kaavoitetaan ryytimaakai ja ruispelloksi.
Keskustan savipohja on hyvää peltomaata.
Uusi keskusta siirretään Ruhaan. Anonyymi kirjoitti:
NUAT-riepulle
Empäs tiijä edes ton kopin talon omistajaa, mutta sinähän edustas tuota Souhoosi päätelmiäs ja seinäjoen asianajajana tyhyjäämäs koko eteläpohjanmaata, jotta tualle yksin jäis vain haaskaus ja päätäntävalta tälle tyhyjätylle alueelle.
-Huuretan vaan jotta lapua kehittyy kun kaikki rahamme kiikutettaisiin seinäjoelle-
En tiijä onkos tuassa sulle mitään selviteltävää.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15524823/puhutaan-oikeasti-miksi-vihata-ja-vastustaa-euroopan-unionia-!Talon osti eräs Lapuan rikkaimmista, eikä hänelle tunnu missään seisottaa sitä tyhjillään. Varmaan odottaa parempia aikoja, että kannattaisi rakennuttaa uusi.
Kun yrityksen toimialaan ei kuulu rakennusteollisuus, niin siihen saattaa kulua pieni ikuisuus.
Tässä odotellessa saattaa hyvinkin investoida pahnanpohjimmaisiaan Seinäjoelle, jossa sentään on tekemisen meininki. Miljoonia kun ei tilillä makuuteta.
- Anonyymi
Pari taloa puretaan aluksi. Uudet talot tilalle sitten joskus kun lapua nousee jaloilleen?
- Anonyymi
Itkijät seinäjoen tyhyjästä sieluset, kyllä itkua on piisannut ja piisaa
VOIHAN HELLAN LESTAS ee se taivastelukaan ontoutta näköjään täytä
Noi on kuin pienii kersoja -meillä on kaikkee, eipä silti näytä olevan
Lankaa pitää kokoajan pykätä tuas välillämme, kiikkujat luavaa sitä kokoajan kun eivät muutakaan keksi ontoset sielut- Anonyymi
Seinäset nuahan aivan suuhun tukkivat pirnalleet, mutta pitäähän niitä tietysti ymmärtää, koko maakunanhan tuata on pitänyt ohojata ja hoivata ja laittaa ne isoot laitokset nuata varten ja aijat ympärille näin tuutien kuin pieniä lapsia
voishan noita sanoa jotta ovat nekkuset, anna mulle nekku
- Anonyymi
Sitä mukaa puretaan kun uusia rakennetaan. Keskustaan kiinteistöjen arvo tontti-purkukulut. Ehkö 10 vuoden päästä saa enemmän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519